за триене
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
за триене
колеги задължително ли е след смяна на основни и  биелни лагери и сигменти  разработка  от 1000 км  щото таи каза тоз дето ми даде колбеншмитите в  магазина,  пък  гледам някои стартират веднага в 7000  оборота след ремонта
			
				Последна промяна tuningfena на 13 Сеп 2009, 8:35, променена общо 1 път
					
				
			
		- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
Re: след основен ремонт
С малки изключения като е разглобявано каквото и да е по двигателя има пробег за разработване, дори и нищо да не е подменяно.
			
		- small
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 242
 - Регистриран на: 13.11.2006
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34
 
- biem_w
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1023
 - Регистриран на: 4.12.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: на 15''ки
 - Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
 
ако искъш да ти се отвори колицата и да върви както си му е реда.. до добре продухай разработката и тогава стартирай 7к
			Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
		- Zagy
 - нафтения
 - 
				
			 - Мнения: 6924
 - Регистриран на: 4.03.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: го на спомени
 - Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
 
Някъде бях чел, че след основен ремонт е хубаво да се сипе минерално масло и да се кара 1000-2000 км, след това маслото да се смени и тогава вече да правиш каквото си искаш... ама не съм много сигурен в това. Поразпитай още.
			Si non confectus, non reficiat.
		- MeTo_BMWto
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 288
 - Регистриран на: 18.04.2007
 - Местоположение: Sofiq
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-ките на безин
 - Мечтае да кара: e24
 
..
поне 1000км разработка иначе може пак да се наложи да отваряш мотора  
			
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
зависи,кой,как и с какви части ти е правил маторя..щот знам за доста ентусиастки матори хоум мед, фърлили котва след паленето 
 а някои дори не са стигнали до палене  
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Въпроса ти не важи ако има елипси, надирания и не мерени хлабини на вала или цилиндрите. Не важи и ако великия майстор (ако я е правил такъв) или някоя негова хърба са решили да преместят (порадват на колата ти) до 6400об/мин.
Ако ти си самоукия майстор, палиш на място да работи 30-на минути и се радваш на правилно затегнати водни, и бензинови съединения, и някой капаци. След това 1000-2000км по-възпитано въпреки желанието да разбереш какво е станало и смяна на маслото.
Аз лично си паля моторите със някакво евтино масло да обере боклуците и на стотина км. го хвърлям.
Така правим аматьорите, сега да споделят професионалистите.
			Ако ти си самоукия майстор, палиш на място да работи 30-на минути и се радваш на правилно затегнати водни, и бензинови съединения, и някой капаци. След това 1000-2000км по-възпитано въпреки желанието да разбереш какво е станало и смяна на маслото.
Аз лично си паля моторите със някакво евтино масло да обере боклуците и на стотина км. го хвърлям.
Така правим аматьорите, сега да споделят професионалистите.
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
d
еи  тва е  отговор  колега ,  мерси  , пък за маисторите и  те са били някога  начинаещи ама маи нещо го  забравят .  
			
		
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани