Свистене от демпферна шайба E90
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Свистене от демпферна шайба E90
Счупи ми се демпферна шайба значи (поне според личния ми механик) - тази, която задвижва ремъците за серво, климатик, алтернатор и водна помпа. “Интересното“ е, че се счупи само наполовина. Шайбата задвижва 2 ремъка - единия отива наляво (ако си с лице срещу колата) към 1 по-малка шайба , а другия надясно към 4 пак такива по-малки шайби. Та на мен ми се счупи (че и направо падна долу ) само предната част на демпфера - този, който задвижва едната малка шайба вляво. В момента задната част на демпферната шайба си върти и задвижва другите 4 по-малки шайби вдясно. Така върти обаче, че звуча като 28-годишна Жигула - ремъците приплъзват и свистят/пищят, а и леко на изгоряла гума понамирисва
Казаха ми, че малката шайба вляво (която в момента е в отпуск) била “паразитна“ - единствената й функция била да обтяга другите ремъци. А другите ремъци задвижвали серво, климатик, алтернатор и водна помпа. Вярно ли е това? Ако е вярно как ще обясните факта, че климатика работи на 100%, а сервото изобщо не работи (за 1 ден качих 1см бицепс от въртене ). Компютъра не ми е дал никаква индикация, че има какъвто и да е проблем.
Другият ми основен въпрос - мога ли да мина 150 км до сервиза на собствен ход? Ако трябва бавничко, с почивчици, важното е да не се прецака нещо по пътя
Казаха ми, че малката шайба вляво (която в момента е в отпуск) била “паразитна“ - единствената й функция била да обтяга другите ремъци. А другите ремъци задвижвали серво, климатик, алтернатор и водна помпа. Вярно ли е това? Ако е вярно как ще обясните факта, че климатика работи на 100%, а сервото изобщо не работи (за 1 ден качих 1см бицепс от въртене ). Компютъра не ми е дал никаква индикация, че има какъвто и да е проблем.
Другият ми основен въпрос - мога ли да мина 150 км до сервиза на собствен ход? Ако трябва бавничко, с почивчици, важното е да не се прецака нещо по пътя
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Свистене от демпферна шайба E90
flame написа:Счупи ми се демпферна шайба значи (поне според личния ми механик) - тази, която задвижва ремъците за серво, климатик, алтернатор и водна помпа. “Интересното“ е, че се счупи само наполовина. Шайбата задвижва 2 ремъка - единия отива наляво (ако си с лице срещу колата) към 1 по-малка шайба , а другия надясно към 4 пак такива по-малки шайби. Та на мен ми се счупи (че и направо падна долу ) само предната част на демпфера - този, който задвижва едната малка шайба вляво. В момента задната част на демпферната шайба си върти и задвижва другите 4 по-малки шайби вдясно. Така върти обаче, че звуча като 28-годишна Жигула - ремъците приплъзват и свистят/пищят, а и леко на изгоряла гума понамирисва
Казаха ми, че малката шайба вляво (която в момента е в отпуск) била “паразитна“ - единствената й функция била да обтяга другите ремъци. А другите ремъци задвижвали серво, климатик, алтернатор и водна помпа. Вярно ли е това? Ако е вярно как ще обясните факта, че климатика работи на 100%, а сервото изобщо не работи (за 1 ден качих 1см бицепс от въртене ). Компютъра не ми е дал никаква индикация, че има какъвто и да е проблем.
Другият ми основен въпрос - мога ли да мина 150 км до сервиза на собствен ход? Ако трябва бавничко, с почивчици, важното е да не се прецака нещо по пътя
По добре недей на собствен ход
- kOnPuBkA
- daytona violett
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Колега на мен ми се счупи демпферната шайба на е60-то изхвърли ми два ремъка, размириса се на изгоряло, замина ми сервото и колата ми казаха по никакъв повод да не я паля и да не я карам по този начин. Отнесоха си я с репатрак и така. При теб явно е по-малко поражанието засега, но ако решиш да я караш със сигурност ще я довършиш и няма да е добре за колата...
Аз лично не бих рискувала да я карам...
Успех се ремонта, не е много евтин
Аз лично не бих рискувала да я карам...
Успех се ремонта, не е много евтин
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
- kOnPuBkA
- daytona violett
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
flame написа:Само да попитам какво ти смениха, за колко време и колко струваше. А сервото като се скапа, климатика и останалите неща работеха ли си? И компютъра даваше ли ти въобще някаква грешка?
Значи на компютъра нищо не ми изписа, освен сервото, другите неща работеха, само сервото не. Ремонта не го правих в Дару или Камор (за което сигурно тука някои хора ще ме линчуват, но така- имам си съображения...). Самата шайба ми струваше към 600 и нещо лв., като пак не я взех от Камор... Оправиха ми я за 2 дена, като 3 дена чаках да пристигне частта от Германия За ремотна моя майстор ми взе, около 130 лв. което беше смешно малко според мен, доколкото знам не е малко работата:) Освен шайбата ми смениха и един ремък, който по принцип беше здрав, но решиха че няма да зле да се смени
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
kOnPuBkA написа:flame написа:Само да попитам какво ти смениха, за колко време и колко струваше. А сервото като се скапа, климатика и останалите неща работеха ли си? И компютъра даваше ли ти въобще някаква грешка?
Значи на компютъра нищо не ми изписа, освен сервото, другите неща работеха, само сервото не. Ремонта не го правих в Дару или Камор (за което сигурно тука някои хора ще ме линчуват, но така- имам си съображения...). Самата шайба ми струваше към 600 и нещо лв., като пак не я взех от Камор... Оправиха ми я за 2 дена, като 3 дена чаках да пристигне частта от Германия За ремотна моя майстор ми взе, около 130 лв. което беше смешно малко според мен, доколкото знам не е малко работата:) Освен шайбата ми смениха и един ремък, който по принцип беше здрав, но решиха че няма да зле да се смени
Благодаря за изчерпателния и точен отговор
xerial написа:на колко КМ са ви колите?? И тия новите коли са ебати крехките принцеси!!
Колега, със сигурност са на повече КМ от "новия внос" от италианските морги Пък ти си прав - направо започнах да се замислям тия 1000 лева вместо да ги дам за една шайба дали да не си купя едно Е30 - там няма шест-пет, всичко е желязно, а и цялостната поддръжка за няколко години ще е по-евтина от едната ми runflat-ка
Ма наистина е мноо възмутително как тия от БМВ произвеждат такива нови все по-усъвършенствани коли, тъпкани с електроника, дето не можеш и една италЯнска газова уредба като хората да им сложиш
- Spoika
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
явно са оправили проблема в е90...на е46цата имах същия проблем на 160-170км и я смених с нова... това да не го водят консуматив?
- kOnPuBkA
- daytona violett
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Като правих моята при моя майстор имаше една Х5 от новите, на 20 000 км, за същото.... явно е някакво слабо място тая пуста шайба....
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
Обадих се днес и официално ме уведомиха, че за оригиналната част трябвало да почакам 10-на дни Предложиха ми неоригинална на половин цена веднага Егати зора - да искаш да им дадеш повече пари, а те...
Та сега съм изправен пред дилемата дали да почивам 10 дни или да се доверя на световно известните (поне в Китай ) марки Ханспрайс или Мало
ПС Между другото ми казаха, че ако сервото не ми е проблем мога да си карам колкото си искам. На мен обаче не ми се рискува, щото нали се сещате
Та сега съм изправен пред дилемата дали да почивам 10 дни или да се доверя на световно известните (поне в Китай ) марки Ханспрайс или Мало
ПС Между другото ми казаха, че ако сервото не ми е проблем мога да си карам колкото си искам. На мен обаче не ми се рискува, щото нали се сещате
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
flame написа:Обадих се днес и официално ме уведомиха, че за оригиналната част трябвало да почакам 10-на дни Предложиха ми неоригинална на половин цена веднага Егати зора - да искаш да им дадеш повече пари, а те...
Та сега съм изправен пред дилемата дали да почивам 10 дни или да се доверя на световно известните (поне в Китай ) марки Ханспрайс или Мало
ПС Между другото ми казаха, че ако сервото не ми е проблем мога да си карам колкото си искам. На мен обаче не ми се рискува, щото нали се сещате
колега изчакай си защото после с тоя китайски боклук не се знае какво друго може да се наложи да правви6
15 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани