Сегменти!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Сегменти!
най-накрая си взах колата от сервиза,след като преди 10 дена счупи кубилици,и майстора ми ми препоръча да и смени и сегменти и лагери и ремонт на главата и ремък кво ли не.
компресията беше от 6 до 7 атмосвери.сега е 11.5 на сите овали
кажете ми моля требе ли да се кара леко някви километри елементите да олягат и т.н.моят майстор казва караш леко 200км. и мерим компресията пак,от тази мисъл изхождам,че тогава ще се види кво е станало с ремонта,иначе колата заработи абсолютно равномерно абе радваме много.само остана да си платя носача(отново Яворе извинявай за голямото забавяне с парата с тези ремонти ми пламна кратуната,празнично
)
компресията беше от 6 до 7 атмосвери.сега е 11.5 на сите овали



кажете ми моля требе ли да се кара леко някви километри елементите да олягат и т.н.моят майстор казва караш леко 200км. и мерим компресията пак,от тази мисъл изхождам,че тогава ще се види кво е станало с ремонта,иначе колата заработи абсолютно равномерно абе радваме много.само остана да си платя носача(отново Яворе извинявай за голямото забавяне с парата с тези ремонти ми пламна кратуната,празнично

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми след пълното рециклиране на моя мотор,да ли съм го пазил 3000 км
и мъ нема нищо.тъй , че ако питаш мен,гас колко може,че ако се чупи да се чупи сега 





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
аз знам че трябва от 2000-3000км леко каране да олегне всичко с 200км и .......
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
по книжка 2000 км с обороти, не надвишаващи 3000, каране с променливи обороти (тоест да се избягват в това време дълги преходи с еднаква скорост). Ми това е, караш го все едно е постоянно студен.
И внимаваш темепературата ти да е винаги на средата, ако леко тръгне (което в града е съвсем нормално) го коригирай с пускане на парното на по-силна степен.
Това са предписанията, аз лично бих ги спазвал, за да се радвам повече на двигателя си, но има и германската грледна точка (доста застъпена в смисъл) - Е*л съм му ******, като не го оставя да загрее (да се разработи) нема да ми кара 450 000 км, а "само" 300 000 - аз до тогава ще съм го продал 10 пъти. В твоя случай пробега до следващия ремонт няма да е чак толкова.
Сам си избери, ние ти предоставяме необходимата информация, ти си реши.
ПС - малко добавки - на 2000 км е хубаво да си смениш маслото и... - не, не скачаш веднага на 6500 на прекъсвач, а следващите 1000 км (тоест до 3 К км) караш до 4 к оборота, пак с променливи скорости, следвашите 1000 км до 5 к оборота (тук вече може спокойно да си позволиш да караш с константна скорост повече време), - пълното разработване трае до 5 к км, когато ако си педант пак сменяш маслото и вече
Ати
И внимаваш темепературата ти да е винаги на средата, ако леко тръгне (което в града е съвсем нормално) го коригирай с пускане на парното на по-силна степен.
Това са предписанията, аз лично бих ги спазвал, за да се радвам повече на двигателя си, но има и германската грледна точка (доста застъпена в смисъл) - Е*л съм му ******, като не го оставя да загрее (да се разработи) нема да ми кара 450 000 км, а "само" 300 000 - аз до тогава ще съм го продал 10 пъти. В твоя случай пробега до следващия ремонт няма да е чак толкова.
Сам си избери, ние ти предоставяме необходимата информация, ти си реши.
ПС - малко добавки - на 2000 км е хубаво да си смениш маслото и... - не, не скачаш веднага на 6500 на прекъсвач, а следващите 1000 км (тоест до 3 К км) караш до 4 к оборота, пак с променливи скорости, следвашите 1000 км до 5 к оборота (тук вече може спокойно да си позволиш да караш с константна скорост повече време), - пълното разработване трае до 5 к км, когато ако си педант пак сменяш маслото и вече

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Сегменти!
глей сега аз смених всичко и като си взех колата минах точно 200км от Пловдив-София-Пловдив и от там 220 на километража и още върви мамка му и двигател немога да го скапаkalin написа:най-накрая си взах колата от сервиза,след като преди 10 дена счупи кубилици,и майстора ми ми препоръча да и смени и сегменти и лагери и ремонт на главата и ремък кво ли не.
компресията беше от 6 до 7 атмосвери.сега е 11.5 на сите овали![]()
![]()
![]()
кажете ми моля требе ли да се кара леко някви километри елементите да олягат и т.н.моят майстор казва караш леко 200км. и мерим компресията пак,от тази мисъл изхождам,че тогава ще се види кво е станало с ремонта,иначе колата заработи абсолютно равномерно абе радваме много. )


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
От тия мотори по-здрави няма, взех си кола със мотор на който му тропаха сите лагери, газззззз колко може и въри, после га продадох и оня газзззз колко може и въри, после пак аз го покарах газзз колко може и въри и после го качих на друго купе и сега газзз колко може и мамицата му мръсна, тропа като стадо говеда га минават по жълтите павета ама неприкключва. Така че моя съвет караш го до 3000оборота първите 700-800км, сменяш маслото и почваш да гледаш пътя не през предния, а през страничния джам.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
sonny написа:и почваш да гледаш пътя не през предния, а през страничния джам.
или като Асен - през задния

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани