к-jetronik&L-jetronik

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

к-jetronik&L-jetronik

Мнение от GOGY » 05 Окт 2005, 13:14

има ли разлика между k-jetronik и L-jetronik и ако има моля споделете къква е ?
jba jbu jbadu jmuc bajuu

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Окт 2005, 14:07

най-общо к-джетроник е инжекцион с механично управление. дюзите пръскат непрекъснато (от там и К-то - продъжилетелен на немски).
л-джетроник електронна аналогова система, дюзите пръскат на дискретни интервали, измерването на въздуха и дозирането на горивото е по-точно. какво точно те интересува?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

.....

Мнение от GOGY » 05 Окт 2005, 16:17

моито е с L-jetronik и ме интересува дали пак е механи4на инжекция и дали мога да му сложа друг 4ип ?
jba jbu jbadu jmuc bajuu

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Окт 2005, 17:33

Не е механична, нали ти написах - електронна аналогова е. Не може да се сложи чип... всички стойности са 'заложени' на платката с резистори и кондензатори. Мисля,че вариантите за теб са пипане на дебитомера, налягане на горивото и по-големи дюзи, но не съм се занимавал с такива неща...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 05 Окт 2005, 17:54

ok
мерси да си жив и здрав
jba jbu jbadu jmuc bajuu

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 16 Окт 2005, 20:50

уф и аз мислех да и слагам чип на мойта дето са е твоя,ама има един пич калин дет ги праи и каза че не стаа,каза да върта вътре в дебитомера ама ефект няма никъф,не се занимавай с глупости ако изкаш да върви
-турбо с кулер ама ще ти излезне колкото колата
-имам един приятел дето има 2 карбуратора с колектори и шрик вал и може да отидеш до кам 140 маски
аз не ги взех тогава щото не ми се минаваше от инжекция на карбуратор а и не знам колко пари им търси :roll:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook