Дюза с датчик за горивото за двигател М21

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Дюза с датчик за горивото за двигател М21

Мнение от kam_tod » 03 Авг 2005, 16:20

Здравейте колеги!

Аз карам Е30 324тд с двигател м21 - същия като на Е34 524тд. Преди няколко месеца двигателя започна странно да тресе, отначалото по-леко, после вибрациите станаха по-насечени и по-големи. Преди мен бяха замервали компресията на колата и изпокъсали кабелите на дюзата с датчика на 4-ти цилиндър, после запоявали и т.н., дивотии. Горивния филтър не е този, който трябва да е, защото няма клема за кабелите към него. Колата придърпва, загубила е мощност, гаси се сама по време на каране, пали трудно и т.н. С времето проблема се задълбочи. Ходих на диагностика в ДАРУ КАР и ми казаха, че е от тази дюза, тя била свързана с ДДЕ-то и го шашкала, ама нещо много бързо мина диагностиката, та се съмнявам, че са влизали в компютъра, а просто са видели кабелите на дюзата дето са запоявани (то и аз им казах) и отбиха номера. Както и да е, сега търся дюза, за да видя дали ще се оправи проблемацията. Ако някой знае нещо, да помага, че тия дето са във форума за 3-ките нямат много-много дизели там и особено тд-та.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 03 Авг 2005, 17:16

по-принцип тая дюза снижава мощността на колата до минимум ако и има нещо би трябвало да ти свети и една оранжева лапичка на таблото ако искаш откачи кабела на датчика на дюзата и виж дали ще ти светне лампичката и дали колата ще "замре" още повече ама то щом датчика ти на горивния филтър ти виси ей така лампата трябва да ти свети ...
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 03 Авг 2005, 17:32

Датчика отначалото не светеше и колата си работеше добре, нищо че горивния филтър не беше подвързан. После започна да свети от време на време - ту свети ту не свети, колата вървеше добре, но после като се увеличиха вибрациите на ниските обороти и започнаха сериозните проблеми (загуба на мощност, гасене по време на движение, колебание и липса на ускоряване), датчика започна да си свети постоянно, така е и до сега. Дадох дюзата на Кирчо Бавареца, препоръчаха ми го като голям спец, той ми каза, че ще я разглобяват, вътре имало намотка, да се опитат да я възстановят. След три седмици ми каза, че нищо няма да стане с ремонта на дюзата и да си търся друга. Та затова търся друга дюза. Четох някъде, че можело и да е от потенциометъра на горивната помпа, ама тия от ДАРУ КАР нали ми казаха, че в компютъра е отчетена грешка на дюзата на 4-ти цилиндър. Та затова първо искам да я сменя нея, за да видя дали ще се оправи. Знае ли някой къде мога да я намеря втора ръка, защото нова е около 600 - 700 лв.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook