Гуми "Рън Флет" или там както се пише...
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Гуми "Рън Флет" или там както се пише...
Знае ли някой, ако на кола, която е фабрично с Рън Флет гуми, се сложат обикновени, има някакъв проблем? В смисъл има някакъв датчик, който мери налягането в гумите и дали с обикновени няма да е проблем... Щот тия спешълите са егаси цифрата...
Тенкс ин ъдванс...
Тенкс ин ъдванс...

противоречиво мнение
Всички казват мнения, но реално освен че оставаш без резервна гума, други последствия не може да има. Разбира се, трябва и да се предвиди по какъв терен основно караш и ако имаш повече градско, няма никакви грижи да си сложиш по-евтините и по-леки обикновенни гуми.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
аз напраих точно тва и са си возя меко и удобно и си купих тънка резервна ,та нема яд!! а иначе системата за спукана гума си бачка и с обикновени и отчита от свалянето на клиренса ,а не от датчици в гумата!!
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
MaXimal написа:.
А това някой хора дето разправят, че има датчици в гумата или в джантата са пълни глупости.
Абе не знам дали системата за спукана гума бачка или не бачка... и дали има изобщо такава, за Е90 говоря. Щото като нарязаха някви идиоти две гуми едновременно нищо не изпищя, тишина в залата егаси...Бяха спаднали наполовина, караше се що годе нормално...Но никаква индикация... Поне 50 минути докато ги сменим. Та тогава ако не бяхме с Рън Флетки не знам как щяхме да си тръгнем.


- bafi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d / e46, вече не...
- Мечтае да кара: BMW 5
Чувал съм, че рън-флатките возят много дървено.
По-добре си сложи обикновени - хем по-ефтини, хем возията по мека.
Само трябва да си оборудваш резервна гума, крик и ключ. Но това не е проблем мисля.
По-добре си сложи обикновени - хем по-ефтини, хем возията по мека.
Само трябва да си оборудваш резервна гума, крик и ключ. Но това не е проблем мисля.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Няма никави датчици в гумите и няма проблем да си сложиш обикновенни гуми.АБС датчика играе роля на датчик за спукана гума.Когато гумата е спукана радиусът на въртене е по малък и следователно гумата се върти по бързо от останалите гуми.Когато една от гумите се върти достатъчно дълго по бързо от останалите системата отчита спукана гума.При мен веднъж системата алармира когато се движих достатъчно дълго в кръг по една детелина ,защото пропуснах отбивката.След това проверих налягането в гумите и едната се оказа 3 бара -може и това да е причината ,но след корекцията на налягането повече проблеми съм нямал.
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
няма проблем да караш с нормални гуми.Като карахме с рънфлет ми се струваше че се късат повече от нормалните дееба. Купи си една тънка гума ( резервна) и си караи с нормални чиста работа мани ги тея рън мрън флети 

It`s party time !
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
имах тема точно за датчиците за спукана гума! стъпих с десните в трева-мокра ,беше ноща и след малко ми показа ,че съм спукал гума! обяснението ми е ,че от студа и студанат трева налягането в десните се е променило и е показало все едно е спукана!!!
така че пиш-чор на нощна австрийска магистрала-нема вече!!
така че пиш-чор на нощна австрийска магистрала-нема вече!!
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
В bmw ползват два вида системи за мониторинг на налягането в гумите- активна и пасивна. Активната ползва предаватели монтирани на вентила (вътре в гумата), а пасивната ползва сигнала от abs-a. Първата реагира по-бързо на промяна в самото налягане и се прилага рядко (май при някой м-ки...може и да не я ползват вече). Втората е ясна - като спадне налягането да речем с 30% - гумата чувствително започва да променя поведението си, което се улавя от съответния абс сензор.
пп. То тази втората май е лесно да се постави допълнително (модула се купува) ама къде е смисъла в момента с тези тежки и курави рънфлати
пп. То тази втората май е лесно да се постави допълнително (модула се купува) ама къде е смисъла в момента с тези тежки и курави рънфлати

15 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани