BMW Е30 М52В28, 6 скорости, 200к.с. на колела

Продажба на автомобили и мотоциклети с марка BMW. Всяка обява е валидна за срок от 30 дни, след което се изтрива.

Модератор: Търговски модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

BMW Е30 М52В28, 6 скорости, 200к.с. на колела

Мнение от TukBaTa » 18 Мар 2020, 16:06

Марка: BMW
Модел: E30
Пробег: 3200km
Дата първа регистрация: 1991
Тип двигател: M52B28
Кубатура: 2800cc
Коне: 200
Скоростна кутия: 6 ск. механична
Дирекция: лява
Цвят: червен
VIN:

Допълнителна информация:

Продавам Е30 с М52В28, 200 коня на колела (има графика от Overdrive).
Всичко по нея е правено преди около 2 години, след което колата беше карана 1000км до към 4-4500rpm, беше мапната от Анатоли (KBDremap), след това са минати 2200км (общо 3200км) след промените, оригинално беше с М40В16 (документално се води все още 1.6)
В момента колата се изкарва почти всяка неделя за малко, но не се кара достатъчно, което е причината за тази тема.
Всичко е правено лично от мен с много внимание, така че мога да отговоря на всякакви въпроси.

Не знам точно от къде да започна и сигурно ще забравя много неща, но ето...

Драйвтрейн:
двигател - М52В28, от UK (имам документи за колата, от която е двигателя), блока е сменян по гаранция и е на под 100к км. и е със стоманени ризи. Двигателят е напълно ревизиран преди 3200км, нови - водна помпа HEPU, 80*С термостат BMW с алуминиево тяло , сегменти, лагери, всички гарнитури, обслужена глава - надута за проверка за пукнатини, нови гумички и т.н. (всичко от laviatan)
- валове - смукателен от М54В30 ZHP (с повече лифт от на нормалния М54), изпускателен от М50В25(смукателен)
- смукателен колектор - М50В25, дросел от М52Б28 със силиконово съединение Mishimoto, конусен филтър K&N изнесен зад фара (има снимки)
- изпускателна система - неръждаеми колектори Schmiedmann с равни дължини (разплетени) за М54Б30, след това неръждаема (правена от Пепи Хедърса) с един резонатор и крайно гърне Magnaflow, на празен ход е тиха и после звучи много добре (има снимки на всичко и може да се чуе на видеото)
- нов радиатор от Z3M
- най-голямата ел. перка Mishimoto, която може да влезе пред радиатора
- маслено тяло от Е46 М3
- dual pass маслен радиатор Mishimoto, сложен зад бъбреците - https://www.mishimoto.eu/dual-pass-oil- ... large.html
- AN маслени маркучи
- мапната от Анатоли (KBDremap) , спрени сонди, бърз прекъсвач и т.н.
- едномасов маховик от хром-ванадий 5,2кг (има снимка) с нов BMW опорен иглен лагер в маховика
- нов 240мм съединител LUK за М54В30 (от laviatan)
- 6 степенна скоростна кутия ZF от М54Б20 Е60 (на 80к км)
- нови BMW/FTE горна и долна помпа на съединителя с нов оригинален маркуч (от laviatan)
- алуминиев шифтър хванат за купето - https://pmcmotorsport-shop.com/product- ... inium.html
- шифт линк - https://www.hackengineering.co.uk/produ ... ector-rod/
(сменянето на скоростите става без никакъв луфт и чувството е уникално)
- диф - шпер 3,45 големия, ревизиран, изправен на 100% и заключва перфектно
- оригинален BMW кардан с нов висящ лагер, няма рязано и заваряно или събирани парчета от различни коли
- инсталацията на мотора е направена като са купени нови букси и пинчета за Е30 и са кримпнати на кабелите на инсталацията като оригинално, няма споики, снадки и изолирбанд, след което инсталацията е увита с текстилна лента

Окачване, цялото окачване без изключение е подменено преди 3200км:
- колата е на 5 болта
- джанти BBS 17" RS740 с нови гуми TOYO
- BC racing coilovers за Е36 компакт, с всякакво регулиране - https://www.bc-racing.co.uk/application ... product=BR
- H&R стабилизиращи щанги (има снимки) - https://www.demon-tweeks.com/eu/h-r-ant ... -r33577-1/
- нови LEMFÖRDER предни носачи, вътрешни и външни кормилни накрайници (от laviatan)
- рейка от Е36 (без течове)
- Е36 шенкели
- къстам планки, за да може шенкелите да дойдат в средата където им е мястото (има снимки) - https://srs-concept.com/product/e30-bol ... corrector/
- задни носачи от компакт минати на пясък и прахово, усилени на местата за биалетките, с нови лагери и тампони (има снимки)
- оригинални PowerFlex тампони на моста и на дифа от класик серията - черни на цвят
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... h/688.html
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... h/687.html
- къстам доста здрави предна и задна разпънка на бомбетата
- то май не останаха неща по оказването, ако съм пропуснал нещо... сменено е с ново

Спирачки:
- обслужени предни и задни апарати от Е46 330,
- нови OEM дискове и накладки BMW/PAGID Е46 330, предни 328мм, задни 320мм
- нови 6бр метални маркучи HEL - https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M3-E36-I ... SwrsFeGIl6
- ръчна - хидравлична помпа wilwood добавена с планка на оригиналния лост
- двойно серво с помпа от Е34
- нови спирачни тръбички (предните са оригинални BMW, задната е медна заради ръчната)

Интериор:
- оригинален дълбок волан OMP Corsica в лимитирана серия с червен шев и червено парче в средата не жълто - https://www.ybracing.com/omp-od1956nr-l ... 956nr.html
- плитък фланец NRG - https://www.driftworks.com/nrg-short-st ... -e30h.html
- оригинални мокетени + оригинални гумени стелки - като нови
- предни седалки оригинални от BMW F20/F21, напълно функционални дори работещо ел. регулиране на ширината, специално избрани с червен шев
- задна оригинална седалка от Е30, претапицирани с плата от задната седалка от F21 пасващ на предните седалки
- нов маншон за скоростния лост от естествена кожа и М шев, трябва да се направи същия за ръчната, но не ми остава време

Купето - боядисвано е преди няколко годни, изглежда доста добре, но си има забележки, няма ръжди (нито гнило).
Акумулатора е нов и е в багажника с оригинални части.
Има стъклен люк, което не е предлагано от BMW, но е слаган от дилъра в Германия.
Фаровете са HELLA правени черни от мен, както всичко останало :)
Ксенон на късите и дневни светлини сложени без рязане на кабели пускащи дългите на 30% след запалване.

Може да се види в София. Моля не ми губете времето, не съм на зор, не се продава спешно и т.н.
Трябва да сте наясно, че само частите са на стойност почни двойна на цената отбелязана долу, като не включвам стойността на купето и труда.

За контакти ЛС или О88З З6 59 26 - Данаил
Цена: 14 999

Дино рън: https://youtu.be/-ZGnw4MxXHs

Албум със снимки: http://tukbata.snimka.bg/tuning/e30.5165100.39244130

Няколко снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: BMW Е30 М52В28, 6 скорости, 200к.с. на колела

Мнение от TukBaTa » 05 Апр 2021, 12:49

колата е продадена - остана едно С50, което се готвеше да влезе в нея, обявата е в другия раздел

Назад към Продава - Автомобили, Мотоциклети

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook