Проблем: Парно / Вентилация

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новини
Аватар

Проблем: Парно / Вентилация

Мнение от Новини » 22 Яну 2005, 2:05

Гледам, че в Е34 форума се е разразила здрава профилактика и ремонт на парното та се присетих за наболял проблем при Е30-ката ми...

Пускам го да духа на 4-та степен (независимо дали топло или студено), а то си духа все едно е на 1-ва или 2-ра. Слаба струя. Чува се смяната на степените, моторчето се скъсва да върти но въздуха, който излиза от въздуховодите в купето е слаб. Все едно са запушени и си пропускат все едно и също количество въздух, независимо от степените. Прегледах клапите (тези които си отваряш и затваряш в зависимост от това кой от вронталните въздуховоди искаш да духа)
да не би да не отварят но са си отворени. Освен това духа слабо от всичките три нива - и при предното стъкло, и от тези фронтално на таблото, и от тези в краката. Някакви идеи?

Втория проблем е относно регулатора за топло и студено. Май имам само две положение - студено и топло :mhihi: Като го завъртя врътката от най-дясно положение (горещо) една идея по-назад и започва да духа студено, вместо по-малко горещо. Т.е. или студ или от жега. Няма средно положение....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 22 Яну 2005, 2:18

Ами причини колко щеш :roll:
Първата, която се сещам :arrow: да ти е запушена решетката, откъдето дърпа въздух вентилатора.
2 да ти са начупени витлата перките.
3 може да звучи глупаво, но все пак нали знаеш че клапите се регулират и отдолу (пред скоростния лост) :roll:
4 все пак провери дали наистина не са ти запушени тръбите .

по това време за тези се сещам. надявам се да има допълнения и резултат ;)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 22 Яну 2005, 10:11

за последния проблем (с рязката промяна топло-студено) - за послено ти виждах колата този чътвъртък и още не си беше сменил термостата - моята е30-ска, когато беше запецнал термостата в отворено положение правеше същия номер - като позагрее иде топлото на крайна степен, а бутнеш лоста малко назад и влязоха студентите :mhihi:
Като си купих новия термостат нещата станаха съвсем други - топлото се превърна в много горещо (дори през студа не краха с крайно топло) и изведнъж започна да работи това лостче и учудващо прецизно можеше да си регулираш температурата.
За вентилатора не мога да ти помогна, защото ако не друго, то на двете ми БМВ-та тези вентилатори работеха безупречно (е, имаше един малък период от време, когато цялата стъклария в каналите създаваше малко проблеми :mhihi: ), та не съм ги пипал.
Ати

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 22 Яну 2005, 17:19

мойта пък нещо духа само на 4, а на другите когато си иска и незнам от какво е. :( :( :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 22 Яну 2005, 19:21

Това дето духа само на 4 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=12514
много познат и явно разпространен проблем :roll:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 22 Яну 2005, 22:07

Преди малко си направих един експеримент - когато врътката е на студено - на 4-та степен духа та се къса. Силна студена струя. Когато обаче е на топлото - на 4-та горещо духа със силата на 2-ра на студеното. Идиотска история.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Яну 2005, 23:34

!!Asen_X написа:Преди малко си направих един експеримент - когато врътката е на студено - на 4-та степен духа та се къса. Силна студена струя. Когато обаче е на топлото - на 4-та горещо духа със силата на 2-ра на студеното. Идиотска история.


споко и при мен е така когато духа студено вътре може да те отвее ,но като завъртя да духа топло е по слабо и яко горещо, както казваш ти като е на студено е на 4 акато е на топло и е на 4 все едно духа на 2 пак и сам видя как е струя нема а вътре сауна
ИзображениеИзображение
Изображение

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 23 Яну 2005, 15:56

Bavarcheto написа:Това дето духа само на 4 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=12514
много познат и явно разпространен проблем :roll:


мерси много за инфото :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 25 Яну 2005, 0:00

!!Asen_X написа:Преди малко си направих един експеримент - когато врътката е на студено - на 4-та степен духа та се къса. Силна студена струя. Когато обаче е на топлото - на 4-та горещо духа със силата на 2-ра на студеното. Идиотска история.
Сигурна работа - запушен радиатор на парното. Вентилатора вкарва отвън боклуци и прах, които са останали в питата на радиаторчето и не позволяват на силната струя да премине. Не знам без сваляне дали може да се направи нещо, но ако го свалиш и почистиш/измиеш/продухаш ще имаш наистина добро "топло".
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook