За всички, които подценяват 1-ва серия

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

За всички, които подценяват 1-ва серия

Мнение от SkyWalker » 11 Дек 2007, 18:19

Моля вижте това, за да си промените мнението като мен:

http://youtube.com/watch?v=CUlMNB8aqb8&feature=related
Последна промяна SkyWalker на 11 Дек 2007, 22:12, променена общо 1 път
///M Club Member

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 11 Дек 2007, 18:27

then doing this ..
xaxaxaxa
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 11 Дек 2007, 20:17

Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра? :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.12.2006

Мнение от versace » 11 Дек 2007, 21:40

add1cted написа:Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра? :confused:


А не е ли добра?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 11 Дек 2007, 21:59

versace написа:
add1cted написа:Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра? :confused:


А не е ли добра?

Да, версията 135i, която представиха в Америка е супер, но другите не ми харесват (лично мнение) и да не говорим какви пари са... точно както си го каза Кларксън. Прекалено е скъпа за класа си и си губи смисъла. За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 11 Дек 2007, 22:18

Първо това, че 1-ва Серия е по-скъпа от Голф, мисля, че е най-естественото нещо на света :winky:
Второ: това, че няма достатъчно място отзад, за да влезе едър за стандартите на спорта баскетболист си е проблем на Кларксън, а не мой. Ако искам място за пасажерите няма да пропусна възможността да си купя автобус :mhihi:
Трето: БМВ бие в единствената дисциплина, за която ми пука: поведение на пистата и усещане за лукс 8) Там не само Голф-а, а и много други нямат шанс пред най-малкия от семейството на най-големите ;)

ПП: Никога не съм обръщал внимание на сравнението с Голф-а, а по скоро на бруталните сцени от теста 8)
///M Club Member

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 11 Дек 2007, 23:46

Скъпа е единицата, но парите са изцяло оправдани според мен :!: Единствените недостатъци според мен са, наистина малкото място за краката на задните седалки, неудобно разположените бутони на ел.стъклата (нетипично за БМВ, нещо да не си е на мястото) и ограничения обзор назад, което май е общ недостатък на всички нови модели коли :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 12 Дек 2007, 0:50

REMUS написа:Скъпа е единицата, но парите са изцяло оправдани според мен :!: Единствените недостатъци според мен са, наистина малкото място за краката на задните седалки, неудобно разположените бутони на ел.стъклата (нетипично за БМВ, нещо да не си е на мястото) и ограничения обзор назад, което май е общ недостатък на всички нови модели коли :mhihi:


Аз карам чисто нов Голф 5 и искам да ти споделя, че мястото отзад съвсем не е просторно, а аз съм 1.78 :!: По отношение на обзора Е36-цата ми е като кабрио по отношение на видимостта спрямо голфа. Да не говорим, че клаксона не работи от 7000 км нататък и никой в сервиза не знае защо :shock: :help: . Искам също да допълня, че задните стъкла нямат защита за прещипване, което най-добре може да каже едно комшийско детенце на 7 год. :evil: , а подгрева на страничните огледала работи когато си поиска. 10 000 лв. разлика за 1-ва Серия си струват всяка стотинка.

ПП: Карал съм 118Д и 120Д, Карам и Голф 5 2Д и като динамика нямат нищо общо. Кларксън да го ду*а. Явно от VAG са направили сериозно спонсорство на това предаване :evil:
///M Club Member

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 12 Дек 2007, 10:26

Между другото Голфа е много зле обезшумен вътре а и вибрациите му са по-големи от на единицата :idea: Незнам с разхода на гориво как е, но за масло знам че това 2.0 ТДИ си хапва апетитно масалце :mhihi:
Другото което не ми хареса в Голфа е прекалено високо разположените седалки дори и в докрай спуснато положение, може би и затова мястото му отзад е по-голямо от на първа серия ;) Обаче има една мноо тарикатска екстра, в това студено време може да започне да топли дори и на студен двигател ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 12 Дек 2007, 10:30

add1cted написа: За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години ;)

За 90к ще си купиш хубава тройка, не говори глупости :winky:
Хубава единица излиза грубо 55к 65к зависимост от мотора ;) до 90к ще си набуташ всичко възможно вътре и ще ти останат за нафта :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 12 Дек 2007, 11:02

add1cted написа:
versace написа:
add1cted написа:Кларксън обяснява как БМВ-то пада по всички параметри освен на писта и ти ни пускаш това видео за да почнем да мислим, че единичката е добра? :confused:


А не е ли добра?

Да, версията 135i, която представиха в Америка е супер, но другите не ми харесват (лично мнение) и да не говорим какви пари са... точно както си го каза Кларксън. Прекалено е скъпа за класа си и си губи смисъла. За една хубава единичка трябва да дадеш нещо от порядъка на 90 хиляди лева, а нали се сещаш за 90 хиляди лева колко по-добри коли можеш да си купиш били те на 2-3 години ;)



За 90 000 лева, даже май и по-малко ще вземеш 135и с абсолютно всички екстри.



Ремус. на всички нови БМВ-та копчетата за стъклата са на вратите, което е по-удобно според мен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 12 Дек 2007, 11:10

MaXimal написа:Ремус. на всички нови БМВ-та копчетата за стъклата са на вратите, което е по-удобно според мен.

Не аз не се изразих правилно, не това че са на вратата не ми харесва (макар че варианта до сторостния лост ми се вижда по-практичан, явно така съм свикнал от е36, там и седящия на дясната седалка може да борави със стъклата и на 4-те врати ;) ) не ми харесва чи са прекалино назад на вратата разположени и трябва да си сгъна ръката на 4 че да ги ползвам :mhihi: все едно да си отворя вратата на е30 :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 12 Дек 2007, 23:17

65 000лв да дам за такава малка кошница - турците да дойдат няма да ги дам ;) .

Колата е хубава ама за какви пари става въпрос. Нито женска нито мъжка...една такава никаква ми е.
BMW 5-series POWER!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Дек 2007, 23:35

Ше ме прощаваш, ма Е87 (81/82) не е никва кошница.... много хубаво BMW си е... дори на тая цена.... честно казано я предпочитам пред Е90 седан... вече Е92 Coupe - ще се замисля ;)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 13 Дек 2007, 0:59

Да храните платформата на ГОЛФ,че няма място и че е зле обезшумена.Аз карам кола на таз платформа и е просто смешно да се сравнява с 1ца като размери-по скоро е някъде между Е90 и е60.За багажник и товаропоносимост-БМВ няма аналог!Помпа дюзата вече не се използва,а новите агрегати не са по-шумни от тез на БМВ.За цената си платформата е прекрасна ,а и е доста качествена.Купуването на евтини БМВта е безмислен компромис-винаги ще има по-добра кола в тоя диапазон.Неслучайно често се оказва,че еднакво оборудвани модели със солидно различаваща се базова цена излизат сходни суми

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook