Поблем с отчитане на горивото в резервоара

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Поблем с отчитане на горивото в резервоара

Мнение от DANIEL » 02 Фев 2005, 16:02

Помогнете!
Преди време си смених резервоара, който беше с два поплавака, с такъв, който е с един. Закачих едната букса но нищо, уредът не отчиташе. След това реших да окася другата букса, уредът проработи но при сваршване на бензина стрелката стоеше на средата. Пробвах да закача и двете букси на поплавака но пак нищо. :help: :help:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Фев 2005, 23:48

няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 02 Фев 2005, 23:59

Явор написа:няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата
Извинявай но не си прав, едната е комбинирана за нивото и лампата, а другата само за нивото. Стария резвоар не беше на принципа скачени съдове затова му трябваха две сонди, докато сегашния има трабичка отдолу, която свързва двете прегради и затова и с една сонда.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Фев 2005, 10:23

DANIEL написа:
Явор написа:няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата
Извинявай но не си прав, едната е комбинирана за нивото и лампата, а другата само за нивото. Стария резвоар не беше на принципа скачени съдове затова му трябваха две сонди, докато сегашния има трабичка отдолу, която свързва двете прегради и затова и с една сонда.

Що говориш глупости??? Как резервоара ще е от два съда пък няма да са скачени??? сигурно в двата съда има две сонди и дърпа помпата и от двете и като се опразни единия другия ти е за резерва :mhihi: :mhihi: а като наливаше бензин имаше две гърловини сигурно??? и спираш на бензиностанцията единия ден от ляво другия ден от дясно и пълниш ту единия ту другия :mhihi: :mhihi:
Няма такъв момент да не са скачени... ако при теб единия е бил спукан и е бил затапен да не се пълни това е друг въпрос :idea:
И това са пълни глупости... при мен има тръбичка отдолу която да ги "скача" и пак си имам две сонди... ако едната не е свързана бензиномера не отчита защото те са свързани последователно, ако едната я закъсиш всеедно ти отчита максимално ниво а другата отчита нормално и когато бензина ти е на свършване ще остане стрелката на средата! Това говоря за Тройния стоп... ако от двоен стоп има резервоар с един поплавък то трябва от такъв екземпляр да вземеш поплавъка и да го сложиш защото иначе няма да ти отчита правилно уреда за нивото на бензина ;)
Успех

Дилян Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 06 Фев 2005, 10:48

Оригиналния резервоар НЯМА трабичка отдолу (иначе защо ще е с два поплавака :idea: ) сварзани са само отгоре, и винаги има рзлични нива в двети прегради, а прехварлянето става чрез някакви трабички с комбинация от излишното гориво (каква е точно схемата незнам). Какъв е поплавака няма значение защото както каза ти проблема е че буксата на втория поплавак (който в момента липсва) няма къде да я закача.
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook