Дюза с датчик за горивото за двигател М21
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Дюза с датчик за горивото за двигател М21
Здравейте колеги!
Аз карам Е30 324тд с двигател м21 - същия като на Е34 524тд. Преди няколко месеца двигателя започна странно да тресе, отначалото по-леко, после вибрациите станаха по-насечени и по-големи. Преди мен бяха замервали компресията на колата и изпокъсали кабелите на дюзата с датчика на 4-ти цилиндър, после запоявали и т.н., дивотии. Горивния филтър не е този, който трябва да е, защото няма клема за кабелите към него. Колата придърпва, загубила е мощност, гаси се сама по време на каране, пали трудно и т.н. С времето проблема се задълбочи. Ходих на диагностика в ДАРУ КАР и ми казаха, че е от тази дюза, тя била свързана с ДДЕ-то и го шашкала, ама нещо много бързо мина диагностиката, та се съмнявам, че са влизали в компютъра, а просто са видели кабелите на дюзата дето са запоявани (то и аз им казах) и отбиха номера. Както и да е, сега търся дюза, за да видя дали ще се оправи проблемацията. Ако някой знае нещо, да помага, че тия дето са във форума за 3-ките нямат много-много дизели там и особено тд-та.
Аз карам Е30 324тд с двигател м21 - същия като на Е34 524тд. Преди няколко месеца двигателя започна странно да тресе, отначалото по-леко, после вибрациите станаха по-насечени и по-големи. Преди мен бяха замервали компресията на колата и изпокъсали кабелите на дюзата с датчика на 4-ти цилиндър, после запоявали и т.н., дивотии. Горивния филтър не е този, който трябва да е, защото няма клема за кабелите към него. Колата придърпва, загубила е мощност, гаси се сама по време на каране, пали трудно и т.н. С времето проблема се задълбочи. Ходих на диагностика в ДАРУ КАР и ми казаха, че е от тази дюза, тя била свързана с ДДЕ-то и го шашкала, ама нещо много бързо мина диагностиката, та се съмнявам, че са влизали в компютъра, а просто са видели кабелите на дюзата дето са запоявани (то и аз им казах) и отбиха номера. Както и да е, сега търся дюза, за да видя дали ще се оправи проблемацията. Ако някой знае нещо, да помага, че тия дето са във форума за 3-ките нямат много-много дизели там и особено тд-та.
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
по-принцип тая дюза снижава мощността на колата до минимум ако и има нещо би трябвало да ти свети и една оранжева лапичка на таблото ако искаш откачи кабела на датчика на дюзата и виж дали ще ти светне лампичката и дали колата ще "замре" още повече ама то щом датчика ти на горивния филтър ти виси ей така лампата трябва да ти свети ...
Датчика отначалото не светеше и колата си работеше добре, нищо че горивния филтър не беше подвързан. После започна да свети от време на време - ту свети ту не свети, колата вървеше добре, но после като се увеличиха вибрациите на ниските обороти и започнаха сериозните проблеми (загуба на мощност, гасене по време на движение, колебание и липса на ускоряване), датчика започна да си свети постоянно, така е и до сега. Дадох дюзата на Кирчо Бавареца, препоръчаха ми го като голям спец, той ми каза, че ще я разглобяват, вътре имало намотка, да се опитат да я възстановят. След три седмици ми каза, че нищо няма да стане с ремонта на дюзата и да си търся друга. Та затова търся друга дюза. Четох някъде, че можело и да е от потенциометъра на горивната помпа, ама тия от ДАРУ КАР нали ми казаха, че в компютъра е отчетена грешка на дюзата на 4-ти цилиндър. Та затова първо искам да я сменя нея, за да видя дали ще се оправи. Знае ли някой къде мога да я намеря втора ръка, защото нова е около 600 - 700 лв.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани