За всички, които подценяват 1-ва серия
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За всички, които подценяват 1-ва серия
Моля вижте това, за да си промените мнението като мен:
http://youtube.com/watch?v=CUlMNB8aqb8&feature=related
http://youtube.com/watch?v=CUlMNB8aqb8&feature=related
Последна промяна SkyWalker на 11 Дек 2007, 22:12, променена общо 1 път
///M Club Member
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
xaxaxaxathen doing this ..
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
versace написа:add1cted написа:Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра?
А не е ли добра?
Да, версията 135i, която представиха в Америка е супер, но другите не ми харесват (лично мнение) и да не говорим какви пари са... точно както си го каза Кларксън. Прекалено е скъпа за класа си и си губи смисъла. За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години

ре
Първо това, че 1-ва Серия е по-скъпа от Голф, мисля, че е най-естественото нещо на света
Второ: това, че няма достатъчно място отзад, за да влезе едър за стандартите на спорта баскетболист си е проблем на Кларксън, а не мой. Ако искам място за пасажерите няма да пропусна възможността да си купя автобус
Трето: БМВ бие в единствената дисциплина, за която ми пука: поведение на пистата и усещане за лукс
Там не само Голф-а, а и много други нямат шанс пред най-малкия от семейството на най-големите
ПП: Никога не съм обръщал внимание на сравнението с Голф-а, а по скоро на бруталните сцени от теста

Второ: това, че няма достатъчно място отзад, за да влезе едър за стандартите на спорта баскетболист си е проблем на Кларксън, а не мой. Ако искам място за пасажерите няма да пропусна възможността да си купя автобус

Трето: БМВ бие в единствената дисциплина, за която ми пука: поведение на пистата и усещане за лукс


ПП: Никога не съм обръщал внимание на сравнението с Голф-а, а по скоро на бруталните сцени от теста

///M Club Member
Скъпа е единицата, но парите са изцяло оправдани според мен
Единствените недостатъци според мен са, наистина малкото място за краката на задните седалки, неудобно разположените бутони на ел.стъклата (нетипично за БМВ, нещо да не си е на мястото) и ограничения обзор назад, което май е общ недостатък на всички нови модели коли 



ре
REMUS написа:Скъпа е единицата, но парите са изцяло оправдани според менЕдинствените недостатъци според мен са, наистина малкото място за краката на задните седалки, неудобно разположените бутони на ел.стъклата (нетипично за БМВ, нещо да не си е на мястото) и ограничения обзор назад, което май е общ недостатък на всички нови модели коли
Аз карам чисто нов Голф 5 и искам да ти споделя, че мястото отзад съвсем не е просторно, а аз съм 1.78




ПП: Карал съм 118Д и 120Д, Карам и Голф 5 2Д и като динамика нямат нищо общо. Кларксън да го ду*а. Явно от VAG са направили сериозно спонсорство на това предаване

///M Club Member
Между другото Голфа е много зле обезшумен вътре а и вибрациите му са по-големи от на единицата
Незнам с разхода на гориво как е, но за масло знам че това 2.0 ТДИ си хапва апетитно масалце
Другото което не ми хареса в Голфа е прекалено високо разположените седалки дори и в докрай спуснато положение, може би и затова мястото му отзад е по-голямо от на първа серия
Обаче има една мноо тарикатска екстра, в това студено време може да започне да топли дори и на студен двигател 


Другото което не ми хареса в Голфа е прекалено високо разположените седалки дори и в докрай спуснато положение, може би и затова мястото му отзад е по-голямо от на първа серия



add1cted написа: За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години
За 90к ще си купиш хубава тройка, не говори глупости

Хубава единица излиза грубо 55к 65к зависимост от мотора



add1cted написа:versace написа:add1cted написа:Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра?
А не е ли добра?
Да, версията 135i, която представиха в Америка е супер, но другите не ми харесват (лично мнение) и да не говорим какви пари са... точно както си го каза Кларксън. Прекалено е скъпа за класа си и си губи смисъла. За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години
За 90 000 лева, даже май и по-малко ще вземеш 135и с абсолютно всички екстри.
Ремус. на всички нови БМВ-та копчетата за стъклата са на вратите, което е по-удобно според мен.
MaXimal написа:Ремус. на всички нови БМВ-та копчетата за стъклата са на вратите, което е по-удобно според мен.
Не аз не се изразих правилно, не това че са на вратата не ми харесва (макар че варианта до сторостния лост ми се вижда по-практичан, явно така съм свикнал от е36, там и седящия на дясната седалка може да борави със стъклата и на 4-те врати




- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ше ме прощаваш, ма Е87 (81/82) не е никва кошница.... много хубаво BMW си е... дори на тая цена.... честно казано я предпочитам пред Е90 седан... вече Е92 Coupe - ще се замисля 

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Да храните платформата на ГОЛФ,че няма място и че е зле обезшумена.Аз карам кола на таз платформа и е просто смешно да се сравнява с 1ца като размери-по скоро е някъде между Е90 и е60.За багажник и товаропоносимост-БМВ няма аналог!Помпа дюзата вече не се използва,а новите агрегати не са по-шумни от тез на БМВ.За цената си платформата е прекрасна ,а и е доста качествена.Купуването на евтини БМВта е безмислен компромис-винаги ще има по-добра кола в тоя диапазон.Неслучайно често се оказва,че еднакво оборудвани модели със солидно различаваща се базова цена излизат сходни суми
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани