Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Информация за членството в клуба.

Модератор: BMW Club BG - Управителен съвет

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 19 Мар 2012, 15:23

Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

BMW Клуб България има удоволствието Ви съобщи, че за 11ти пореден път през тази година няма да изневерим на десетилетната традиция да правим най-мащабното автомобилно събиране на фенове от цялата страна, като отново това събитие ще се състои около светлия български празник Гергьовден.

Националният BMW Събор ще се проведе на 5ти и 6ти Май 2012 година на Писта Дракон в близост до с.Калояново, където отново ще можете да се видите с приятели и запленени от синьо-бялата магия фенове, да се насладите на удоволствието от шофирането, станало емблематично за марката BMW участвайки в дисциплините "Time Attack" и "Drift", както и да станете свидетели на забавната и зрелищна програма, която сме Ви приготвили, надявайки се да има за всекиго по нещо.

Промените спрямо миналата година ще са сравнително малко като тази ще наблегнем основно на развлекателната част, давайки на всеки фен възможност както да покара на пистата ако има ентусиазъм за това, така и да се нагледа на всевъзможните различни забавления свързани с любимата марка...




:idea: В събота ще бъдат направени свободни тренировки и квалификационни сесии за всички класове и дисциплини.
За всеки клас автомобили са придвидени по две излизания на пистата за тренировки и квалификации, като първите четири времена позволяват участие на финалите. Самите финали ще бъдят проведени в края на деня. Изключение правят класовете "Street над 2800 куб.см." и "Модифицирани", чиито финали, като най-зрелищни и оспорвани ще се проведат в неделния ден.

:idea: В неделния ден освен тези наелектризиращи надпревари, отново ще подберем за Вас най-зрелищните и отдадени "Drift" пилоти, както и много много други интересни забавления и развлечения.

:arrow: Ето и предварителната програма за двата дни:

Съботна програма:

09:00-12:00 - Записвания и технически прегледи

09:30-10:00 - първа тренировъчна сесия - клас до 2000
10:00-10:30 - първа тренировъчна сесия - клас до 2800
10:30-11:30 - дрифт сесия 1
11:30-12:00 - първа тренировъчна сесия - клас над 2800
12:00-12:30 - първа тренировъчна сесия - клас Модифицирани
12:30-13:30 - дрифт сесия 2

13:30-14:00 - втора тренировъчна сесия - клас до 2000
14:00-14:30 - втора тренировъчна сесия - клас до 2800
14:30-15:30 - дрифт сесия 3
15:30-16:00 - втора тренировъчна сесия - клас над 2800
16:00-16:30 - втора тренировъчна сесия - клас Модифицирани

16:30-17:00 - полу-финали и финал Стриит до 2000 - 3 обиколки със старт от място
17:00-17:30 - полу-финали и финал Стриит до 2800 - 3 обиколки със старт от място

17:30-18:30 - дрифт сесия 4

18:30 - закриване на деня



Неделна програма:

09:00-10:00 - Свободна тренировка модифицирани - 2 серии х 30 мин.

10:00-10:30 - Тържествено откриване с шоу програма и награждаване Клас Стриит до 2000
10:30-11:00 - полу-финали и финал Клас над 2800 - 3 обиколки със старт от място
11:00-11:30 - дрифт шоу 1 и награждаване Клас Стриит до 2800
11:30-12:00 - конкурси 1 и награждаване Клас Стриит над 2800
12:00-12:30 - донът шоу 1
12:30-13:00 - шоу програма
13:00-13:30 - полу-финали и финал Модифицирани - 5 обиколки със старт от място
13:30-14:00 - дрифт шоу 2 и награждаване Клас Модифицирани
14:00-14:30 - конкурси 2 и награждаване конкурси
14:30-15:00 - донът шоу 2
15:00-17:00 - драг

17:00 - закриване

Така представената програма може да претърпи промени, като BMW Клуб България си запазва правото на това.

Класовете ще са както следва:
:!: I.Улични коли (Street):
:arrow: 1.С обем на двигателя до 2000куб.см включително
:arrow: 2.С обем на двигателя от 2000 до 2800 куб.см включително
:arrow: 3.С обем на двигателя над 2800 куб.см.

:idea: За уличен автомобил (Street) се смята всеки такъв:
:!: -по който не са направени модификации засягащи екстериора, интериора, купето и стъклата. :!:
:!: -не се позволява олекотяване чрез премахване на интериорни и екстериорни елементи, изрязване на елементи от металната конструкция или подмяната им с неоригинални такива. :!:
:!: -не се позволява премахване на оборудване или подмяната му с неоригинално такова. :!:
:!: -не се позволява използването на седалки тип "Корито" и 4-точкови колани:!:
:!: -позволено е модифициране или подмяна на двигател, силово предаване, окачване и спирачки. :!:
:!: -позволена е подмяната на стандартната ръчна спирачка с хидравлична такава. :!:
:!: -не е позволено използването на гуми тип "слик" и "полу-слик" :!:

:!: Ще се допускат гуми с treadwear индикатор над 200. Всички гуми с по-нисък коефициент се считат за такива с по-специална сфера на употреба и дори да са легални за употреба по улиците няма да се допускат в надпреварите "Time Attack" с цел максимално изравняване на шансовете на различните автомобили в един клас, тъй като всички знаем какво преимущество биха дали.

Поради малкото записани и участвали дизелови коли през миналата година и показаните от тях резултати бе решено тази година този клас да бъде премахнат и тези автомобили ще участват в класовете според своя коригиран с коефициент 1,5 работен обем на двигателя.

:idea: При всички автомобили с принудително пълнене (турбо или механичен компресор), работния обем на двигателя се умножава по коефициент 1,7 за да се получи съответния работен обем определящ към кой клас принадлежи автомобила. Имайки предвид двигателите на всички BMWта, всички автомобили с принудително пълнене с изключение на тези с обем 1,6 литра ще бъдат в клас над 2800куб.см.

:!: II.Модифицирани коли - независимо от направените модификации на автомобила и работния обем на двигателя, упоменати в горната класификация; позволено е използването на всякакъв тип гуми

:!: Максималния брой автомобили от всички класове в дисциплината Time Attack е 80...
:!: Максималния брой автомобили за дисциплината Drift е 50...


:arrow: За всички участници и автомобили е задължително наличието и използването на обезопасителен колан. Каските също са задължителни, като такива ще бъдат раздавани на пистата, за тези, които няма да използват лична такава.
:arrow: В Стриит класа, както е написано по-горе, няма да се допуска премахване или подмяна на оборудване с неоригинално такова. Това включва абсолютно всичко - включително резервна гума, крикове и т.н. :!:
:arrow: Задължително е наличието на пожарогасител в автомобила, като за модифицираните автомобили е задължитено той да бъде в обсега на шофьора, а за Стриит класа това е препоръчително :!:

:!: Поради нашумелия проблем с разликите във времената в първата обиколка при стартирането на финалите, мястото за старта ще бъде преместено, както миналата година, така че този проблем ще бъде напълно отстранен и ще постави състезателите при равни условия независимо от коя страна на пистата стартират :!:


:idea: Таксата за участие в една състезателна дисциплина (Дрифт или Тайм Атак) е 30лв., а за участие и в двете - 50лв. Такса за участие за Драг надпреварите няма да има.

:idea:Членовете на клуба, желаещи да се включат в надпреварите в някой от класовете ще се ползват и с отстъпки от цитираните по-горе цени - за една състезателна дисциплина (Дрифт или Тайм Атак) е 25лв., а за две - 40лв. Тази отстъпка важи за членовете, с валидно към датата на плащането членството за тази година със заплатен съответния членски внос.

:idea: За всички състезателни автомобили и техните сервизни коли ще бъде осигурен сервизен парк, като достъпът до него ще бъде гарантиран, чрез специални стикери, които ще се лепят на място при влизане на пистата.


:!: Входа на пистата отново ще бъде като миналата година 10лв важащ за двата дена (уточнявам - ако дойдете в събота плащате 10лв и със същия билет влизат и в неделя, ако доидете в неделя то цената на билета си остава 10лв но важи само за неделя).

:!: След като веднъж сте влезли на територията на пистата ако по някаква причина Ви се наложи да излезете през деня, задължително минете през момичетата на входа за да Ви поставят печат на ръката, защото ако нямате такъв дори и да покажете билет няма да бъдете допуснати на пистата без отново да си заплатите вход.

:!: В събота когато ще са квалификациите и състезанията на територията на пистата ще бъдат допускани състезателните коли + една сервизна кола, задължително е сервизната кола да пристига заедно със състезателната, за да им бъдат залепени лепенки и да бъдат допуснати заедно на пистата, лепенки няма да бъдат давани на състезателите съответно ако не доидете заедно със сервизния Ви автомобил директно се лишавате от тази възможност. На края на съботния ден всички автомобили трябва да напуснат територията на пистата, като изключение ще се направи само за състезателите класирали се за финалите на следващия ден и дрифт автомобилите, които ще карат в неделя. В неделния ден на територията на пистата ще бъдат допускани само състезателните автомобили (изключае тези на клубните членове разбира се) а сервизните няма да бъдат допускани.

:!: Всички, които не влизат в гореспоменатите категории, допускани с автомобилите си на територията на пистата, но искат да паркират автомобила си на пистата, могат да го направят като заплатят за това 50лв.


:idea: Ето и способите за записване

Бланката на заявката можете да намерите като прикачен файл в това мнение.
Zaqvka za uchastie BMW Sybor 2012.doc

Трябва задължително да я попълните и да я изпратите на e-mail motorsport_technik@mail.bg.
Като попълвате, моля упоменавайте дали сте член на клуба или не и съответно членския си номер ако го знаете. Така ще знаем дали е валиден паричния превод, който сте направили.
След това си я разпечатвате и я носите със себе си на входа при влизане на пистата за събора в събота.

Може да заплатите таксата си по банков път по сметката на клуба :

Банкова сметка:
БМВ Клуб България
Уникредит Булбанк
IBAN: BG19 UNCR 7630 1065 9164 08
BIC: UNCRBGSF
Задължително в платежното нареждане посочете трите си имена и дисциплината (тайм атак или дрифт).

Носете със себе си заявката и платежното нареждане на събора, за да ви се поставят стикетите още с пристигането Ви.
Ако не сте платили по банков път ще го направите на входа при влизане към пистата след представяне на заявката и съответната сума, след което ще получите стикерите и достъп до сервизния парк.


За всякакви въпроси се обръщайте към DrivinGGoD на ЛС.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна DrivinGGoD на 20 Мар 2012, 11:06, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от HackeD » 19 Мар 2012, 16:52

На мен ще ми липсва клас "дизелови автомобили", беше интересно...

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от Nasic » 19 Мар 2012, 16:58

И на мен :( , даже щях да участвам.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Мар 2012, 17:02

А какъв е начина за участие в донът шоу ? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от rottweiler » 19 Мар 2012, 17:11

Не четете ли ? Никой не е казал, че дизелите няма да могат да участват. Просто ще сте малко по нагоре в класовете.
Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 19 Мар 2012, 17:31

petio_bmw 318is написа:А какъв е начина за участие в донът шоу ? :dunno:


За донът шоутата, както и за дрифта в неделя ще бъдат избрани най-атрактивните и способни пилоти от съботния ден :yes:

rottweiler написа:Не четете ли ? Никой не е казал, че дизелите няма да могат да участват. Просто ще сте малко по нагоре в класовете.


Точно така - в никакъв случай не искаме да Ви откажем да карате. Просто дизеловия клас се смесва с другите, тъй като се видя, че са не по-малко бързи и способни от другите :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

StanceWorks addicted
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със заключен:)

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от niko11 » 19 Мар 2012, 19:07

Дано не ми е обягнало при четенето,но не видях да е упомената крайната дата за подаване на заявления и съответно плащането на таксите за съответните дисциплини :bchug:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 19 Мар 2012, 19:30

Няма краен срок за подаване на заявките, но както предполагам сте забелязали има ограничение на броя участници. Тази бройка тази година е намалена спрямо миналата с оглед на другото, изцяло пистовото мероприятие "BMW Track Day Experience", по време на което ще наблегнем само на динамичното шофиране и всеки желаещ ще може да покара.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от Nasic » 19 Мар 2012, 19:37

DrivinGGoD написа:
petio_bmw 318is написа:А какъв е начина за участие в донът шоу ? :dunno:


За донът шоутата, както и за дрифта в неделя ще бъдат избрани най-атрактивните и способни пилоти от съботния ден :yes:

rottweiler написа:Не четете ли ? Никой не е казал, че дизелите няма да могат да участват. Просто ще сте малко по нагоре в класовете.


Точно така - в никакъв случай не искаме да Ви откажем да карате. Просто дизеловия клас се смесва с другите, тъй като се видя, че са не по-малко бързи и способни от другите :yes:

Така е, хубаво е че не отказвате който иска да кара, само дето моя дизел се нарежда в клас Street над 2800 ... а там малко трудно ще мога да се меря с момчетата с принудително надуване :)
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 19 Мар 2012, 19:47

Миналата година първите 3ма в клас "Дизел" бяха с по-добри времена от повечето бензинови в големия клас ;) недейте да мислите, че там конкуренцията е слаба...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от txl » 19 Мар 2012, 20:27

DrivinGGoD написа::idea: За уличен автомобил (Street) се смята всеки такъв:
:!: -по който не са направени модификации засягащи екстериора, интериора, купето и стъклата. :!:
:!: -не се позволява олекотяване чрез премахване на интериорни и екстериорни елементи, изрязване на елементи от металната конструкция или подмяната им с неоригинални такива. :!:
:!: -не се позволява премахване на оборудване или подмяната му с неоригинално такова. :!:
:!: -не се позволява използването на седалки тип "Корито" и 4-точкови колани:!:
:!: -позволено е модифициране или подмяна на двигател, силово предаване, окачване и спирачки. :!:
:!: -позволена е подмяната на стандартната ръчна спирачка с хидравлична такава. :!:
:!: -не е позволено използването на гуми тип "слик" и "полу-слик" :!:


Имам два въпроса, които ще задам в темата, защото отговорите може да се полезни и на други:
1. Позволено ли е за уличен автомобил използването на неоригинален (не БМВ) волан?
2. Има ли ограничения върху марката на сервизния автомобил :) (може ли сервизният автомобил да не е БМВ?)
Благодаря.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от TOM » 20 Мар 2012, 0:06

Предлагам драга направо да го изтриете от програмата, защото това което се получаваше всеки път на последните няколко събора беше едно и също - изоставане от програмата, от там и пълен провал на драга. На миналия събор(предните не правят изключение), се бяха събрали много хора и коли за драга, обаче им дадоха право само на по един старт, всичко това за 20 минути и айде беж да ви няма!!! Времето било изтекло, а че хората са се събрали и са изхарчили сума пари да се порадват, майната им!!! Сякаш не може да се предвидят едни 20 мин отгоре... Не можело повече, сякаш за самолета бързат маршалите...много некоректно се получи. Времеизмерване също липсваше. За да не се получава така, драга по-добре направо да не се предвижда в регламента, та после да не се обиждат и състезатели, и зрители!!!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 20 Мар 2012, 10:59

txl написа:Имам два въпроса, които ще задам в темата, защото отговорите може да се полезни и на други:
1. Позволено ли е за уличен автомобил използването на неоригинален (не БМВ) волан?
2. Има ли ограничения върху марката на сервизния автомобил :) (може ли сервизният автомобил да не е БМВ?)
Благодаря.


1.Воланът може да бъде подменен с всякакъв друг, независимо марка и модел :yes:
2. Сервизният автомобил също може да бъде различен от BMW, като за сервизните автомобили ще бъде предвидено специално място извън сервизния парк :yes:

TOM написа:Предлагам драга направо да го изтриете от програмата, защото това което се получаваше всеки път на последните няколко събора беше едно и също - изоставане от програмата, от там и пълен провал на драга. На миналия събор(предните не правят изключение), се бяха събрали много хора и коли за драга, обаче им дадоха право само на по един старт, всичко това за 20 минути и айде беж да ви няма!!! Времето било изтекло, а че хората са се събрали и са изхарчили сума пари да се порадват, майната им!!! Сякаш не може да се предвидят едни 20 мин отгоре... Не можело повече, сякаш за самолета бързат маршалите...много некоректно се получи. Времеизмерване също липсваше. За да не се получава така, драга по-добре направо да не се предвижда в регламента, та после да не се обиждат и състезатели, и зрители!!!


Както се вижда от програмата, тази година в неделния ден за това са оставени 2 часа, които са точно толкова колкото са отделени на всяка от другите дисциплини :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от DrivinGGoD » 20 Мар 2012, 11:04

Искам да направя няколко уточнения, тъй като възникнаха въпроси в тази посока:
:arrow: В Стриит класа, както е написано по-горе, няма да се допуска премахване или подмяна на оборудване с неоригинално такова. Това включва абсолютно всичко - включително резервна гума, крикове и т.н. :!:
:arrow: Задължително е наличието на обезопасителни колани, както за шофьора, така и за спътниците му, ако има такива :!:
:arrow: Задължително е наличието на пожарогасител в автомобила, като за модифицираните автомобили е задължитено той да бъде в обсега на шофьора, а за Стриит класа това е препоръчително :!:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Национален BMW Събор 2012 - 5,6 Май 2012г.

Мнение от ge_a » 20 Мар 2012, 12:25

DrivinGGoD написа: :arrow: В Стриит класа, както е написано по-горе, няма да се допуска премахване или подмяна на оборудване с неоригинално такова. Това включва абсолютно всичко - включително резервна гума, крикове и т.н. :!:


Саше, я кажи това правило как, ще бъде контролирано дали се спазва ?

И един въпрос, ако сваля М-техника от Е30-ката ще бъда ли допуснат до участие ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Следваща

Назад към BMW Клуб България

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook