пичове помагайте
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- cowboetz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
пичове помагайте
колата е е30 '85 м10 1.8 пълен инжекцион с газова. проблемът е следния: прецаква комутатора и губи синхрона на момента на инскрене. колата прекъсва, обототомера подскача и при пропускане на такт гърми и на газ и на бензин. смених 3 комплекта свещи кабели и бобина. проверихме че искренето няма общо с компютъра, а само с комутатора. сложихме нов комутатор но и той се скапа след около 2-3 минути работа. проверихме динамото, но е префектно, подава стабилни 13,7 V. поверихме че датчика на хол не дава прекалено голямо ефективно напражение, че да скапе комутатора-до 10,6 V AC. Всички напрежения които стигат до комутатора са в границите на 14 V. А индуктивното напрежение на първичната намотка на бобината се променя от 5 до 12 V.








Последна промяна cowboetz на 04 Сеп 2005, 23:09, променена общо 1 път
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- cowboetz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
така...първо мерси за "стахотната помощ" която ми оказахте
проблемът е беше следния:
лагерите на делкото се бяха разбили, при което импулсния генератор (датчика на Хол) беше пропаднал надолу и спусаковото му колело дереше в корпуса и не генерираше правилно импулси 



3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани