Климатроник
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Климатроник
Днес за първи път си пуснах климатроника на студено.
Цяла зима не го бях пускал, то и няма за какво де
И като да работи, се разнезе една гадна миризма. Първоначално помислих, че е това, че не е работил цяла зима. Но след като поработи около 10 мин миризмата не се махна. Колата като е взех миналата есен, и работеше климатроника на студено е нямаше тази миризма. Имате ли идея от къде е? Защо се получава така? 



- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
беше ли натиснал снежинката
от влагата когато не е пуснат климатика мирише така
смени си филтрите на климатика

от влагата когато не е пуснат климатика мирише така

смени си филтрите на климатика


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
дам, бях натиснал снежинката... От влагата?
Винаги ли ще става така, през зимата, когато не работи климатроника на студено?
А тази мръсотия може ли да се почисти, или единственото решение е смяна на филтрите? 



- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Аз по принцип винаги си карам на климатик и зима и лято, настройвам
го на 22 градуса и е доста полезно през зимата а също и по време на
дъжд, за секунди премахва всякакъв конденз от стъклата.
Иначе при мен съм установил, че на всеки 10-12К километра особенно
в София се налага смяна на филтрите. Най-честите признаци за смяна
на филтръте са - неприятна миризма на влага, намалено духане от
климата а също и запотяване на прозорците при първоначално палене
на автомобила. Може да се приложат два варианта - първо може да се
извадят и изтупат филтрите, това спасява положението за някоя и
друга седмица и второ и неизбежно - смяна в сервиза.
го на 22 градуса и е доста полезно през зимата а също и по време на
дъжд, за секунди премахва всякакъв конденз от стъклата.
Иначе при мен съм установил, че на всеки 10-12К километра особенно
в София се налага смяна на филтрите. Най-честите признаци за смяна
на филтръте са - неприятна миризма на влага, намалено духане от
климата а също и запотяване на прозорците при първоначално палене
на автомобила. Може да се приложат два варианта - първо може да се
извадят и изтупат филтрите, това спасява положението за някоя и
друга седмица и второ и неизбежно - смяна в сервиза.
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Да, и аз си карам винаги на 24 градуса, но без натисната снежинка през зимата
Но онзи реших да я натисна, и така замириса, че направо не се дишаше...
Колата е на почти 16 000 км, и не е сменян филтъра. Явно ще се ходи в сервиза 



- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Както споменах аз винаги карам на включена снежинка, т.е. на
включен климатик, за да премахвам влагата в купето и по този
начин компресора винаги работи по малко, което според мен е
по-добре, а не да не се включва изобщо през зимата.
включен климатик, за да премахвам влагата в купето и по този
начин компресора винаги работи по малко, което според мен е
по-добре, а не да не се включва изобщо през зимата.
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Да,
дори и през зимата, но все пак никой не задължавам, аз до
момента по този начин никога съм нямал проблеми.
дори и през зимата, но все пак никой не задължавам, аз до
момента по този начин никога съм нямал проблеми.
При вашите дизели има ли електрически нагревател за охладителната течност? Не говоря за Standheizung (т. нар. печка)? При моят Голф има електрически нагревател, който се включва автоматично, когато външната температура е под 5 градуса. По този начин климатика загрява по-бързо. Има един бутон, с който изключвам компресора и този нагревател. При мен компресора така или иначе се изключва сам при температура под 4 градуса мисля, че беше и също така, когато желаната температура е достигната. При вас предполагам, че трябва да е нещо подобно. Със снежинката сигурно изключвате компресора и предполагам, че от това може да се получва и тази неприятна миризма. Аз винаги карам на автоматичен режим и досега никога не съм имал проблеми. Също така е по-добре за двигателя, когато нагревателя работи, защото така достига по-бързо оптималната си температура.
При вас на същият принцип ли е?
При вас на същият принцип ли е?
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Единственото нещо, което се показва на Bord Computer-a, когато температурата вън е примерно -15 градуса, и запаля колата сутрин, е не знам как точно да го опиша - нещо като буквата "М", но по-усукано. И след това колата с вдига оборотите на 1200, и сслед около 5-6 минути си се връщат на 900. Но според мен това няма нищо общо с климатроника



13 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани