Технически проблеми всякакви

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Технически проблеми всякакви

Мнение от kam_tod » 06 Ное 2005, 19:48

Здравейте пичове!

Имам няколко въпроса към клуба на знаещите:

1. Не ми работи задната чистачка. Намерих отзад под кората вляво на багажника некво реле, изгорело е според мене, няма, кутия, директно е закачено на клемите така голо, ама не знам какво е.

2. Наскоро ходих да ми регулират предницата, оказа се че макферсоните са се 'разчепили' навън, та се наложи да сложа рол-бар на бомбетата. Да, ама ми зейнаха едни просвети между капака и калниците, и колкото и да си играх с предния капак, не можах да ги оправя, докато не отпуснах, рол-бара, ама това връща стария проблем. Някой изпитвал ли е такъв проблем?

3. През турбото минава масло (свалях тръбата между турбото и колектора), това опасно ли е?

4. Перката на радиатора има голяма амплидуда, поне 1 см. Трябва ли да се сменя, като е толкова крива, ще разбие ли лагери?

Благодаря предварително за отговорите на всички!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 07 Ное 2005, 15:25

Приятелю за перката ако бие я смени на време. Виж дали е перката, крива ос на воднапомпа или силикона. Моята правеше същотои и докато разбие нещто се извади заедно със шайбата от оста на водната помпа и се заби в радиатора . Оказа се че преди мен са карали със шайба и постоянно зацепена перка. Заварявали и изкривили оста на помпата. С това шега не бива. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Ное 2005, 10:50

Има ли вариант от силикона да бие перката?
На мойто му е зацепил силикона постоянно.
И да попитам на М21 имали около радиатора пласмаса около перката
като кожух ако се сещате че аз нямам такова?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Ное 2005, 12:41

Колега напиши по възможност с какво масло се кара този мотор,какво е маслото и за хидравликата,какви филтри да и купувам през колко време се сменят въздушния и горивния.Ако знаеш как стоят нещата с ангренажния ремък и ролка(и) коло излиза тяхната смяна много е ми е от полза!Благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 21 Ное 2005, 17:30

vld,

маслото, което аз слагам е Q8 BMW Special Oil, полусинтетика 10W40, за хидравликата ще сипваш задължително Dextron III, независимо от марката, само да не е някоя хептен куча, въздушен филтър сменяш като се зацапа - 15-20 К, а горивен (+маслен) - на всяка смяна на маслото (поне аз така правя), антифриз HEPO (ХЕПО), розовия, това слагам аз. За смяна на ангренажа не искам да ти препоръчвам майстори, да не ме псуваш после, но не е лошо да идеш в някой "бял" сервиз на Бош (Супер дизел, Юве, пр.), все пак колата е БМВ, не е някоя кочина като МБ... :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook