Особенности при Е90

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Особенности при Е90

Мнение от vld » 05 Сеп 2007, 10:02

Момчета може малко странно да ви прозвучи,но искам да попитам следното:
На какво трябва да се обърне внимание при Е90 320d при пробег около 80 000 ,с други думи изтича му гаранцията и искам да знам дали трябва да се обърне внимание на нещо като консуматив дето може да си го премълчат в камор с цел да го сменят после.
Надявам се да сте ме разбрали какво точно имам в предвид.
Благодаря предварително.

Иначе колата си е добре няма никакви оплаквания за сега. :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 05 Сеп 2007, 10:04

турбото
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Сеп 2007, 10:18

Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 05 Сеп 2007, 10:37

vld написа:Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота :?:


еми за е90ката незнам ама на е60ката гръм на някъде към 70000 и казаха, че било нормално ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 05 Сеп 2007, 11:10

Досега не е пипан Е60 Двигател в Сервиза на Бош в Пловдив (където се правят масово тези коли). Така че инфото ти е грешно за турбото им ;) .

Иначе има сервизи, в които срещу около 50лв (Хеед91) ще ти направят диагностика на колата от-до, и ако има нещо може да ги оревеш в Камор да го сменят преди изтичането на гаранцията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 05 Сеп 2007, 11:27

Metallium написа:Досега не е пипан Е60 Двигател в Сервиза на Бош в Пловдив (където се правят масово тези коли). Така че инфото ти е грешно за турбото им ;) .

Иначе има сервизи, в които срещу около 50лв (Хеед91) ще ти направят диагностика на колата от-до, и ако има нещо може да ги оревеш в Камор да го сменят преди изтичането на гаранцията.


де да беше инфооо ... от 1ва ръка го разбрах .. и ремонта мога кажа колко струва в Даруууу

застрахователите из препотиха 4 пъти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 05 Сеп 2007, 17:32

Може да има единични случаи - не споря. Различните Е60 си имат различни собственици. Едни ги юркат мн, други не. Имах впредвид, че не е често срещано явление както твърдиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 05 Сеп 2007, 17:48

Metallium написа:Може да има единични случаи - не споря. Различните Е60 си имат различни собственици. Едни ги юркат мн, други не. Имах впредвид, че не е често срещано явление както твърдиш.

а не твърдя аз нищо .. само казах че от дару така казаха ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 05 Сеп 2007, 21:13

Мини през камор, мини и през дару, мини и през някъв друг сервиз и сигурно ще намерят всичките проблеми които може да има една кола - ако има проблеми екземплярът де...


П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 05 Сеп 2007, 22:00

MaXimal написа:
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.

Къв е тоя форум :shock: Currently Active Users: 1217 (343 members and 874 guests) :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 05 Сеп 2007, 22:50

///Vasko написа:
MaXimal написа:
П.с. Разгледай www.e90post.com може да има нещо по твоя въпрос.

Къв е тоя форум :shock: Currently Active Users: 1217 (343 members and 874 guests) :shock:


Подобен на:
http://www.m3board.net/forums/
http://www.m5board.com/
http://www.m6board.com/
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 06 Сеп 2007, 0:17

Виж демпферната шайба , На 80 % съм сигурен ... ;)

Кормилните накрайници или поне некое шарнирче с луфтче или в лош случай - рейчица .... ама не се отчайвай :winky:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Мнение от Triforce » 24 Дек 2007, 2:28

Sharo написа:
vld написа:Как да разбера дали е за смяна,при положение ,че не харчи масло и си върви нормално ?
Или горе долу толкова му е живота :?:


еми за е90ката незнам ама на е60ката гръм на някъде към 70000 и казаха, че било нормално ...

Да бе, нормално ще е. А автомобилите вкарвани от Германия, с издухани мотори на 250 000 км. и с изпилена перка на турбото как работят още? Според теб защо ще дават гаранция от 100 000 км. на автомобила, ако не могат да я спазят? Нормално е да ти гръмне на 300 000 км., не на 70. vld - можеш да се заядеш за всичко, което не те кефи по колата. В смисъл - нещо тропа : "Това защо тропа? Оправете го!" и т.н. Отиди в сервиз на познат да хвърли 1 очо и да ти каже кое какво и отиваш при дилъра да ти направят основен преглед. Хем ще ги хванеш за кое са те излъгали, хем можеш да ги спечеш, като им кажеш :"Абе това тука не е наред, защо не искате да го смените?" и разни такива. Импровизирай, разбра ми мисълта. Успех.
vld - ти нали имаше TDS ? Абе защо Range Rover 2.5 DSE с мотор на БМВ е толкова муден ? :(

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook