Температура!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 10 Май 2005, 13:05

Според мен е от помпата проблема.Но промий първо радиатора-по-евтино е ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 10 Май 2005, 13:07

помпата виското и термостата са чисто нови :shock:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 10 Май 2005, 16:08

Ти четеш ли бре радиатор втора ръка си купи 150лв за 325е или 525е и се раждаш!!!
Лично АЗ ги ИЗКУПУВАМ тези радиатори щото са много ЧИТАВИ :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 10 Май 2005, 16:27

мисля да опитам с прочистване за 3.80лв. пък ако стане да :drink: ако ли не пак на касата :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 10 Май 2005, 16:40

kalin написа:

пробвай с обратна промивка, т.е промива с по посока обратна на нормалната, така се разкарват отлагания по радиатора, при мене доведе до подобряване на парното
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Май 2005, 18:17

Става и с радиатор от кола с климатик - доста е по-голям!!!
На двойния стоп как е?? Един маркуч одтолу, един от горе, и едно малко дето отива в разширителния съд ли е??? Ако е така значи става и от кола като мойта - моя радиатор е бая тупарлак ;)

Иначе с препарат за почистване няма да усетиш разлика ако е запушен... най-дорбе да се свали и да грухаш вътре сода и некви такива и яко да го промиваш... но има опасност да се преебат гумените уплътнения :arrow: аз моя го промивах като беше свален с Мистър Пропър :mhihi:

Дилян Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 10 Май 2005, 19:07

капачката на разширителният съд ома дже клапан4ета свалигии ги почисти те някой път се ебават и колата греее ;)
BMW POWER

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 10 Май 2005, 22:44

имам резолтати от изчислителниа център :mhihi: :mhihi: измерих температурата на водата:и ситуациата е следната:термостатът отваря при 83градуса виското се вкучва при 92Целзи.
средата на скалата ми е на 85 а чертичката преди червената зона е 100градуса :idea:
притеснява ме това,че като карам дулго време над 4000оборота колата не сваля температура под 105/110 градуса и отива към червеното и почвам да се чудя дали е нормална температура за този мотор
те тва е от мене моля ви даите някакво мнение :shock:
да попитам и нещто друго забелязах,че:
като позагрее но преди да отвори термостата маркуча от горната страна на радиатора е топъл и горната част на радиатора също но само тя а радиатора е студен,малкото маркуче от горе на радиатора постоянно вкарва вода(гореща)към казанчето :shock:
еми тва е от мене ,
предварително благодаря !!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 12 Май 2005, 10:40

така или иначе си реших проблема :mhihi: :mhihi:
а той бил следния:зимата като се скапа виското и прецака помпата перката погалила радиатора и замазала над половината ламели ама така ги замазала,че въздух нема как да мине и за 3 часа с мъничка отверка скубане и ръчкане проблема гаден вече го НЯМА :kuku:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.03.2004
Местоположение: Stara Zagora

Датчик за температурата!!!

Мнение от Cybercop » 11 Юни 2005, 17:15

Здрасти,
Провери състоянието на датчика за температурата, който подава инфо на таблото. По възможност измери температурата на водата в радиатора когато ти е загряло.
Аз имах такъв проблем. Установих, че когато стрелката сочи едно деление преди червената зона температурата в радиатора е 80 градуса. Поръчах си датчик дори ми дойде некакъв италиански боклук срещу десет лева и некви стотинки :mhihi: Но излезе куче и сега всичко е наред.
Оказва се, че с годините тези елементи стават чувствителни и показанията са недостоверни. Надявам се да мога да ти помогна но след всички изчерпателни съвети провери и това. Не се знае от къде ще изкочи зайчето. Успех и нема да се отказваш!!!
BMW////MPOWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 16 Юни 2005, 16:16

и аз съм на 12 без 2-3, а града ми качва до "полунощ" :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 04 Юли 2005, 15:25

пи4 как ти е вискозния съединител затова ти загрява

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook