Температура!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Ти четеш ли бре радиатор втора ръка си купи 150лв за 325е или 525е и се раждаш!!!
Лично АЗ ги ИЗКУПУВАМ тези радиатори щото са много ЧИТАВИ
Лично АЗ ги ИЗКУПУВАМ тези радиатори щото са много ЧИТАВИ

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Става и с радиатор от кола с климатик - доста е по-голям!!!
На двойния стоп как е?? Един маркуч одтолу, един от горе, и едно малко дето отива в разширителния съд ли е??? Ако е така значи става и от кола като мойта - моя радиатор е бая тупарлак
Иначе с препарат за почистване няма да усетиш разлика ако е запушен... най-дорбе да се свали и да грухаш вътре сода и некви такива и яко да го промиваш... но има опасност да се преебат гумените уплътнения
аз моя го промивах като беше свален с Мистър Пропър
Дилян Пенчев
На двойния стоп как е?? Един маркуч одтолу, един от горе, и едно малко дето отива в разширителния съд ли е??? Ако е така значи става и от кола като мойта - моя радиатор е бая тупарлак

Иначе с препарат за почистване няма да усетиш разлика ако е запушен... най-дорбе да се свали и да грухаш вътре сода и некви такива и яко да го промиваш... но има опасност да се преебат гумените уплътнения


Дилян Пенчев
имам резолтати от изчислителниа център
измерих температурата на водата:и ситуациата е следната:термостатът отваря при 83градуса виското се вкучва при 92Целзи.
средата на скалата ми е на 85 а чертичката преди червената зона е 100градуса
притеснява ме това,че като карам дулго време над 4000оборота колата не сваля температура под 105/110 градуса и отива към червеното и почвам да се чудя дали е нормална температура за този мотор
те тва е от мене моля ви даите някакво мнение
да попитам и нещто друго забелязах,че:
като позагрее но преди да отвори термостата маркуча от горната страна на радиатора е топъл и горната част на радиатора също но само тя а радиатора е студен,малкото маркуче от горе на радиатора постоянно вкарва вода(гореща)към казанчето
еми тва е от мене ,
предварително благодаря !!!!!


средата на скалата ми е на 85 а чертичката преди червената зона е 100градуса

притеснява ме това,че като карам дулго време над 4000оборота колата не сваля температура под 105/110 градуса и отива към червеното и почвам да се чудя дали е нормална температура за този мотор
те тва е от мене моля ви даите някакво мнение

да попитам и нещто друго забелязах,че:
като позагрее но преди да отвори термостата маркуча от горната страна на радиатора е топъл и горната част на радиатора също но само тя а радиатора е студен,малкото маркуче от горе на радиатора постоянно вкарва вода(гореща)към казанчето

еми тва е от мене ,
предварително благодаря !!!!!
Датчик за температурата!!!
Здрасти,
Провери състоянието на датчика за температурата, който подава инфо на таблото. По възможност измери температурата на водата в радиатора когато ти е загряло.
Аз имах такъв проблем. Установих, че когато стрелката сочи едно деление преди червената зона температурата в радиатора е 80 градуса. Поръчах си датчик дори ми дойде некакъв италиански боклук срещу десет лева и некви стотинки
Но излезе куче и сега всичко е наред.
Оказва се, че с годините тези елементи стават чувствителни и показанията са недостоверни. Надявам се да мога да ти помогна но след всички изчерпателни съвети провери и това. Не се знае от къде ще изкочи зайчето. Успех и нема да се отказваш!!!
Провери състоянието на датчика за температурата, който подава инфо на таблото. По възможност измери температурата на водата в радиатора когато ти е загряло.
Аз имах такъв проблем. Установих, че когато стрелката сочи едно деление преди червената зона температурата в радиатора е 80 градуса. Поръчах си датчик дори ми дойде некакъв италиански боклук срещу десет лева и некви стотинки

Оказва се, че с годините тези елементи стават чувствителни и показанията са недостоверни. Надявам се да мога да ти помогна но след всички изчерпателни съвети провери и това. Не се знае от къде ще изкочи зайчето. Успех и нема да се отказваш!!!
BMW////MPOWER
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани