Разлика в ускорението! Защо?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.02.2005

Разлика в ускорението! Защо?

Мнение от iuni » 19 Май 2005, 13:39

Привет на всички. Имам питане относно колата която си взех на скоро:
Защто старта на автомобила ми е умопомрачавашто силен, а на татък много реве, а не ниама далжина в предавката така че да набере здраво. Чак, като включа на трета и сам над 3000хил. оборота отново ме изстрелва много иако дооо... незнам ама мноко иако.
Значи, колата е Е30 троен стоп с нормален шестак М20. Питам ви заштото преди време имах същтото BMW (само че двоен стоп и с Мпакет ) и наемаше дълго както на трета, четвърта и пета така и на първа и втора. Това беше така и на предпоследната ми кола Е32, но нея не искам да я сравнявам штото беше 3000куб.
Та значи, защо при еднакви двулитрови мотори, при почти еднакви купета и при еднакво яко стартово ускорение се получава тази разлика в продължението на набирането на първа и втора предавка?
Аз си мисля, че може би някой преди мен е сменил скоростната кутия и е монтирал такава от кола с по малка кубатура.
Нямам база за сравнение, затова и се обращам кам Вас, а и не знам тази моя хипотеза за различни скоростни кутий на едно и сащо купе дали е вярна!?

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 19 Май 2005, 14:19

Извини ме за личния въпрос - ти от Русе ли си?
По въпроса си - скоростите за М20 са еднакив, имаш диференциал с различно предавателно число, в твоя случай както го описваш с много пауър на старт и много рев с ниска скорост този е по-късот предишния ти диференциал - оттам идва разликата.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.02.2005

Мнение от iuni » 19 Май 2005, 15:51

Не, не съм от Русе. От София съм, а новата ми Е30ка е плевенска. А, старата чувам, че правила страхотий по София. Някакъв дето работил в Практикер на цариградско я карал само в максимални обороти. Много вървеше и явно още върви.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 19 Май 2005, 17:02

двоен стоп...с М20...е вечна комбинация...освен ако не долети до някое дърво.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Май 2005, 17:48

и като прибавим М-Техник 1 вече говорим за почти уникат :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.02.2005

Мнение от iuni » 19 Май 2005, 18:28

Вижте колеги! Вие явно сте по в час от мен, затова ме открехнете за какво ми говорите?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Май 2005, 19:17

сменен и е дифа с по-къс -това е :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.02.2005

Мнение от iuni » 19 Май 2005, 19:34

На всичките ли Е30ки диференциалите са взаимно заменяеми? Говоря за масовите коли дори с различна кубатура?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Май 2005, 19:35

да
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook