Особенности при Е90
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Особенности при Е90
Момчета може малко странно да ви прозвучи,но искам да попитам следното:
На какво трябва да се обърне внимание при Е90 320d при пробег около 80 000 ,с други думи изтича му гаранцията и искам да знам дали трябва да се обърне внимание на нещо като консуматив дето може да си го премълчат в камор с цел да го сменят после.
Надявам се да сте ме разбрали какво точно имам в предвид.
Благодаря предварително.
Иначе колата си е добре няма никакви оплаквания за сега.
На какво трябва да се обърне внимание при Е90 320d при пробег около 80 000 ,с други думи изтича му гаранцията и искам да знам дали трябва да се обърне внимание на нещо като консуматив дето може да си го премълчат в камор с цел да го сменят после.
Надявам се да сте ме разбрали какво точно имам в предвид.
Благодаря предварително.
Иначе колата си е добре няма никакви оплаквания за сега.


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
турбото
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота
Или горе долу толкова му е живота


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
vld написа:Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота
еми за е90ката незнам ама на е60ката гръм на някъде към 70000 и казаха, че било нормално ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Досега не е пипан Е60 Двигател в Сервиза на Бош в Пловдив (където се правят масово тези коли). Така че инфото ти е грешно за турбото им
.
Иначе има сервизи, в които срещу около 50лв (Хеед91) ще ти направят диагностика на колата от-до, и ако има нещо може да ги оревеш в Камор да го сменят преди изтичането на гаранцията.

Иначе има сервизи, в които срещу около 50лв (Хеед91) ще ти направят диагностика на колата от-до, и ако има нещо може да ги оревеш в Камор да го сменят преди изтичането на гаранцията.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Metallium написа:Досега не е пипан Е60 Двигател в Сервиза на Бош в Пловдив (където се правят масово тези коли). Така че инфото ти е грешно за турбото им.
Иначе има сервизи, в които срещу около 50лв (Хеед91) ще ти направят диагностика на колата от-до, и ако има нещо може да ги оревеш в Камор да го сменят преди изтичането на гаранцията.
де да беше инфооо ... от 1ва ръка го разбрах .. и ремонта мога кажа колко струва в Даруууу
застрахователите из препотиха 4 пъти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Metallium написа:Може да има единични случаи - не споря. Различните Е60 си имат различни собственици. Едни ги юркат мн, други не. Имах впредвид, че не е често срещано явление както твърдиш.
а не твърдя аз нищо .. само казах че от дару така казаха

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Мини през камор, мини и през дару, мини и през някъв друг сервиз и сигурно ще намерят всичките проблеми които може да има една кола - ако има проблеми екземплярът де...
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.
MaXimal написа:
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.
Къв е тоя форум


///Vasko написа:MaXimal написа:
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.
Къв е тоя форумCurrently Active Users: 1217 (343 members and 874 guests)
Подобен на:
http://www.m3board.net/forums/
http://www.m5board.com/
http://www.m6board.com/
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Виж демпферната шайба , На 80 % съм сигурен ...
Кормилните накрайници или поне некое шарнирче с луфтче или в лош случай - рейчица .... ама не се отчайвай

Кормилните накрайници или поне некое шарнирче с луфтче или в лош случай - рейчица .... ама не се отчайвай

- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Sharo написа:vld написа:Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота
еми за е90ката незнам ама на е60ката гръм на някъде към 70000 и казаха, че било нормално ...
Да бе, нормално ще е. А автомобилите вкарвани от Германия, с издухани мотори на 250 000 км. и с изпилена перка на турбото как работят още? Според теб защо ще дават гаранция от 100 000 км. на автомобила, ако не могат да я спазят? Нормално е да ти гръмне на 300 000 км., не на 70. vld - можеш да се заядеш за всичко, което не те кефи по колата. В смисъл - нещо тропа : "Това защо тропа? Оправете го!" и т.н. Отиди в сервиз на познат да хвърли 1 очо и да ти каже кое какво и отиваш при дилъра да ти направят основен преглед. Хем ще ги хванеш за кое са те излъгали, хем можеш да ги спечеш, като им кажеш :"Абе това тука не е наред, защо не искате да го смените?" и разни такива. Импровизирай, разбра ми мисълта. Успех.
vld - ти нали имаше TDS ? Абе защо Range Rover 2.5 DSE с мотор на БМВ е толкова муден ?

13 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани