PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 15.02.2002
Местоположение: Plovdiv

PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET

Мнение от Strastnia za BMW » 09 Май 2002, 19:14

PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET STAVA VAPROS ZA BMW E 30 318IS PRODAVAT MI JA ZA 1500LV.NEZNAM KOLKO KONJA E KAKVO SHTE MI IZLEZI S MITOTO NA 190 000KM.E NE ZNAM KOJA GODINA E VSE OSHTE NJAKOI OT VAS DA MI KAGE OT KOJA GODINA ZAPOCVAT I VAOBSHTE STRUVALI SI KATO I SE PLATI MITOTO.KOLATA E TUKA V SHVEIZARIA,CERNA NA CVJAT EL.OGLEDALA EL.STAKLA EL.LUK,LETI GANTI,OTGOVORETI MI PRIJATELI SHTE SAM VI MNOGO BLAGODAREN.DA JA KUPUVAM LI HARESVAMI STRASHNO MNOGO,NE SI PADAM MNOGO PO DVUVRATKITE NO TAZI E STRASHNA:-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

отг::PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET

Мнение от dimd00d » 09 Май 2002, 19:25

Az po princip mnogo hareswam 318is. Neshto cenata mi se struwa niska obache, taka che imai 1 na um - ako imash niakoi koito wnimatelno da ia ogleda predi da si ia kupil shte e nai-dobre (osobenno da pregleda dali ne e imala puknata glawa ili neshto ot sorta w posledstwie na izcheznal timing profile gasket).

Mitoto ne e problem zashtoto kolata ne e akcizna.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET

Мнение от PARADOX_sf » 10 Май 2002, 13:13

Ami kolata mislia da e 140 konia. Praveha se do 1991 godina no predi 1990 mislia che imaha niakakvi probelmi s niakakvo uplatnenie. Abe gledai vsichko na 4 ochi predi da ia vzemesh! Po dobre vzemi niakoi koito razbira s tebe!

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::PRIJATELI NUGDAJA SE OT SPESHEN SAVET

Мнение от LandShark » 10 Май 2002, 17:42

Ами и аз като dimd00d съм фен на 318is-ките и когато си купувах кола се чудех между такава и 325i-ца. В крайна сметка по стечение на обстоятелствата рискувах (не особено успешно) с 325i... Но като цяло в по-ниския и по-икономичен клас на 4-цилиндровите мотори това е избора! Не случайно я наричат "//М3" за бедни хора. Двигателя М42/В18 е 136 коня, с по 4 клапана на цилиндър, и няма сериозни проблеми като изключим едно уплътнение на главата, което обикновено е водило до загуба на антифриза и опасност от прегряване. Това се е случвало обикновено в рамките на първите 100К км и в повечето страни дилърите на БМВ са го оправяли безплатно, като част от гаранцията по колата. Никакви други особени проблеми не могат да се посочат по тази кола. Страхотно върви, а не харчи много - все пак 4 цилиндрова е. Определно ще има разлика спрямо 316-ската.
Иначе за информация - модела 318is е пуснат на пазара през 1989 година и в Е30 е произвеждан до края на серията през 1991. След това същия мотор продължава да се слага и в Е36 318is-ските, и май в края на 1994 година е заменен с малко по-мощния М44/В19, който е 140 коня. Като цяло ако колата е наред и няма проблем си струва. А и митото е сравнително ниско - според калкулатора на www.avto.bg за 139коня ще ти поискат $816 мито. Докато на 325i-цата митото е $3468!!!


Land Shark II
'89 "316" ;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook