невероятно но факт!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

невероятно но факт!

Мнение от jordan » 01 Апр 2005, 20:58

Привет на всички!Ако не го приемах като проблем щях да пиша в невероятни истории.Преди около 6м. се ударих леко.Колата си вървеше без проблеми и затова не съм я оглеждал основно.Карах си предимно на малки разстояния до 40-50 км. и всичко си беше ок.Наскоро ми се наложи да пътувам на дълъг път.Погледнах под капака(от удара не съм го правил) проверих масло,антифриз,сложих нов акумулатор,но не съм завил добре капачката на преливника.След 60-70 км. леко загря (до чертата преди чевения сектор).Долях вода при запален двигател и ужас:вентилаторната перката не върти!При моето 320 е без ел мотор а с центробежно задвижване.Едното крило беше залепнало за радиатора.Отлепих го отрязах деформираната част
и пак подкарах.стигнах до където трябва и се върнах без проблем макар перката пак да залепна.колата не прегря и за момент.Само че ми отказа датчика за водата и сега карам на сляпо.Кажете причини за това да спре и къде точно се намира- на терностата или на разширителния съд?Какви трябва да са параметрите му на съпротивление и т.н.Причина за залепването явно е удара макар външно да не личи и лекия луфт на оста на перката.Благодаря предварително на всички!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Апр 2005, 21:53

ВИСКО-алелуя ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Апр 2005, 22:29

Сигурен ли си че е залепнала за радиатора??? По принцип трябва да е на около сантиметър до два даречем от радиатора!!!
Ако наистина опира в радиатора и залепва значи или радиатора не ти е на место или също много вероатно е при удара ако са ти били тръгнали тампоните на двигателя да се се доскъсали и да се е подместил двигателя... макар че е по-невъзможно щото с него тръгват и скоростите и кардана :roll:
А датчика мисля че е на термостата ама не съм сигурен!!!! Ако има някой дето да знае може да ти помогне :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 02 Апр 2005, 17:54

Penchev написа:
А датчика мисля че е на термостата ама не съм сигурен!!!! Ако има някой дето да знае може да ти помогне

Там е :yes:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook