Разлика между ръчка и автоматик?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
flame написа:Koliu написа:Ако те мързи си караш на D, ако ти се ръчка си като във Формула 1...
Много точно изказване!Koliu написа:автоматик + лостчета за смяна на предавките на волана е най-добрия вариант
Аааа не, тия лостчета (дето ги нямам и ги има само в най-скъпите модели ) са пълен боклук! - биха дали веднага експертно мнение некои разбирачи. Аз лично бих казал, че не съм карал такъв модел, но с удоволствие бих опитал Изглежда мнооо яко и удобно за фърчене
да лос4етата на волана са жив zян уж дърпа6 там ама то пак много бавно сменя скоростите. няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата
- neonman
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Абсолютно си прав .........ама явно има хора дето се кефят на визията им .......а дали подобряват респонса , кво значение има
Всъщност подобряват само ергономията
Всъщност подобряват само ергономията
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Toni Montana написа:няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата
Може, колега, може - то си е и логично да е еднакво Въпросът е, че най-малкото ще е по-удобно, защото няма да сваляш ръце от волана Което би направило автоматика още по-бърз от ръчката, защото се спестява дори посягането към лоста
flame написа:Toni Montana написа:няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата
Може, колега, може - то си е и логично да е еднакво Въпросът е, че най-малкото ще е по-удобно, защото няма да сваляш ръце от волана Което би направило автоматика още по-бърз от ръчката, защото се спестява дори посягането към лоста
Да, няма никаква разлика в "риспонс-а" м/у това да сменяш от лоста или лостчетата на волана.
Единствената разлика е, че ня махаш ръцете от волана, което позволява съсредоточване върху пътя и въртене на волана без разсейване. А когато шофираш бързо смятам, че това е най-важно. Плюс това при БМВ е много добре, че лостчетата се въртят със самия волан и пръстите ти са винаги на тях.
Много е тъпо да са закрепени неподвижни зад волана на колоната.
В последния (май вече предпоследен) AutoBild има 3 статии - 2 за феновете на автоматика и 1 за феновете на ръчката.
Имаше презентация на новата петица Gran Turismo и новото Porsche Panamera. И при двете за опцията ръчни скорости трябва да се ходи при някой баш мастор - щото автоматика бил сериен Точно си викам - ей доживях ръчката да е екстра/опция, ама на - нямало, само с автоматик щели да ги правят простите германци дето изобщо не разбират от коли
Обаче и феновете на ръчките ще останат доволни! Имаше статия за един лъскав и скъп английски автомобил, който се прави само с ръчни скорости - Morgan 4x4. Ей тва са пълни пичове - тоя модел се произвеждал от 1930 година и досега само двигателят бил променян Имаше интервю със собственика на фирмата-производител - на въпроса дали има някакви системи за сигурност, АБС, това-онова, отговорът беше - Има! Те са в човешката реакция и начина на натискане на спирачката! Та след тоя отговор не го бяха питали повече ни за автомат, ни за нищо
Имаше презентация на новата петица Gran Turismo и новото Porsche Panamera. И при двете за опцията ръчни скорости трябва да се ходи при някой баш мастор - щото автоматика бил сериен Точно си викам - ей доживях ръчката да е екстра/опция, ама на - нямало, само с автоматик щели да ги правят простите германци дето изобщо не разбират от коли
Обаче и феновете на ръчките ще останат доволни! Имаше статия за един лъскав и скъп английски автомобил, който се прави само с ръчни скорости - Morgan 4x4. Ей тва са пълни пичове - тоя модел се произвеждал от 1930 година и досега само двигателят бил променян Имаше интервю със собственика на фирмата-производител - на въпроса дали има някакви системи за сигурност, АБС, това-онова, отговорът беше - Има! Те са в човешката реакция и начина на натискане на спирачката! Та след тоя отговор не го бяха питали повече ни за автомат, ни за нищо
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
еми петица Гран Тури3мо и Пор6е Панамера имат таквиа мо6тни двигатели с много въртя6т момент и 3атова няма как да сложат ръ4ка. Или трябва да ра3работват нова ск. кутия дето да и3държа на големния въртя6т момент което се допълнителни ра3ходи 3а прои3водителя....
а автоматите са големи прасета които и бе3 тва си ги имат и могат да и3държат на много момент...
а автоматите са големи прасета които и бе3 тва си ги имат и могат да и3държат на много момент...
- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
Естествено, че автоматика. Аз да не съм състезател, че да използвам ръчни скорости . Като изпреварвам включвам спортния режим, kick-down-а и се кефя . А за това, че се чупели(според някои хора) - това да не ви е Ауди? Аз, досега, не съм чул един човек да каже една добра дума за автоматиците на Ауди, а само как на някой му се счупил и го правил после . Като не го изключваш в движение от скорост("N") и му сменяш маслото когато ти кажат е перфе, СТРАШНО доволен съм. Като тръгна някъде с тази кола съм сигурен, че ще стигна спокоен . А и като се напече ръчката лятото и се чудиш кое да пуснеш - волана ли, скоростите ли .
И той баща ми като взе БМВ-то(преди години, преди това имахме Пасат 5 ама го откраднаха. Беше с ръчни) вика: "Оф, не ми харесва автоматика - много мързелива кола". Изобщо не искаше да го погледне по едно време . Сега си взе джип, пак с ръчни и ми повтаря колко му липсва автоматика .
Та и следващата ми кола ще гледам да е с автоматик .
И той баща ми като взе БМВ-то(преди години, преди това имахме Пасат 5 ама го откраднаха. Беше с ръчни) вика: "Оф, не ми харесва автоматика - много мързелива кола". Изобщо не искаше да го погледне по едно време . Сега си взе джип, пак с ръчни и ми повтаря колко му липсва автоматика .
Та и следващата ми кола ще гледам да е с автоматик .
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ми при мен чуството за риспонс от лостовете на волана е по-бързо от лоста!
кутията е СМГ и определено при шосе със завои и много задминавания предпочитам да превключвам от волана! СМГ-то си е нормална зъбчата кутия ,но с електронно управление ан съединителя! като ми се скапа помпата му си я смених с помпа за М-петица и определено включва още по-бързо!
освен удобството че не свалям ръце от волана -някакси вече свикнах и с респонса и особено на спорт-режим няма такъв кеф! след тая кутия вече не ми се кара ръчкави скорости! имам си сичко в едно!
има едно малко неудобство ,че особено на спортен включването е малко грубичко и рязко и не много комфортно за пътниците ,ма мене па ме кефи! усеща се като шут отзад!
и следващата ше я търся с автомат ,но и с пера на волана!
кутията е СМГ и определено при шосе със завои и много задминавания предпочитам да превключвам от волана! СМГ-то си е нормална зъбчата кутия ,но с електронно управление ан съединителя! като ми се скапа помпата му си я смених с помпа за М-петица и определено включва още по-бързо!
освен удобството че не свалям ръце от волана -някакси вече свикнах и с респонса и особено на спорт-режим няма такъв кеф! след тая кутия вече не ми се кара ръчкави скорости! имам си сичко в едно!
има едно малко неудобство ,че особено на спортен включването е малко грубичко и рязко и не много комфортно за пътниците ,ма мене па ме кефи! усеща се като шут отзад!
и следващата ше я търся с автомат ,но и с пера на волана!
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани