невероятно но факт!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
невероятно но факт!
Привет на всички!Ако не го приемах като проблем щях да пиша в невероятни истории.Преди около 6м. се ударих леко.Колата си вървеше без проблеми и затова не съм я оглеждал основно.Карах си предимно на малки разстояния до 40-50 км. и всичко си беше ок.Наскоро ми се наложи да пътувам на дълъг път.Погледнах под капака(от удара не съм го правил) проверих масло,антифриз,сложих нов акумулатор,но не съм завил добре капачката на преливника.След 60-70 км. леко загря (до чертата преди чевения сектор).Долях вода при запален двигател и ужас:вентилаторната перката не върти!При моето 320 е без ел мотор а с центробежно задвижване.Едното крило беше залепнало за радиатора.Отлепих го отрязах деформираната част
и пак подкарах.стигнах до където трябва и се върнах без проблем макар перката пак да залепна.колата не прегря и за момент.Само че ми отказа датчика за водата и сега карам на сляпо.Кажете причини за това да спре и къде точно се намира- на терностата или на разширителния съд?Какви трябва да са параметрите му на съпротивление и т.н.Причина за залепването явно е удара макар външно да не личи и лекия луфт на оста на перката.Благодаря предварително на всички!
и пак подкарах.стигнах до където трябва и се върнах без проблем макар перката пак да залепна.колата не прегря и за момент.Само че ми отказа датчика за водата и сега карам на сляпо.Кажете причини за това да спре и къде точно се намира- на терностата или на разширителния съд?Какви трябва да са параметрите му на съпротивление и т.н.Причина за залепването явно е удара макар външно да не личи и лекия луфт на оста на перката.Благодаря предварително на всички!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сигурен ли си че е залепнала за радиатора??? По принцип трябва да е на около сантиметър до два даречем от радиатора!!!
Ако наистина опира в радиатора и залепва значи или радиатора не ти е на место или също много вероатно е при удара ако са ти били тръгнали тампоните на двигателя да се се доскъсали и да се е подместил двигателя... макар че е по-невъзможно щото с него тръгват и скоростите и кардана
А датчика мисля че е на термостата ама не съм сигурен!!!! Ако има някой дето да знае може да ти помогне
Дилян Пенчев
Ако наистина опира в радиатора и залепва значи или радиатора не ти е на место или също много вероатно е при удара ако са ти били тръгнали тампоните на двигателя да се се доскъсали и да се е подместил двигателя... макар че е по-невъзможно щото с него тръгват и скоростите и кардана

А датчика мисля че е на термостата ама не съм сигурен!!!! Ако има някой дето да знае може да ти помогне

Дилян Пенчев
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Penchev написа:
А датчика мисля че е на термостата ама не съм сигурен!!!! Ако има някой дето да знае може да ти помогне
Там е


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани