Как се..
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Как се..
1. настройва запалването (делкото) На кой белег се наглася. Има два белега на делкото нещо като "0" и "Z"
2. мери/наглася хлабината на клапаните. Знам, че за мойта трябва да е 0.25мм. Всмисъл къде точно измерена тази хлабина трябва да е 0.25
Моля запознатите , които са наясно и СА ГО ПРАВИЛИ да споделят съвсем накратко и най-общо кои са стъпките при настройването на аванса при делкото. Така или иначе ще го прави човек който си има добро понятие от автомобили и сериозен опит зад гърба си но не и при БМВ-та.
2. мери/наглася хлабината на клапаните. Знам, че за мойта трябва да е 0.25мм. Всмисъл къде точно измерена тази хлабина трябва да е 0.25
Моля запознатите , които са наясно и СА ГО ПРАВИЛИ да споделят съвсем накратко и най-общо кои са стъпките при настройването на аванса при делкото. Така или иначе ще го прави човек който си има добро понятие от автомобили и сериозен опит зад гърба си но не и при БМВ-та.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
центровката на запалването не се гледа на делкото ами се гледа със стробоскопна лампа белезите на коляновия вал
става и с обикновенна ама със стробоскопна е по добре!!!
А за регулирането на хлабината трябва да свалиш капака на клапаните отгоре и с луфтомер мериш м/у кобилицата и клапана при напълно студен двигател (напълно означава да не си го карал цял ден
) на замата кобилица където мериш хлабината има една 6 мм гайка и с нея се регулира
Първо разгледай и после действай
Ако има въпроси питай
Дилян Пенчев

А за регулирането на хлабината трябва да свалиш капака на клапаните отгоре и с луфтомер мериш м/у кобилицата и клапана при напълно студен двигател (напълно означава да не си го карал цял ден




Дилян Пенчев
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Вече наколко пъти регулирам на ладата делкото като търся най-високите обороти на празен ход и съм най-доволен от вървене и разход.
По форумите пишат, че става и на другите коли, та защо не и на БМВ-то.
По форумите пишат, че става и на другите коли, та защо не и на БМВ-то.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
А при регулирането на делкото, трябва ли да е откачен вакуумния регулатор или не ?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Nikiboy написа:Вече наколко пъти регулирам на ладата делкото като търся най-високите обороти на празен ход и съм най-доволен от вървене и разход.
По форумите пишат, че става и на другите коли, та защо не и на БМВ-то.
Ладата и така си я правех сам, обаче BMW-то си кола с характер
съмнявам се че ще стане по този начин пък и тва с 6 бутала

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
При реглаж със стробоскоп - ДА.b2 написа:А при регулирането на делкото, трябва ли да е откачен вакуумния регулатор или не ?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

За клапаните не забравайте добре да следите кога са добре затворени(цикълът на запалване на 6 цилиндровите е 153624,ако не се лъжа
),но по БМВ все още не съм особено компетентен
,може да има някакви особености,коите не ги знам...Айде " The Old school" да се намесят по темата 



One passion,one car,one life...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
едно интересно нещо да добавя - като пада компресията на един двигател му трябва по-голямо предварение.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани