Трябва ми помощ...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Трябва ми помощ...

Мнение от Людмил » 12 Авг 2005, 19:40

Здравейте, някой знае ли какво трябва да е разтоянието м/у чукчето и наковалнята на механично делко на Е30 М10Б
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 12 Авг 2005, 21:21

С разстоянието не мога да помогна, но имам една проста схемичка, с която може да се измери относителното време на затворено състояние на чукчето. Това време е пряко свързано със разстоянието. Ако има интерес, мога да я сканирам ... Интересното е, че върши работа!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 14 Авг 2005, 22:04

Людмиле,
точното разстояние сигурно го пише в руската книга за Е21:
(ако я нямаш дръпни я оттук: http://personal.sirma.bg/stenly/BMW/BMW3_75-82.pdf)
Но върешният ми глас ;) ми нашепва, че на всяко делко с чукче и наковалня, въпросното разстояние се върти около 4 десети от мм.
Ти откъде налетя на такова делко, на Е30 фабрично не са слагани, да не си взел от Е21-ца?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Авг 2005, 8:44

:D явно си познавач на Е30 смених си разпределителния вал,а от там и делкото,ама се хварлих в приключение :lol:Благодаря,ти за имформацията
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 16 Авг 2005, 16:14

Интересно ми е защо ти се е наложило да сменяш разпределителния вал?
Обикновено с тях няма ядове.
А иначе първоначално М10 е въртял делкото в едната посока, после минават на безконтактно делко и обръщат посоката на въртене, предполагам затова ти се е наложило да сменяш и делкото - иначе не можеш да го зацепиш към вала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Авг 2005, 17:20

:D астига бе!позна.преди беше с карб.Пиерсбург и се скапа заради електрониката и е отичал бензин презбуталата на смукач.Та се е скапало маслото и стария собственик е карал така и не се мажел вала.Та смених го и тогава разбрах за шлиците.....еба ми се майката докат5о схвана чалъма :D сега съм като жигула :mhihi: Ама много ме мъчат тич центровки....обаче подръжката е евтина :mhihi:
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 16 Авг 2005, 17:27

Не ги разбирам много тия работи с бензина през буталата, но от чисто теоретична гледна точка, не би ли трябвало като се разреди маслото с бензин, първо да ти отърчат лагерите, примерно първо биелните, а после и основните. И като казвам "отърчат", имам предвид много преди да ти пострада разпределителния вал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Авг 2005, 19:32

Абе,не са перфектни ама се вартят :D По принцип е така обаче количеството не е било голямо може би само му е падал визкозитета,а ми светеше лампата на маслото и явно р.вал не се е миел какато трябва.абе и на мен ми беше чудно;даже смених и помпата ама не беше от нея.Вала не ставаше,лошо че смених само него сега пак трака ама незнам кобилица ли е или повдигач.Само се хвърлих в приключение :D ,ама нее интересно иначе...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Авг 2005, 20:23

що не боцнеш спринцовка,да ти свършат проблемите ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 17 Авг 2005, 10:12

Абе Яворе, като човек имащ вземане-даване с тия работи би трябвало да си натрупал някаква статистика по въпроса: при М10 кой вариант дава по-малко ядове откъм подръжка (т.е. кой по-рядко се скапва): K-Jet или L-Jet ?

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook