проблем с охлаждането...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

проблем с охлаждането...

Мнение от DEFLEPPARD » 13 Окт 2005, 7:24

става дума за 323-ката... като работи без термостат си загрява горе долу нормално но по-бавничко... а като й сложихме термостата (който е проверен и работи :!: ) започна да загрява мн бързо че даже и да прегрява...
запушени маркучи - нямам
термостата - работи (проверих го в една тенджера с вода на котлона - постепенно със загряването на водата си се отвори, после го извадих и го сложих под климатика - постепенно си се затвори)
течове - няма
перката - включва се и се изключва сама (както си е нормално...)
времето - вече е достатъчно хладно и няма как да е от "летните жеги"
датчика за температурата - сменен с нов
стрелката на таблото - и тя си работи вече
водата - излиза като гейзер като сваля капачката....
парното - работи

къде може да е проблема ?
има предложение, че перката не се въртяла с достатъчно обороти... възможно ли е това ? щото аз доколкото знам тя или работи или не работи, няма средно положение... ? :help:
как мога да проверя дали водната помпа работи нормално ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 13 Окт 2005, 9:27

Виж дали шайбата задвижваща водната помпа се върти нормално и дали не приплъзва ремъка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 13 Окт 2005, 10:18

Термостата може да си работи но просто да засяда на моменти.Затова най-добре сложи нов и пробвай пак!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: проблем с охлаждането...

Мнение от steeN » 13 Окт 2005, 13:03

на водната помпа обикновенно и заминават лагерите или уплътненията или и двете. хващаш ролката и я разклащаш - не трябва да има луфт. също така се оглеждаш и за течове ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 15 Окт 2005, 22:58

решихме проблема... оказа се вискосъединителя (или както там му се вика) имаше 2 варианта:
1. да дам към 140-150лв. за нов
2. да заваря стария така че да се върти заедно с вала....
тоя път поради липса на финанси избрах втория :uups: :uups:

тук обаче възниква следващия въпрос....
някой слънчев ден след разработването като почнат да се дигат обороти от сорта на 4-5-6000 дали няма да се окажат проблем за перката ? да не реши да лети нанякъде и да направи един куп поразии ? :help:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Окт 2005, 0:15

Има и такъв вариант... на Сашо на колата беше зацепен постоянно и като дадеше яко газ и направо засмукваше радиатора към перката... и след известно време се оказа че липсват няколко перки и след това като я покара малко така от дебаланса се оказа че водната помпа протече... абе шитец... като минеш разработката вземи нов или слагаи ел.перка ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 16 Окт 2005, 19:14

така ще преебеш 100 неща....
или си купи нов суединител
или си сложи електрическа и забравяш за всякакви проблеми
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 17 Окт 2005, 0:23

DA WOLF написа:сложи електрическа и забравяш за всякакви проблеми
това му е майката ел перката влиза идеално м/у решетката и радиатора и забравяшлама купи хубав датчик че е страшно гадно ако откаже

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 17 Окт 2005, 7:10

колко струва тая електрическа перка и на какъв принцип работи горе долу ?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Окт 2005, 9:44

120лв ти е преката, датчика, муфата дето сенавива датчика и работата по инсталацията. Ако имаш интерес се свържи с лудия.
ел перката работи на принципа че се самоактивира при определена температура която зависи от това какъв ти е датчика. Моят е нормален (88 градуса) и като се загрее колата на 88 градуса -перката се включва. Аз съм си извел и отделно ключе за да мога и ръчно да си я пускам дори преди да е достигнала 88 градуса.... когато искам или ако се сбъгави датчика нещо.......
ето снимки на перката и после инсталирана в колата
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 17 Окт 2005, 13:14

DA WOLF написа:120лв ти е преката, датчика, муфата дето сенавива датчика и работата по инсталацията. Ако имаш интерес се свържи с лудия...


а на мен ми искаха 140лв. само за съединителя тука.... :shock:
имам интерес ама ще стане най-рано на следващата заплата и/или след разработването ;) ще се свържа като дойде момента

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook