Температура

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

а?

Мнение от BMWPower » 23 Фев 2006, 23:16

Въпрос как се обезвъздушава 1.8 М10Б18 мех инж (ако има значение)
че съм нов при Е30 незнам каде я тая пробка ако изобщо има пробка незнам ако някой каже много ще съм благодарен :roll:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 24 Фев 2006, 1:43

на мен пък ми стой преди средата и от време на време прави някви пинизи до средата и пак севръща немога да я разбера
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 24 Фев 2006, 13:58

Понеже не си спомням точно,ама тоя термостат нямаше ли гайка запоена с калай?Щото на руските термостати едно време нагрявахме гайката с поялник и си ги регулирахме да отварят по желание на каквато температура си искаме.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 24 Фев 2006, 14:30

didor написа:Благодаря за отговорите.
ati написа:с какъв радиатор си?
Ати


Радиатора си е оригиналния не отварян, не нараняван, и не тече.
Мисля да го сваля и занеса да го почистят , знам един много добър майстор който ги прави много добре.

Мислих си за нова водна помпа но щте покарам така, и като стане по топло щте видим положението. ;)

Имах предвид откъде е внесена колата (ако е швейцарска радиатора е по-малък) или по-точно за коя страна е правена. Данини имаше подобен проблем, защото радиатора му просто беше от малките и там му седеше стрелката, затова питам.
Към въпроса на БМВ-Пауър М10 нямат разширителен съд, капачката, която е на радиатора ти има клапанче и маркуч, който отвежда парата с по-голямо налягане навън - ерго сипваш вода до горе, затваряш и караш ;)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 24 Фев 2006, 21:47

Имах предвид откъде е внесена колата (ако е швейцарска радиатора е по-малък) или по-точно за коя страна е правена. Данини имаше подобен проблем, защото радиатора му просто беше от малките и там му седеше стрелката, затова питам.
Ати

Да и мойта е от швейцария. Но ако съм разбрал правилно за сега това не е проблем и мога да я карам така. Все пак щте го сваля и изчистя а затопли ли се времето то щте покаже ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 25 Фев 2006, 15:10

Аз не мисля, че въобще ще ти е проблем да я караш така, само дето ще те дразни ;)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook