Въпрос за ECU

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 16 Сеп 2005, 0:26

Значи като гледам инфото за твойта кола все едно пишеш за моята с тая разлика че моята е 1990/04.Аз също имам капаче на куплунга за ламбда сондата и също така никакви следи от катализатор.
В средното гърне влизат две тръби и излизат също две,така че ако е имало катализатор или е трябвало да са два или двете тръби трябваше да се събират в една преди средното гърне някъде?
Да те питам само при теб борд компютъра на италиански ли е или си е на немски?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 16 Сеп 2005, 22:44

Неслучайно написах за дебитомера.Той има работен слой който се износва,а щом си правил ремонт на двигателя и количеството засмукван въздух вече е по-голямо от това на стар двигател,а значи и други показания към ЕКУ-то. Въпрос към Пенчев: Нови бутала и сегменти слагахте ли и ако отговора е да- кажи колко струват сега ако не е тайна.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Сеп 2005, 9:22

Извинявам се за закъснелия отговор просто бях командировка и темата ми е изпаднала надолу та не се сетих да я погледна няколко дена :idea:

Смених буталата с втора употреба а сегментите нови :idea: ю
Мисля че струваха по 21 лв за цилиндър което ще рече към 120 лв комплекта... говориме за GOETZE :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook