Проблем с климатроника
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с климатроника
Здравейте колеги!
Имам следният проблем с моето е60 - когато колата е стояла на слънце и се е нагряла като турска баня, а вътре не се диша, след запалване климатроникът се засилва на максимум. До тук всичко е ок. Но в зоната на пасажерът духа 2 пъти по-студен въздух от моята зона! Настройките и на двете места са абсолютно еднакви, но от моята страна все едно работи само на вентилатор, а от другата - климатик.
Дали е някой филтър или има нужда от доливане на фреон ? Всички идеи са добре дошли
Имам следният проблем с моето е60 - когато колата е стояла на слънце и се е нагряла като турска баня, а вътре не се диша, след запалване климатроникът се засилва на максимум. До тук всичко е ок. Но в зоната на пасажерът духа 2 пъти по-студен въздух от моята зона! Настройките и на двете места са абсолютно еднакви, но от моята страна все едно работи само на вентилатор, а от другата - климатик.
Дали е някой филтър или има нужда от доливане на фреон ? Всички идеи са добре дошли
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
g.petrow написа:Къде се намира той?
Къдет са 3-те врътки за климатика....отлявата страна на средната врътка която управлява силата на вентилатора има едно като решето...това е датчика за температурата но климатика е 2-зонален така че не мога да ти кажа дали този датчик не е за пасажера
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Ако си с авансд климатроника в настройките има как да обдухва торса на шофьора и пътника. Ако при теб е настроено на по топло така ще работи. Настройките са от i-Drive-а
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
виж най-напред филтъра откъм твойта страна. може само той нещо да се е сгъбил и задръстил ,а другият да е останал по-пропусклив. махни и двата ,ма без да караш и пусни да видиш дали ше има разлика и ако е от тва-сменяй филтъра...най-добре и двата.
другото ,което можеш да направиш е със спрей за почистване да продухаш клапите и въздуховодите. така ще разбереш и дали не е заклеясала някоя клапа ако не влиза маркуча като от другата страна. тва донякъде ше ти изчисти и лоши миризми ако има.
другото ,което можеш да направиш е със спрей за почистване да продухаш клапите и въздуховодите. така ще разбереш и дали не е заклеясала някоя клапа ако не влиза маркуча като от другата страна. тва донякъде ше ти изчисти и лоши миризми ако има.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Колега, проблема ти не е нито в датчика, мръсни филтри или настройки от менюто. Нуждаеш се от дозареждане на фреон. Понеже климатроника е двузонов в купето имаш два изпарителя(радиаторите които охлаждат) .Поради недостатъчното количество хладилен агент(фреон) се пълни само единия от към пътника , а този за водача остава с недостаърно количество и духа по-топъл въздух.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани