E90 320i - Моля за мнения!!!!

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.06.2009

E90 320i - Моля за мнения!!!!

Мнение от XS » 19 Юни 2009, 17:05

Здравейте Колеги,

тъй като съм се насочил към едно БМВ Е90 2005г. 320 бензин, бих искал да ви помоля за мнения за този автомобил!

Първоначално се бях насочил към 320Д но поразпитах доста преди да преустановя търсенето на такъв и сега искам да попитам вас от страна на опитни потребители, вие какво мислите за бензиновия мотор???

Благодаря ви за мненията предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 19 Юни 2009, 17:33

Възобнови търсенето! :mhihi: Майтап няма - иначе, който е с бензин да сподели 8)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Юни 2009, 21:18

Взехме за приятелката чисто ново 320и 2008 година,
до преди това имахме същото но дизел...
без да ти обяснявам подобности....просто ми се довери...

САМО бензнина....разхода е 11 градско,7-8 дълго,
НО е несравним като цена и здравост с печката.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 19 Юни 2009, 22:49

И аз съм за бензина,
разходите, времето и вниманието
по поддръжката на бензинов автомобил
са много по-малко.
А и да не забравяме чувството да
караш бензинова кола.
Незнам всеки си има мнение, но на
мен ми писна от барутляци ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: софия
Кара: 745d

Мнение от антонио » 19 Юни 2009, 23:04

колега с две ръце за дизела и ще обясня защо,
1.разхода
2.тягата при дизела е несравнима с бензинов мотор
3.по експлоатационен
4.въртящ момент-с 200км си с 3000 об.мин
е ти сам реши кое е по-добро, но каквото и да си вземеш го гледай внимателно. единствените проблеми при дизеловите мотори са турбото и дюзи(от скапаната нафта в бг)
а на бензиновите маняци искам да кажа само че технологиите вече са толко напред че дизела наистина е много по предпочитан мотор. щом на лио ман само дизели са на челни позиции сами си правете изводите. преди 5 години и аз бях много против печките обаче колеги откакто се качих на е39 с 3.0д комън рейл мотор забравих за бензини и тем подобни.сега карам 535д е 60 и трябва да ви кажа че много малко автомобили могат да се опънат на тази(печка), така че колега давай смело за дизел и не се плаши поддръжката изобщо не е скъпа и най-важното тези мотори почти не се чупят


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 19 Юни 2009, 23:48

От 2 години карам 320 бензин и съм доволен ама страшно много от него ... ся искам да го продавам,щот не ни е нужна вече не щот не съм доволен от нея ...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.06.2009

Мнение от XS » 20 Юни 2009, 2:37

антонио написа:колега с две ръце за дизела и ще обясня защо,
1.разхода
2.тягата при дизела е несравнима с бензинов мотор
3.по експлоатационен
4.въртящ момент-с 200км си с 3000 об.мин
е ти сам реши кое е по-добро, но каквото и да си вземеш го гледай внимателно. единствените проблеми при дизеловите мотори са турбото и дюзи(от скапаната нафта в бг)
а на бензиновите маняци искам да кажа само че технологиите вече са толко напред че дизела наистина е много по предпочитан мотор. щом на лио ман само дизели са на челни позиции сами си правете изводите. преди 5 години и аз бях много против печките обаче колеги откакто се качих на е39 с 3.0д комън рейл мотор забравих за бензини и тем подобни.сега карам 535д е 60 и трябва да ви кажа че много малко автомобили могат да се опънат на тази(печка), така че колега давай смело за дизел и не се плаши поддръжката изобщо не е скъпа и най-важното тези мотори почти не се чупят



Благодаря ти за изчерпателния отговор, но наистина единственната причина поради която се отказах от дизела е шибаната нафта в БГ....съгласен съм с всичко това което казваш но препочитам да инвестирам в бензин отколкото в дюзи, торбини, филтър за твърди частици и т.н!

Иначе бих се радвал и мисля, че заслужавам да получа още коментари по темата "320и VS. 320д" защото въпреки, че работя в Балкан Стар бих искал да съм един от вас! Благодаря ви още веднъж!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 20 Юни 2009, 11:01

Колега аз съм с 320i E93 автоматик.
Кабриото е по-тежко с 300 кг от седана и определено е "спънат кон" .
Обаче този двигател на 300 кг по-лека кола ще дори по-бърз отколкото ти е нужно.(или поне от колкото на мен ми е нужно :D )
Досега за година каране не съм усетил нито един път липса на мощност, която да пречи РЕАЛНО.
Определено има липса на мощност ако искаш колата да те залепя на седалката.
Иначе разхода в града на 320i със сигурност ще е поне 2 литра повече от 320d.
Като цяло: за мен е най-важна цената, на която купуваш автомобила - по-добре бензин с много екстри, отколкото дизел с малко екстри. Така, че ако има изгодна 320i седан - купувай я - сигурен съм, че бенз. двигател ще е последното, което ще те разочарова.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 20 Юни 2009, 11:04

антонио написа:колега с две ръце за дизела и ще обясня защо,
1.разхода
2.тягата при дизела е несравнима с бензинов мотор
3.по експлоатационен
4.въртящ момент-с 200км си с 3000 об.мин
е ти сам реши кое е по-добро, но каквото и да си вземеш го гледай внимателно. единствените проблеми при дизеловите мотори са турбото и дюзи(от скапаната нафта в бг)
а на бензиновите маняци искам да кажа само че технологиите вече са толко напред че дизела наистина е много по предпочитан мотор. щом на лио ман само дизели са на челни позиции сами си правете изводите. преди 5 години и аз бях много против печките обаче колеги откакто се качих на е39 с 3.0д комън рейл мотор забравих за бензини и тем подобни.сега карам 535д е 60 и трябва да ви кажа че много малко автомобили могат да се опънат на тази(печка), така че колега давай смело за дизел и не се плаши поддръжката изобщо не е скъпа и най-важното тези мотори почти не се чупят


Не мога да се съглася с мнението на колегата,
прекалено еднострано е представил нещата и
искам да го оборя, без да влагам каквито и да е
лоши чувства.
Ще говоря само от личен опит, защото
аз не съм инжинер и не мога да се обоснова
технически издържано.
Карал съм няколко пъти N47D20TU. Приятен двигател, нисък
разход на гориво... Но дотам. Влизаме за инспекция
на 10 000км и какво получаваме, въздушен филтър
за 90лв, маслен филтър за 80лв, горивен за 110лв и т.н.
Внимаваме постоянно каква нафта сипваме и всяко
потрепване на двигателя ти свива сърцето и
портфейла ;)
Подобен двигател има доста висок въртящ момент,
но какво от това като в реални условия го получаваш
в диапазон от 2250 до 3500 rpm. Колата е приятна
за возене и изпреварване на двупосочен път.
След 3000rpm звука от 4-цилиндровия дизелов агрегат
определено става наптрапчив и е далеч от приятното
усещане.
Другото нещо е лага с който трябва да се свикне, особено
при механичните скоростни кутии. А след 80-90 хил. км.
по родните пътища с родните горива, колата осезаемо започва
да увеличава лага не само в ниските обороти, но и
при парт тротъл на висока скорост. И оттам се започват
едни дюзи, помпи и т.н.
Сега ще споделя впечатления от N45. Определно по
рафиниран мотор, въпреки 4-те си цилиндъра.
Всички знаем, че от 6-цилидровия редови мотор, няма
по балансиран и приятен за каране, въпреки че не
е толкова отзивчив. N45 не предлага въртящия
момент на дизловия N47, определено доускорението
е в полза на дизело, но само на чувство. Реално
погледнато данните не се различават фрапиращо.
N45 се маже с около 4 литра масло, което на всичко
от горе е по-евтино. Цената на инспекционните консумативи
е значително по-ниска. Разхода на гориво особенно в
градски условия е по-висок, но в края на деня като
теглиш чертата, ще видиш, че всичко е поравно.
Плавното разгръщане на въртящия момент ти
прелага едно много по-приятно шофиране особено
в градски условия, да не говорим на затворен участък.
Това си е мое мнение не се ангажирайте конкретно
с него. Аз съм си пристрастен към числата от 95 до 100.

Още повече, всеки има глава на рамете и може
да прецени какво е по-добре за него. Спора между
бензина и дизела винаги е бил на дневен ред и съм
далеч от мисълта, че ще го изчерпам с моите писания.

П.П. Между другото не мисля, че съзтезаването на
Льо Ман с дизелов мотор е показателно кое е по-доброто
от двете горива. 24-те часа на Маникур не са меродавни,
това съзтезание е за автомобилен престиж и по-голямата
част от него е перчене веднъж в годината. Повечето
endurance races, които се организират в голяма степен
са рекламни мастодонти. Още повече съвременния
дизелов мотор е всичко друго, но не и издръжлив на
с високите налягания както в горивната система, така
и на пълненето.
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

E90 320i - Моля за мнения!!!!

Мнение от Huku » 20 Юни 2009, 18:34

Абе дизела много долнопробно трака - зимай бензина.
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 20 Юни 2009, 19:38

Колега,
спора между бензина и дезела е вечен.

Според мен е важно да се знае какъв тип шофьор си, за да се види кой двигател е по изгоден за теб.

Аз лично на кола до 270-80 коня бих предпочел дизел мотор. На по-мощните коли естестено бензин, но там има както цилиднрите така и голям въртящ момент + много коне.

Относно двата автомобила аз лично бох взел дизела всеки ден. И ето защо:

1.Върви доста-по добре от бензина. Ускорението му е много добро и за мен са глупости, че дърпа в диапазон от 1,200 оборота. Моята печка от 1800 до 4300 дърпа! А бензина с този дребен въртящ момент каквото като идва плавно и т.н като силата на колата е от 3500 до 6500 което е подобен диапазон както при дизела. Още нещо, тука до ускорението е доста по добро! Не съм съгласен с Наско, че са горе долу еднакви... Изпреварванията стават с супер лекота което за мен е голям плюс.

2. Разход, освен, че върви повече има много приятен разход! За мен няма по-голямо удоволствие да си караш с 160-170 и да ти гори 7 и нещо на 100км.

Това са главните предимства... ето малко недостатъци:

- Трака, мен лично не ме притеснява, защото и звука на бензина също е депресиращ... Тука не говорим за някакви коли с кой знае какъв звук, че да го е яд човек...

- Консумативи - по-скъпи са! И има верочтност да смениш турбо, което е скъпо, но много зависи как караш, как е поддържана колата и т.н. Баща ми навъртя 80,000 км на една 320д е46 където е взе на 80,000км и нищо не е сменял. Други се качват на кола на 40,000 и след 5,000 км сменят турбо...тука е до късмет о поддръжка на автомобила.

- По скъпа като начална цена.

Общо взето това е ако въртиш много километри то определно бих си взел дизел, ако караш малко - бензин. Личното ми мнение е да не гледаш безнин/дизел а самия екземпляр, ако е добре запазен с добри екстри и на добра цена скачай ще останеш доволен и от двата модела!

Успех в търсенето!

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.01.2008

Мнение от slonco » 21 Юни 2009, 22:56

карал съм Е46 320is 8 години и откакто съм с дизела от 2 ниама да се върна на бензинка ако не е нешто много бързо над 300коня. Дизела си е икономика, за дълъг път е на 6. А това с тракането е стар лаф за първите дизели кола 2009 ништо не трака дори и на място...за турбото което дава много предимства при задминаване си заминава при спортно каране и разни псевдо ципове...лицно само 335и би ме разколебало :D


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 21 Юни 2009, 23:33

Незнам за какви тракания,турбини дюзи и още куп неща говорите.....нищо подобно.Поддържай си колата редовно и си слагай премиум дизел и никаква грижа!!!Никакво увеличение на лага не се получава.....незнам как сте ги постигнали тези проблеми но на моите печки никакви проблеми и то с сериозно каране.Както казха колегите само дизел освен ако не е ///М!!!
Изображение

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 22 Юни 2009, 7:10

quickshare написа:Както казха колегите само дизел освен ако не е ///М!!!


Ъхъ... :)

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Юни 2009, 15:29

slonco написа:карал съм Е46 320is 8 години и ...


Много приятен модел...
Евала колега, но ти коя версия
си имал 180 или 200 коня??? :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook