Трябва ми помощ...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Трябва ми помощ...
Здравейте, някой знае ли какво трябва да е разтоянието м/у чукчето и наковалнята на механично делко на Е30 М10Б
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
С разстоянието не мога да помогна, но имам една проста схемичка, с която може да се измери относителното време на затворено състояние на чукчето. Това време е пряко свързано със разстоянието. Ако има интерес, мога да я сканирам ... Интересното е, че върши работа!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Людмиле,
точното разстояние сигурно го пише в руската книга за Е21:
(ако я нямаш дръпни я оттук: http://personal.sirma.bg/stenly/BMW/BMW3_75-82.pdf)
Но върешният ми глас
ми нашепва, че на всяко делко с чукче и наковалня, въпросното разстояние се върти около 4 десети от мм.
Ти откъде налетя на такова делко, на Е30 фабрично не са слагани, да не си взел от Е21-ца?
точното разстояние сигурно го пише в руската книга за Е21:
(ако я нямаш дръпни я оттук: http://personal.sirma.bg/stenly/BMW/BMW3_75-82.pdf)
Но върешният ми глас

Ти откъде налетя на такова делко, на Е30 фабрично не са слагани, да не си взел от Е21-ца?
Интересно ми е защо ти се е наложило да сменяш разпределителния вал?
Обикновено с тях няма ядове.
А иначе първоначално М10 е въртял делкото в едната посока, после минават на безконтактно делко и обръщат посоката на въртене, предполагам затова ти се е наложило да сменяш и делкото - иначе не можеш да го зацепиш към вала.
Обикновено с тях няма ядове.
А иначе първоначално М10 е въртял делкото в едната посока, после минават на безконтактно делко и обръщат посоката на въртене, предполагам затова ти се е наложило да сменяш и делкото - иначе не можеш да го зацепиш към вала.




"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Не ги разбирам много тия работи с бензина през буталата, но от чисто теоретична гледна точка, не би ли трябвало като се разреди маслото с бензин, първо да ти отърчат лагерите, примерно първо биелните, а после и основните. И като казвам "отърчат", имам предвид много преди да ти пострада разпределителния вал.
Абе,не са перфектни ама се вартят
По принцип е така обаче количеството не е било голямо може би само му е падал визкозитета,а ми светеше лампата на маслото и явно р.вал не се е миел какато трябва.абе и на мен ми беше чудно;даже смених и помпата ама не беше от нея.Вала не ставаше,лошо че смених само него сега пак трака ама незнам кобилица ли е или повдигач.Само се хвърлих в приключение
,ама нее интересно иначе...


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
що не боцнеш спринцовка,да ти свършат проблемите 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани