Климатроник

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Климатроник

Мнение от vesko06 » 22 Фев 2008, 16:53

Днес за първи път си пуснах климатроника на студено. :) Цяла зима не го бях пускал, то и няма за какво де :P И като да работи, се разнезе една гадна миризма. Първоначално помислих, че е това, че не е работил цяла зима. Но след като поработи около 10 мин миризмата не се махна. Колата като е взех миналата есен, и работеше климатроника на студено е нямаше тази миризма. Имате ли идея от къде е? Защо се получава така? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Фев 2008, 18:05

Заради мръсотията :)
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Фев 2008, 18:35

беше ли натиснал снежинката :roll:
от влагата когато не е пуснат климатика мирише така :confused:
смени си филтрите на климатика :idea:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 22 Фев 2008, 20:13

дам, бях натиснал снежинката... От влагата? :confused: Винаги ли ще става така, през зимата, когато не работи климатроника на студено? :?: А тази мръсотия може ли да се почисти, или единственото решение е смяна на филтрите? :(

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 22 Фев 2008, 21:09

тя така се изчиства - със смяна на филтрите
те и за това са направени :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 23 Фев 2008, 10:03

Много благодаря за помоща :) :) :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Фев 2008, 16:35

Аз по принцип винаги си карам на климатик и зима и лято, настройвам
го на 22 градуса и е доста полезно през зимата а също и по време на
дъжд, за секунди премахва всякакъв конденз от стъклата.
Иначе при мен съм установил, че на всеки 10-12К километра особенно
в София се налага смяна на филтрите. Най-честите признаци за смяна
на филтръте са - неприятна миризма на влага, намалено духане от
климата а също и запотяване на прозорците при първоначално палене
на автомобила. Може да се приложат два варианта - първо може да се
извадят и изтупат филтрите, това спасява положението за някоя и
друга седмица и второ и неизбежно - смяна в сервиза.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 23 Фев 2008, 17:32

Да, и аз си карам винаги на 24 градуса, но без натисната снежинка през зимата :) Но онзи реших да я натисна, и така замириса, че направо не се дишаше... :puke: Колата е на почти 16 000 км, и не е сменян филтъра. Явно ще се ходи в сервиза :P

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Фев 2008, 17:39

Както споменах аз винаги карам на включена снежинка, т.е. на
включен климатик, за да премахвам влагата в купето и по този
начин компресора винаги работи по малко, което според мен е
по-добре, а не да не се включва изобщо през зимата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 24 Фев 2008, 0:18

Дори и през зимата :?:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 24 Фев 2008, 0:25

Да,
дори и през зимата, но все пак никой не задължавам, аз до
момента по този начин никога съм нямал проблеми.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 12.07.2006

Мнение от dexter » 24 Фев 2008, 2:39

При вашите дизели има ли електрически нагревател за охладителната течност? Не говоря за Standheizung (т. нар. печка)? При моят Голф има електрически нагревател, който се включва автоматично, когато външната температура е под 5 градуса. По този начин климатика загрява по-бързо. Има един бутон, с който изключвам компресора и този нагревател. При мен компресора така или иначе се изключва сам при температура под 4 градуса мисля, че беше и също така, когато желаната температура е достигната. При вас предполагам, че трябва да е нещо подобно. Със снежинката сигурно изключвате компресора и предполагам, че от това може да се получва и тази неприятна миризма. Аз винаги карам на автоматичен режим и досега никога не съм имал проблеми. Също така е по-добре за двигателя, когато нагревателя работи, защото така достига по-бързо оптималната си температура.
При вас на същият принцип ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 25 Фев 2008, 19:45

Единственото нещо, което се показва на Bord Computer-a, когато температурата вън е примерно -15 градуса, и запаля колата сутрин, е не знам как точно да го опиша - нещо като буквата "М", но по-усукано. И след това колата с вдига оборотите на 1200, и сслед около 5-6 минути си се връщат на 900. Но според мен това няма нищо общо с климатроника :P :)

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook