Сегменти!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Сегменти!

Мнение от kalin » 17 Дек 2004, 10:06

най-накрая си взах колата от сервиза,след като преди 10 дена счупи кубилици,и майстора ми ми препоръча да и смени и сегменти и лагери и ремонт на главата и ремък кво ли не.
компресията беше от 6 до 7 атмосвери.сега е 11.5 на сите овали :mhihi: :mhihi: :mhihi:
кажете ми моля требе ли да се кара леко някви километри елементите да олягат и т.н.моят майстор казва караш леко 200км. и мерим компресията пак,от тази мисъл изхождам,че тогава ще се види кво е станало с ремонта,иначе колата заработи абсолютно равномерно абе радваме много.само остана да си платя носача(отново Яворе извинявай за голямото забавяне с парата с тези ремонти ми пламна кратуната,празнично :guitarist: )

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Дек 2004, 10:10

Караш културно не 200, а 2000км........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 17 Дек 2004, 10:22

не са сменени само буталата?пак ли разработвам 2000

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Дек 2004, 10:24

ми след пълното рециклиране на моя мотор,да ли съм го пазил 3000 км :mhihi: :mhihi: :mhihi: и мъ нема нищо.тъй , че ако питаш мен,гас колко може,че ако се чупи да се чупи сега :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 17 Дек 2004, 10:25

след като минат тези 2000км. тогава ли се разбира как е станал ремонта?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Дек 2004, 10:28

Основен ремонт на мотора = нов мотор ( е, почти :) ) следвай правилата за разработка на нов двигател :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 17 Дек 2004, 12:14

сегментите се гйотце(или нешто такова)
добри ли са?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 17 Дек 2004, 15:19

аз знам че трябва от 2000-3000км леко каране да олегне всичко с 200км и .......
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Дек 2004, 18:57

по книжка 2000 км с обороти, не надвишаващи 3000, каране с променливи обороти (тоест да се избягват в това време дълги преходи с еднаква скорост). Ми това е, караш го все едно е постоянно студен.
И внимаваш темепературата ти да е винаги на средата, ако леко тръгне (което в града е съвсем нормално) го коригирай с пускане на парното на по-силна степен.
Това са предписанията, аз лично бих ги спазвал, за да се радвам повече на двигателя си, но има и германската грледна точка (доста застъпена в смисъл) - Е*л съм му ******, като не го оставя да загрее (да се разработи) нема да ми кара 450 000 км, а "само" 300 000 - аз до тогава ще съм го продал 10 пъти. В твоя случай пробега до следващия ремонт няма да е чак толкова.
Сам си избери, ние ти предоставяме необходимата информация, ти си реши.
ПС - малко добавки - на 2000 км е хубаво да си смениш маслото и... - не, не скачаш веднага на 6500 на прекъсвач, а следващите 1000 км (тоест до 3 К км) караш до 4 к оборота, пак с променливи скорости, следвашите 1000 км до 5 к оборота (тук вече може спокойно да си позволиш да караш с константна скорост повече време), - пълното разработване трае до 5 к км, когато ако си педант пак сменяш маслото и вече :twisted:
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Сегменти!

Мнение от madpetio » 17 Дек 2004, 23:22

kalin написа:най-накрая си взах колата от сервиза,след като преди 10 дена счупи кубилици,и майстора ми ми препоръча да и смени и сегменти и лагери и ремонт на главата и ремък кво ли не.
компресията беше от 6 до 7 атмосвери.сега е 11.5 на сите овали :mhihi: :mhihi: :mhihi:
кажете ми моля требе ли да се кара леко някви километри елементите да олягат и т.н.моят майстор казва караш леко 200км. и мерим компресията пак,от тази мисъл изхождам,че тогава ще се види кво е станало с ремонта,иначе колата заработи абсолютно равномерно абе радваме много. )
глей сега аз смених всичко и като си взех колата минах точно 200км от Пловдив-София-Пловдив и от там 220 на километража и още върви мамка му и двигател немога да го скапа :confused: :shock:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Дек 2004, 0:32

От тия мотори по-здрави няма, взех си кола със мотор на който му тропаха сите лагери, газззззз колко може и въри, после га продадох и оня газзззз колко може и въри, после пак аз го покарах газзз колко може и въри и после го качих на друго купе и сега газзз колко може и мамицата му мръсна, тропа като стадо говеда га минават по жълтите павета ама неприкключва. Така че моя съвет караш го до 3000оборота първите 700-800км, сменяш маслото и почваш да гледаш пътя не през предния, а през страничния джам.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Дек 2004, 16:32

sonny написа:и почваш да гледаш пътя не през предния, а през страничния джам.

или като Асен - през задния :mhihi:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook