Е 61 - много пуши

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Sofia

Е 61 - много пуши

Мнение от donceci » 02 Юли 2009, 21:19

Здравейте, смених филтъра за твърди частици и катализатора на колата и сега се скасва да пуши! Маслото не е мръднало за 6500км, почистиха клапата на филтъра и пак пуши! Някой може ли да даде съвет?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: над града..
Пол: Жена
Кара: звездомобил

Мнение от M2PR » 02 Юли 2009, 21:33

Верно, че колегите тук са много компетентни :mhihi: , но все пак май темата ти е за този подфорум :mhihi: :roll:
АПНИ, БАБА, 'АПНИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 03 Юли 2009, 4:10

случайно да имаш чип?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 03 Юли 2009, 10:38

vesko06 написа:случайно да имаш чип?


и ти като всички "майстори" натам се ориентираш , че е по-лесно нали :)

Каква връзка има това , като става дума за смяна на гърнета и ДПФ ? По резонния въпрос е с какво са сменени тези неша , оригинални части или афтърмаркет алтернативи....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: софия
Кара: 745d

Мнение от антонио » 03 Юли 2009, 18:29

колега пушека е черен и здраво дими, това се получава когато катализатора за твърди частици е свален, при положение че си го сменил има само един вариант, този който ти го е сменил просто ти е сложил обикновенно резонаторно гърне.няма друг вариант. катализатора струва около 2 хиляди лева ако толко си платил ходи да си искаш парите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 03 Юли 2009, 19:28

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 13:13, променена общо 1 път

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 21 Юли 2009, 20:21

Често се пръскат/цепят гумените въздуховоди след интеркулера към колектора и това е нормалния резултат от това - провери си гумениите. Успех.
Si non confectus, non reficiat.

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook