Маркучи за хидравликата

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Маркучи за хидравликата

Мнение от kam_tod » 15 Мар 2006, 12:37

Здравейте колеги,

Абе маркучите на хидравликата сълзят нещо и ме дразнят много, защото малко помалко хидравличното масло капе и все трябва да доливам отвреме на време. Чух, че някъде ги правели тия маркучи, ползвали накрайниците и сменяли само маркучите. Знае ли някой нещо по въпроса?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Мар 2006, 13:13

Колега на мен ми ги оправиха до Южения парк има една фирма дето само с това се занимава,целия им двор е пълен с фадроми и тем подобни.сега не се сещам името но при интерес по късно като мина от там ще го погледна и ще ти кажа.
За двата маркуча за ниско налягане ми взеха 27 лева.
Ако ти е протекъл този за високо налягане , дето отива от помпата до рейката там цената е около 50 лв.

Като караш около Южния парк посока Хладилника подминаваш бензиностанцията на Темпо,след нея има една Авто мивка,веднага след нея,няма шанс да го пропуснеш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 15 Мар 2006, 18:03

Мерси колега. Не мога да разбера кои точно сълзят, щото от завихрянето и мръсотията са се оплескали всичките, омазали са и долу предпазната решетка на картера, тия дни ще ги почистя хубаво и ще покарам малко да видя точно откъде сълзи. Те бяха два за ниско налягане и един за високо, нали така? Или бъркам нещо? Начи ако са изгорели всичките, отиваме на 70-80 лв. Ти доволен ли си как са направили твоите? И след смяната колко масло доля и как направихте обезвъздушаването?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 16 Мар 2006, 9:45

:OT:
предпазната решетка на картера
Това метална решетка ли е, или пластмасова кора?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 16 Мар 2006, 10:31

Метална решетка, бая дебела, монтирана е под целия двигател, Мисля че тежи поне 10-12 кила ако не и повече. Като тръгнат да ми сменят маслото само псуват майсторите отдолу. Другото неприятно нещо е, че като испусна някой инструмент в коша, той не пада на земята ами върху решетката, и после докато го извадя ми се оттелва вола. Иначе върши идеална работа, досега ме е спасявала два-три пъти от чупене на картер, щото мойто е със спортни пружини и е много ниско и по някой път минавам на косъм от инфекцията.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Мар 2006, 11:40

Значи ако само рейката ти е хидравлична имаш само три маркуча,ако имаш и нивомат имаш четири.Двата маркуча които влизат в казана с маслото са за ниско аз само тях правих ,че другите два си бяха здрави.Ако казана ти е метален долу на дъното има един филтър (метална цедка)Който не е лошо да поизмиеш малко .
А в цялата система има един литър масло.

Дали съм доволен ми аз ги оправих миналия месец за сега няма проблеми сложиха ми нови маркучи останаха самостарите накрайници.
Капсуловат ги на преса и общо взето стават като нови.
При тях се ходи с свалени маркучи да знаеш ! Носш ги чакаш половин час и си ги взимаш.

Я сега раздуй за тая решетка предпазната ти ли си я слагал :?: или така си си взел колата, дай да я свалиме някой да ми направи едно копие,че
вече веднъж сменявах картера доста е кофти :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 16 Мар 2006, 13:40

Абе не съм я гледал тая хидравлика толкова подробно, ама ще я разгледам. Даже не знам каква е тая система "нивомат". Знам, че имам казанче за маслото, оттам тръгва един маркуч и се забива долу в някакъв корпус (на помпата ли е, или е рисийвър, не знам) и оттам тръгват некви други маркучи. Както и да е, ще ги почистя хубаво всичките като се оправи малко времето, ще ги проследя и ще гледам къде и какво сълзи, пък колкото и ще пари да излезне, защото много ме дразни като нещо не е наред по бимата.
За решетката: преди две седмици сменявах маслото и като я вдигнаха на криковете я огледах доста добре (масларите се сцепиха да псуват докато я свалиха). Значи, според мене е правена, ама не съм сигурен, щото ако е правена много майсторски е пипано. Даже там дето е картера има издутина в решетката надолу, та да му направи място и да не се опират. От друга гледна точка, картера е чупен и после е заваряван, а по решетката не личи да е била изкривявана или изправяна, което ме навежда на мисълта, че е слагана след удара на картера. Има вероятност и да е взета от друго БМВ, не знам.
vld: ако искаш мостра, няма проблем, стига да не ме караш да карам без нея, че предницата ми е ниска и честно казано ме е страх без тая решетка да не стане инфекция. Ако намериш къде да я свалим и веднага да и вземат мярката и да сложим после - няма проблем.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook