Основен ремонт на м20?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.10.2005

Основен ремонт на м20?

Мнение от talasumo » 29 Окт 2005, 11:43

колко струва приблизително основен ремонт на м20б25 ?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Окт 2005, 15:10

Ако праиш всичко и искаш да стане като хората зависи много от труда ама частите са бая ;)
Ако си ентусиаст и искаш всичко да е ток и жица след като го сглобиш отдели си едни 1000 лв за частите само и стискай зъби... ама като стане ще цепиш, лепиш и вулканизираш :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.10.2005

Мнение от talasumo » 29 Окт 2005, 15:49

аз за кви страшни цифри мислех :lol: ако частите са 1к още толкоз за работа и непредвидени разходи 325 ще е колата :twisted:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Окт 2005, 16:58

Аз си мислех че от 1000 лв ще се уплашиш :mhihi: иначе 130 лв са ти сегментите, още толкова са лагерите (основни и биелни), имаш яко гарнитури от който има някой които ги има само в Дару/Вари (например на смукателните колектори), гарнитура картер, глава, преден и заден капак на коляновия вал, семеринги на колянов вал (отпред 2, отзад 1) гумички за клапани, гарнитура водна помпа, гарнитура на изпускателни колектори, семеринги разни дребни... задължително щом ще праиш мотора и ще се сваля купи и лагер, феродов и притискателен диск ама SACHS!!! За да нямаш проблеми после!
Слагаш и едно хубаво масло за разработката!
Аз понеже участвах в правенето на двигателя и ми беше яко мерак, изчистих всичко с бензин... и просто всичко става супер! Промиваш и охладителната уредба и после ще си пей сърце ;)
Редно е да закараш главата да ти припаснат клапаните и да ти сменят водачите (или поне на изпускателните клапани) процедурата за всичко това е 108 лв с шлайфане ако не е крива главата 1 десета от милиметъра ;)
Ако имаш нужда от долъпнителна информация пускай ЛС !
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 29 Окт 2005, 23:29

цени в магазина от който аз пазарувах:
лагери 200лв
комплект гарнитури малко над 200лв.
сегментите бяха 33лв на цилиндър демек 200лв
съединител сахс 120лв. и лагер още 45лв.
клапаните сами си ги припаснахме
шлайф на главата - 100лв.
клапани по 14лв. на брой
биелните болтове са по 8.40лв. бройката
старите чаркове ги мих с корсилин а после ги мазахме обилно с масълце

а ако ти се дават повечко пари занеси и блока да го проверят как е износен, ако трябва да тръкнат малко цилиндрите и да си вземеш нови буталца след * основен ремонт (малко по-широк диаметър)
мое провериш и вала как е - да тръкнеш и него ако се наложи

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.10.2005

Мнение от talasumo » 30 Окт 2005, 1:23

аз още нямам 325ца :( търся си и незнам на каква ще попадна за това и питам колко и струва реставрацията :mhihi: и като гледам филма 325 май не е толкоз страшен :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 30 Окт 2005, 7:04

talasumo написа:аз още нямам 325ца :( търся си и незнам на каква ще попадна за това и питам колко и струва реставрацията :mhihi: и като гледам филма 325 май не е толкоз страшен :shock:


зависи от нагласата и финансовите въжмоности... не знам дося кво си карал ама кат влезеш в магазин и кажеш търся еди кво си за БМВ... въобще не слушат за кой точно модел става въпрос и че е на 15-20 години (примерно) ами се усмихват лукаво и казват "ооо тва сигурно ще е скъпо"... мн ма дразнят тия "магазинери" последния път замалко да набия един даже не се поинтересува кво точно търся.... затуй ако си с по лабава нервна система трябва да пращаш някой друг да пазарува частите ;) но като цяло частите са мн скъпи... а ако държиш всичко да е "марково" стават още по-скъпи... и не забравяй че една кола не се свършва с мотора ;) мотора може и да го напраш перфектн за 1000лв. ама имаш още мноого неща на който може да им се наложи ремонт... имаш скоростна, имаш диференциал, имаш електроники, инжекции, охладителна система, накладки гърнета, окачване и прочие и прочие... да не говорим за "външността" на колата ако е с кофти боя, ако е със скъсана тапицерия, със счуепни седалки, искъртена жабка и т.н. и т..н.
лично моя опит е с една 323ка 83-а година и по мои сметки ще са ми необходими някъде около 4-5 000 лв. за да я напрая кукла... отделно от тва имаш един сериозен разход от поне 12-13/100 градско (ама ако караш кат пенсионер) и поне 10/100 извънградско при ниските скорости... та горе долу това те очаква мисля... :)

и тва е за да я направиш в близко до заводското и състояние... пък после ако та хване манията за тунинг цифрите скачат много...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Окт 2005, 11:57

DEFLEPPARD написа:......
:shock:
Във Варна много скъпо бре :shock:
Какви са ти лагерите и сегментите?
100 кинта само за шлайф на глава ? :shock:
За втората ми глава ми вземаха 208 лв за снимка, шлайф, припасване на 12 клапана и смяна на 12 водача, труд! като в тая цена само 12-те водача струваха 80 лв :shock:
Ако взимаш 325-так свиркай в софия има магазинни където пазаруваме с 20% отстъпка ;) На мене ми излезнаха частите малко над 1000 лв при положение че купувах за 350 лв колянов вал, биели и бутала ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 30 Окт 2005, 13:50

към 1000-1500 лв някъде и тва е оптимистичен вариянт всмисъл - без смяна на колянов вал,бутала и глава, а само с ремонт, ама ако са безнадеждни както излязаха мойте - незнам :lol:

Цените са точно както ги каза Пенчев, дефлепард са го налъгали яко :mhihi: :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.10.2005

Мнение от talasumo » 30 Окт 2005, 18:32

шом намеря 325ца която да ми хареса я купувам и ако се наложи Пенчев
ще ме води на пазар благодаря за отговорите

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook