Маркучи за хидравликата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Маркучи за хидравликата
Здравейте колеги,
Абе маркучите на хидравликата сълзят нещо и ме дразнят много, защото малко помалко хидравличното масло капе и все трябва да доливам отвреме на време. Чух, че някъде ги правели тия маркучи, ползвали накрайниците и сменяли само маркучите. Знае ли някой нещо по въпроса?
Абе маркучите на хидравликата сълзят нещо и ме дразнят много, защото малко помалко хидравличното масло капе и все трябва да доливам отвреме на време. Чух, че някъде ги правели тия маркучи, ползвали накрайниците и сменяли само маркучите. Знае ли някой нещо по въпроса?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега на мен ми ги оправиха до Южения парк има една фирма дето само с това се занимава,целия им двор е пълен с фадроми и тем подобни.сега не се сещам името но при интерес по късно като мина от там ще го погледна и ще ти кажа.
За двата маркуча за ниско налягане ми взеха 27 лева.
Ако ти е протекъл този за високо налягане , дето отива от помпата до рейката там цената е около 50 лв.
Като караш около Южния парк посока Хладилника подминаваш бензиностанцията на Темпо,след нея има една Авто мивка,веднага след нея,няма шанс да го пропуснеш.
За двата маркуча за ниско налягане ми взеха 27 лева.
Ако ти е протекъл този за високо налягане , дето отива от помпата до рейката там цената е около 50 лв.
Като караш около Южния парк посока Хладилника подминаваш бензиностанцията на Темпо,след нея има една Авто мивка,веднага след нея,няма шанс да го пропуснеш.
Мерси колега. Не мога да разбера кои точно сълзят, щото от завихрянето и мръсотията са се оплескали всичките, омазали са и долу предпазната решетка на картера, тия дни ще ги почистя хубаво и ще покарам малко да видя точно откъде сълзи. Те бяха два за ниско налягане и един за високо, нали така? Или бъркам нещо? Начи ако са изгорели всичките, отиваме на 70-80 лв. Ти доволен ли си как са направили твоите? И след смяната колко масло доля и как направихте обезвъздушаването?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Това метална решетка ли е, или пластмасова кора?предпазната решетка на картера
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Метална решетка, бая дебела, монтирана е под целия двигател, Мисля че тежи поне 10-12 кила ако не и повече. Като тръгнат да ми сменят маслото само псуват майсторите отдолу. Другото неприятно нещо е, че като испусна някой инструмент в коша, той не пада на земята ами върху решетката, и после докато го извадя ми се оттелва вола. Иначе върши идеална работа, досега ме е спасявала два-три пъти от чупене на картер, щото мойто е със спортни пружини и е много ниско и по някой път минавам на косъм от инфекцията.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Значи ако само рейката ти е хидравлична имаш само три маркуча,ако имаш и нивомат имаш четири.Двата маркуча които влизат в казана с маслото са за ниско аз само тях правих ,че другите два си бяха здрави.Ако казана ти е метален долу на дъното има един филтър (метална цедка)Който не е лошо да поизмиеш малко .
А в цялата система има един литър масло.
Дали съм доволен ми аз ги оправих миналия месец за сега няма проблеми сложиха ми нови маркучи останаха самостарите накрайници.
Капсуловат ги на преса и общо взето стават като нови.
При тях се ходи с свалени маркучи да знаеш ! Носш ги чакаш половин час и си ги взимаш.
Я сега раздуй за тая решетка предпазната ти ли си я слагал
или така си си взел колата, дай да я свалиме някой да ми направи едно копие,че
вече веднъж сменявах картера доста е кофти
А в цялата система има един литър масло.
Дали съм доволен ми аз ги оправих миналия месец за сега няма проблеми сложиха ми нови маркучи останаха самостарите накрайници.
Капсуловат ги на преса и общо взето стават като нови.
При тях се ходи с свалени маркучи да знаеш ! Носш ги чакаш половин час и си ги взимаш.
Я сега раздуй за тая решетка предпазната ти ли си я слагал

вече веднъж сменявах картера доста е кофти

Абе не съм я гледал тая хидравлика толкова подробно, ама ще я разгледам. Даже не знам каква е тая система "нивомат". Знам, че имам казанче за маслото, оттам тръгва един маркуч и се забива долу в някакъв корпус (на помпата ли е, или е рисийвър, не знам) и оттам тръгват некви други маркучи. Както и да е, ще ги почистя хубаво всичките като се оправи малко времето, ще ги проследя и ще гледам къде и какво сълзи, пък колкото и ще пари да излезне, защото много ме дразни като нещо не е наред по бимата.
За решетката: преди две седмици сменявах маслото и като я вдигнаха на криковете я огледах доста добре (масларите се сцепиха да псуват докато я свалиха). Значи, според мене е правена, ама не съм сигурен, щото ако е правена много майсторски е пипано. Даже там дето е картера има издутина в решетката надолу, та да му направи място и да не се опират. От друга гледна точка, картера е чупен и после е заваряван, а по решетката не личи да е била изкривявана или изправяна, което ме навежда на мисълта, че е слагана след удара на картера. Има вероятност и да е взета от друго БМВ, не знам.
vld: ако искаш мостра, няма проблем, стига да не ме караш да карам без нея, че предницата ми е ниска и честно казано ме е страх без тая решетка да не стане инфекция. Ако намериш къде да я свалим и веднага да и вземат мярката и да сложим после - няма проблем.
За решетката: преди две седмици сменявах маслото и като я вдигнаха на криковете я огледах доста добре (масларите се сцепиха да псуват докато я свалиха). Значи, според мене е правена, ама не съм сигурен, щото ако е правена много майсторски е пипано. Даже там дето е картера има издутина в решетката надолу, та да му направи място и да не се опират. От друга гледна точка, картера е чупен и после е заваряван, а по решетката не личи да е била изкривявана или изправяна, което ме навежда на мисълта, че е слагана след удара на картера. Има вероятност и да е взета от друго БМВ, не знам.
vld: ако искаш мостра, няма проблем, стига да не ме караш да карам без нея, че предницата ми е ниска и честно казано ме е страх без тая решетка да не стане инфекция. Ако намериш къде да я свалим и веднага да и вземат мярката и да сложим после - няма проблем.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани