абе газаджийска история

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

абе газаджийска история

Мнение от ati » 16 Сеп 2004, 10:10

не мога да я натаманя тая газ и това е.
С карбуратор съм и електрически изпарител. Когато взех колата не вървеше и гаснеше н а празен ход. Намалих газ-та от врътките на маркучите - малко , но несъществено подобрение. После Вайпъра ми затисна с ръка входа на въздушния филтър и колата замърка и се форсираше. Сменихме въздушния филтър с мръсен такъв, с изолирбанд ограничихме въздуха на входа на кутията и колата стана чудна. Обаче колкото по-студено става, толкова по-кофти започва да работи. Аха, казвам си аз, студения въздух е по-сгъстен и й идва в повече - позавързах още малко изолирбанд на отвора, понамалих газ-та и колата отново тръгна. Е убу, ма вече почти съм спрял газ-та от изпарителя, от болтовете на маркуча съм завил този за втората клапа докрай и този за първата има още малко ход, преди да завия и него. И въпреки това успокоява ход само, когато си сложа цялата длан и запуша притока на въздуха....
Та мисълта ми е - скоро няма да остане накъде да запушвам въздух. А иначе като е навита докрай не си мислете, че не харчи - с 12 литра газ минавам максимум 85 км, по - често по 80. Отгоре на всичкото когато стане топло не върви, когато стане по-студено от настройките, които съм направил, пак не й е добре, то излиза, че всяка сутрин трябва да си настройвам тъпата газ.
Отгоре на всичкото когато двигателя е топъл и загася колата не иска да пали, докато не истине или трява да я мина на бензин и после отново на газ.
И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook