Как да позасиля N52B25 ?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от INTEGRALE » 01 Мар 2010, 18:43

ако не стане ще си караш с грешка на борда ... но няма да е от значение за въренето

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от kronos » 01 Мар 2010, 18:55

Да, мен не ме притеснява че ще свети жълтата лампа, а да не вкарва колата в авариен режим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Sapa » 02 Мар 2010, 0:44

Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо :) ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глупост и ще ти донесе повече дискомфорт отколкото усещане за пърформанс. Колата ти е чудесна и сток и върви много добре. Ако все пак ти се дават малко пари и искаш да се самозаблуждаваш - сложи си един миещ се филтър, спринт бустър и я карай само с 98 - колата няма да върви по-добре но ще се усеща по-лека и маневрена. Чип за този дигател е първо безмислено, второ рисковано. Ако не ти стига мощност - моя съвет е - смени колата
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от LUCIFER'S » 02 Мар 2010, 11:35

Sapa написа:Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо :) ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глуп.....


то не може да надуеш атмосферка без да подсилиш КММ... за това което иска да направи колегата чип генерация не е глупост. В случая това което ти направи с твоя двигател е глупост, ама нямаше как да ти го кажа защото тогава само четях форума и знаех крайния вариант- много бързо смлян мотор.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Feanor » 02 Мар 2010, 12:49

LUCIFER'S написа:
Sapa написа:Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо :) ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глуп.....


то не може да надуеш атмосферка без да подсилиш КММ... за това което иска да направи колегата чип генерация не е глупост. В случая това което ти направи с твоя двигател е глупост, ама нямаше как да ти го кажа защото тогава само четях форума и знаех крайния вариант- много бързо смлян мотор.


Колега, мислиш ли, че можеш да продаваш за маса пари компресор кит, който "много бързо смила мотора"? Момчетата от ESS ако бяха толкова добри търговци, щяха други неща да продават, вярвай ми.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от LUCIFER'S » 02 Мар 2010, 13:18

Feanor написа:
Колега, мислиш ли, че можеш да продаваш за маса пари компресор кит, който "много бързо смила мотора"? Момчетата от ESS ако бяха толкова добри търговци, щяха други неща да продават, вярвай ми.


Явно не ти е ясно нещо, качеството на компресора, няма нищо общо с това което е двигателя излязъл от завода, като например износоустойчивост, якост на опън на натиск и т.н., топлинно износо устойчивост и запазване на тези технологични качества на металите, от които са направени и изчислени като дебелина на материала, тегло... при сток двигател, тези части имат едни характеристики и размери (бутала със слаби чела, сигменти, лагери коляно мотовилков механизъм).... да не говорим, че на един двигател качиш ли му мощност му трябва и повече мазане и охлаждане... а това нещо никой не го има предвид... размислите ги оставям на вас..., защото да тунинговаш силово един ДВГ не означава да си купиш само едно кидче и да си свирукаш и да се кефиш каква е разликата... е освен ако не си мазухист и да сменяш мотор всяка седмица 8) истинския тунинг струва скъпо.. колкото самия автомобил,
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Feanor » 02 Мар 2010, 13:31

Чакай да видим дали съм разбрал добре... Значи според теб хората продават компресорен кит предназначен за конкретен двигател без да си направят труда дори да проверят дали аджеба това няма да скапе същия тоя двигател "много бързо"? Ти нали разбираш, че такъв бизнес не би могъл да съществува дори теоретически? :)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Sapa » 02 Мар 2010, 14:15

Е, аз не коментирам мойте "глупости". Макар че компресорната петица сега с 3.0 М54 вече над 340 к.с. се движи без проблеми над 25 000 км и върви по последни тестове повече от сток 335i... Но всеки си има своето мнение. Аз моето си го казах горе
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от LUCIFER'S » 02 Мар 2010, 14:52

все пак всеки решава за себе си кое и как го удовлетворява и какво да прави с колата си, но това повишаване на мощността, както излиза от написаното по-горе около 100к.с. без да е подсилен двигателя означава и води само до едно нещо зверско съкращаване на живота на мотора...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Sapa » 02 Мар 2010, 15:15

Категорично натоварването на двигателя с 100 к.с. отгоре и без тях е много различно, но хубавото е че има конструирани двигатели които имат доста голям капацитет (сещам се за двигателит на СААБ дето оригинално са по 150 коня а си ги карат по над 100К км на 280-300 к.с.). Неслучайно N52 не се компресира масово (да се върнем на темата), а М54 го мъчат доста.

Както и да е, всеки си има мнение и желания за поемане на риск. Аз не исках да започваме спора за компресора, а само да кажа, че според мен на сравнително нова кола като Е90 с N52 за мен е глупаво да се сменя генерация, да се занимава с махнати катализатори и пр.
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от INTEGRALE » 03 Мар 2010, 1:45

Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км :) ще взема да си купя един КиН и да видим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от LUCIFER'S » 03 Мар 2010, 11:29

INTEGRALE написа:Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км :) ще взема да си купя един КиН и да видим


щом усещаш такава разлика след смяна на сток филтър, стар със нов си купи един К&N и ще останеш много приятно изненадан от по-доброто засмукване на мотора
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от INTEGRALE » 03 Мар 2010, 12:15

LUCIFER'S написа:
INTEGRALE написа:Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км :) ще взема да си купя един КиН и да видим


щом усещаш такава разлика след смяна на сток филтър, стар със нов си купи един К&N и ще останеш много приятно изненадан от по-доброто засмукване на мотора
Поръчан е и пътува насам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от Sapa » 03 Мар 2010, 12:45

Направо си смени и дросела с по-голям. Динан имат много хубави такива за 800 долара. Знаеш ли как ще ти засмуква тогава колата!!! Ще ти качи мощността с още 3 коня :shock:
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Как да позасиля N52B25 ?

Мнение от INTEGRALE » 03 Мар 2010, 13:54

800$ за 3-5коня... си е безсмислено , по скоро бих свалил клапата да я позачистя... макар че незнам дали се цапа на тия коли...

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook