Хелп за климатикса...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Хелп за климатикса...

Мнение от Penchev » 22 Мар 2005, 18:17

Абе дали някой има информация как работи перката на климатика ... имам на предвид това че има едно нещо преди перката което регулира бързината на въртене на перката и мисълта ми е че при мене това чудо е преебано и перката се върти бавно бавно и като стане яко жега почва климатика да не охлажда особенно ако съм в задръстване :idea:
Перката е в добро състояние - гледал съм я върти се на ръка спокойно, няма затягание, свирене, чегъртане... абе общо взето е добра, но като стане жега вместо да се засилва по яко да върти както би трябвало тя си върти все така бавно и умряло :idea:
Някой има ли идея на какъв принцип работи това чудо преди перката? като потенциометър ли е? И може ли да го замостя и да върти колкото може :mhihi:

Дилян Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 24 Мар 2005, 22:13

може би е силикон като перката на радиатора
и тогава ако при студено върти лесно силикона е за смяна ама не съм сигурен каква е точно работата

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2005, 15:37

Перката на климатика си е електрическа, а перката на двигателя е със вискосъединител :idea:
Мерси за помощта :roll: Явно никой не е наясно с тея неща, нищо ще го мъча някак си :confused:

Дилян Пенчев
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Мар 2005, 16:55

Ако искаш да го търсим в ТИС-а, нямам идея дали ще научим нещо, ама не пречи да пробваме. ;)

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 26 Мар 2005, 17:56

Пенчев, ела утре на Екото и ще видим какво можем да направим ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 26 Мар 2005, 18:31

При Е34 има датчик за 2 (две) скорости на перката. Нямам идея как работи и дали го има при тебе, но това е един от възможните отговори. Дизелчето мисля имаше подобен проблем, питай него. Но да ти кажа, иди да ти проверят и количеството хладилен агент. Ако е малко ефекта ще е същия, т.е. охлажда, ама слабо.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Мар 2005, 9:26

И аз си мислех че ми е малко хладилния агент ( как звучи само :mhihi: ) ама каот съм в движение - респективно като минава повече въздушен поток през радиатора духа нечовешки студено, дори и на 1 да го сложа замръзвам вътре и ми потича цифката :mhihi: трябва да компенсирам с врътката за температурата ;) Ама като карам в движение и отслабва а като спра на светофар и поседя 15-тина минути и почти спира и колата се мъчи да загрява, температурата стига средата ( а там отива само като и наложа някъв як гърч) и почва всеедно да се тормози и да не върви ;) И перката отпред си се върти едва едва както като винаги :arrow: това ме наведе на мисълта че трябва да се усилва щото така е при повечето коли :idea:
Днеска ще го мислим на еко-то :mhihi: Асене ако не дойдеш нема да те познавам повече :lol: ще си взема и инструментите пък може да я разглобя тая кошница на место :D

ICE написа:Ако искаш да го търсим в ТИС-а, нямам идея дали ще научим нещо, ама не пречи да пробваме. ;)

Абе аз го имам тоя ТИС ама нещо не мога да се оправя с него :idea: Като инсталирам нещо си админ и там има едни менюта да си избирам ТИС ЕТК или там някви други неща ама не са ми активни... може би от харддиска не може да ги чете ми трябва всичкото което съм го дръпнал от нет-а да го сложа на ЦД ??? Така ли е при теб ако е така да го пробвам :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 28 Мар 2005, 8:41

и при мен е абсолютно същото положение и Явор ми каза, 4е трябва да се смени накаква простотия, ама какво беше - забравих, 4е мина време... още не съм го оправил моя, но времето скоро ще позагрее...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Мар 2005, 16:10

Да бе знам какво трябва да се смени и аз ама там е въпроса че искам да го замостя и да върти на макс постоянно щото за да се смени това не искам да ти казвам какво трябва да си причиниш :roll:

Дилян Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 29 Мар 2005, 16:45

ми драсни като го направиш, 4е да се случи и при мен така...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook