пичове помагайте

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

пичове помагайте

Мнение от cowboetz » 04 Сеп 2005, 20:15

колата е е30 '85 м10 1.8 пълен инжекцион с газова. проблемът е следния: прецаква комутатора и губи синхрона на момента на инскрене. колата прекъсва, обототомера подскача и при пропускане на такт гърми и на газ и на бензин. смених 3 комплекта свещи кабели и бобина. проверихме че искренето няма общо с компютъра, а само с комутатора. сложихме нов комутатор но и той се скапа след около 2-3 минути работа. проверихме динамото, но е префектно, подава стабилни 13,7 V. поверихме че датчика на хол не дава прекалено голямо ефективно напражение, че да скапе комутатора-до 10,6 V AC. Всички напрежения които стигат до комутатора са в границите на 14 V. А индуктивното напрежение на първичната намотка на бобината се променя от 5 до 12 V. :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Последна промяна cowboetz на 04 Сеп 2005, 23:09, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 04 Сеп 2005, 21:10

Някаде може би губи изолация

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 07 Сеп 2005, 12:18

така...първо мерси за "стахотната помощ" която ми оказахте :!: проблемът е беше следния:
:idea: лагерите на делкото се бяха разбили, при което импулсния генератор (датчика на Хол) беше пропаднал надолу и спусаковото му колело дереше в корпуса и не генерираше правилно импулси :!:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook