Проблем с мигачите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с мигачите
Здравейте. Изчезнаха ми изцяло мигачите, все едно няма ток.Нито се включват самите мигачи, нито индикаторите на таблото.Имате ли идея на какво може да се дължи това и евентуално да ме насочите към място в Пловдив, където може да бъде отстранен този проблем.Благодаря предварително!
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Проблем с мигачите
ок.изтривам...ама идваш и пишеш "здравейте-нямам мигачи-ко ще да е"де да та знам ко си си правил по колата и колко си наясно с тез неща..не се правя на умник...айде стига съм коментирал.оправяй се там... 

Последна промяна PIONEER на 26 Авг 2004, 1:35, променена общо 1 път

8.32
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Re: Проблем с мигачите
PIONEER написа:ISATIS написа: все едно няма ток.
малко тъпо но не видях да си проверявал бушон някакъв
Мерси за експертното мнение, аз си мислех, че ми е от капачката на резервоара!И преди да последва нов твой съвет, искам да те попитам дали бих писал тук за проблем, ако не бях проверил всички бушони???Аман!

Имам съмнения, че е от някакво реле, но все пак ПО-компетентни от мен хора искам да се изкажат от какво друго може да е, как да проверя дали няма изгоряло реле и къде се намира това за мигачите.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
а аварийни имаш ли?
ако нямаш е реле според мен (не съм наясно с тоците), защото мигачите и аварийните са на отделни бушони.
Убий ме обаче не мога да ти кажа как да разбереш без да смениш с друго настоящето реле дали работи.
А на Пионерчо не му обръщай внимание - когато стане на 12 и види и пипне за пръв път кола ще разбере, че няма глупав въпрос, има само глуапви отговори като неговия, продиктувани от незнание и желание за самоизява.
Ати
ако нямаш е реле според мен (не съм наясно с тоците), защото мигачите и аварийните са на отделни бушони.
Убий ме обаче не мога да ти кажа как да разбереш без да смениш с друго настоящето реле дали работи.
А на Пионерчо не му обръщай внимание - когато стане на 12 и види и пипне за пръв път кола ще разбере, че няма глупав въпрос, има само глуапви отговори като неговия, продиктувани от незнание и желание за самоизява.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- MOPKOB
- Правопис Мастър
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Takaaa аз го имах същият проблем преди 4-5 месеца. Смених релето , уви пак не стана. Отидох в Блейз сервиза и за 45 мин ме оправиха. Сега обяснението дето ми дадаха не го разбрах но ще го цитирам дословно :
- Какво и беше?
- Ами малко по електрото . (Аз чакам да ми кажат че съм сипал кофти бензин)
- По точно ?
- Под релето ти има един разпределител на напрежение, та той! (!!!!!)
- Той ?
- Залепва и нулира , така че все едно дава на късо. (Аз пак !!!!)
- Нещо не разбрах , бушон , реле, съпротивление или кое ?
- Абе мноо питаш ся , нали сега работи.
- Мерси, колко?
- Аре бегай то тва като за без пари. (И това в Блейза ехеее на далавера съм)
Знам че не съм от полза и съм с Е36 но наистина свалиха целия блок с бушоните и ровиха около него след това.
- Какво и беше?
- Ами малко по електрото . (Аз чакам да ми кажат че съм сипал кофти бензин)
- По точно ?
- Под релето ти има един разпределител на напрежение, та той! (!!!!!)
- Той ?
- Залепва и нулира , така че все едно дава на късо. (Аз пак !!!!)
- Нещо не разбрах , бушон , реле, съпротивление или кое ?
- Абе мноо питаш ся , нали сега работи.
- Мерси, колко?
- Аре бегай то тва като за без пари. (И това в Блейза ехеее на далавера съм)
Знам че не съм от полза и съм с Е36 но наистина свалиха целия блок с бушоните и ровиха около него след това.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Релето за мигачите е в колонката на волана. Обаче трябва да се сваля волана за да достигнеш до него. Има малко болтове на долната кора(най-добре си намери Haynes там е описано добре), после се маха волана (вадиш емблемата - отдолу има болт), после можеш вече да махнеш двете кори, които са завити с два болта, които ако не махнеш волана, не можеш да развиеш. След това ще го познаеш едно голямо черно грозно нещо
Отваряш и виждаш какво е състоянието... ако е нагоряло, с много! фина шкурка махаш нагара и ще се радваш на още 3-4 години работа... Ако не е то, трябва да се мери вече...
Успех!
п.с. на всички ли с е30 тези релета тракат много? направо ме влудява този звук...

Успех!
п.с. на всички ли с е30 тези релета тракат много? направо ме влудява този звук...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
да, на е30-ските е силно изразен тиктакащия звук (аз пък съм пристрастен към него).
Стийн го обясни точно - ако е релето, от което предполагам, че ти произтича проблема - около 30 лева беше, само не помня на старо или ново (Асен_Х знае). Може да се опиташ да го оправиш, но пак ще кара от ден до пладне.
Успех и кажи какво е станало
Стийн го обясни точно - ако е релето, от което предполагам, че ти произтича проблема - около 30 лева беше, само не помня на старо или ново (Асен_Х знае). Може да се опиташ да го оправиш, но пак ще кара от ден до пладне.
Успех и кажи какво е станало
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Новини
-
ati
Аз не смених тогава релето .... Васил го разбута с поялника и си работи и до ден днешен, въпреки, че уж беше дало фира.
[steeN]
За да извадиш въпросното реле можеш и да не махаш волана. Отвива се кората пос волана после долната на колонката на волана после открехваш леко кората и бъркаш и изтегляш релето, откачаш го от буксата и готово. Това ако го мързи човек де
Аз така го вадих моето.
Не е само релето обаче .... при мен като се скапа и залепна и имаше светлинна индикация на таблото плюс чукането на самото реле се чуваше. Тук май проблема е друг...
Аз не смених тогава релето .... Васил го разбута с поялника и си работи и до ден днешен, въпреки, че уж беше дало фира.
[steeN]
За да извадиш въпросното реле можеш и да не махаш волана. Отвива се кората пос волана после долната на колонката на волана после открехваш леко кората и бъркаш и изтегляш релето, откачаш го от буксата и готово. Това ако го мързи човек де

Не е само релето обаче .... при мен като се скапа и залепна и имаше светлинна индикация на таблото плюс чукането на самото реле се чуваше. Тук май проблема е друг...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани