Разлика между ръчка и автоматик?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 20 Фев 2009, 19:12

flame написа:
Koliu написа:Ако те мързи си караш на D, ако ти се ръчка си като във Формула 1...


Много точно изказване! :clap:



Koliu написа:автоматик + лостчета за смяна на предавките на волана е най-добрия вариант


Аааа не, тия лостчета (дето ги нямам и ги има само в най-скъпите модели :mhihi: ) са пълен боклук! - биха дали веднага експертно мнение некои разбирачи. Аз лично бих казал, че не съм карал такъв модел, но с удоволствие бих опитал 8) Изглежда мнооо яко и удобно за фърчене :D

да лос4етата на волана са жив zян уж дърпа6 там ама то пак много бавно сменя скоростите. няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Мнение от neonman » 20 Фев 2009, 19:36

Абсолютно си прав :D .........ама явно има хора дето се кефят на визията им .......а дали подобряват респонса , кво значение има :mhihi:
Всъщност подобряват само ергономията :winky:
if your car isn't scary - it's just not fast enough!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 21 Фев 2009, 7:58

Toni Montana написа:няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата


Може, колега, може - то си е и логично да е еднакво :) Въпросът е, че най-малкото ще е по-удобно, защото няма да сваляш ръце от волана :D Което би направило автоматика още по-бърз от ръчката, защото се спестява дори посягането към лоста ;) 8) :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 21 Фев 2009, 11:04

flame написа:
Toni Montana написа:няма раzлика дали си сменя6 от волана или от ръ4ката на автомата


Може, колега, може - то си е и логично да е еднакво :) Въпросът е, че най-малкото ще е по-удобно, защото няма да сваляш ръце от волана :D Което би направило автоматика още по-бърз от ръчката, защото се спестява дори посягането към лоста ;) 8) :winky:


Да, няма никаква разлика в "риспонс-а" м/у това да сменяш от лоста или лостчетата на волана.
Единствената разлика е, че ня махаш ръцете от волана, което позволява съсредоточване върху пътя и въртене на волана без разсейване. А когато шофираш бързо смятам, че това е най-важно. Плюс това при БМВ е много добре, че лостчетата се въртят със самия волан и пръстите ти са винаги на тях.
Много е тъпо да са закрепени неподвижни зад волана на колоната.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 04 Мар 2009, 19:15

В последния (май вече предпоследен) AutoBild има 3 статии - 2 за феновете на автоматика и 1 за феновете на ръчката.

Имаше презентация на новата петица Gran Turismo и новото Porsche Panamera. И при двете за опцията ръчни скорости трябва да се ходи при някой баш мастор - щото автоматика бил сериен :mhihi: Точно си викам - ей доживях ръчката да е екстра/опция, ама на - нямало, само с автоматик щели да ги правят простите германци дето изобщо не разбират от коли :mhihi: :mhihi: :ok:

Обаче и феновете на ръчките ще останат доволни! 8) Имаше статия за един лъскав и скъп английски автомобил, който се прави само с ръчни скорости - Morgan 4x4. Ей тва са пълни пичове - тоя модел се произвеждал от 1930 година и досега само двигателят бил променян :mhihi: Имаше интервю със собственика на фирмата-производител - на въпроса дали има някакви системи за сигурност, АБС, това-онова, отговорът беше - Има! Те са в човешката реакция и начина на натискане на спирачката! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Та след тоя отговор не го бяха питали повече ни за автомат, ни за нищо :ahah:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 04 Мар 2009, 19:53

еми петица Гран Тури3мо и Пор6е Панамера имат таквиа мо6тни двигатели с много въртя6т момент и 3атова няма как да сложат ръ4ка. Или трябва да ра3работват нова ск. кутия дето да и3държа на големния въртя6т момент което се допълнителни ра3ходи 3а прои3водителя....
а автоматите са големи прасета които и бе3 тва си ги имат и могат да и3държат на много момент...
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 24 Юли 2009, 12:49

Естествено, че автоматика. Аз да не съм състезател, че да използвам ръчни скорости :mhihi: . Като изпреварвам включвам спортния режим, kick-down-а и се кефя :) . А за това, че се чупели(според някои хора) - това да не ви е Ауди? Аз, досега, не съм чул един човек да каже една добра дума за автоматиците на Ауди, а само как на някой му се счупил и го правил после :mhihi: . Като не го изключваш в движение от скорост("N") и му сменяш маслото когато ти кажат е перфе, СТРАШНО доволен съм. Като тръгна някъде с тази кола съм сигурен, че ще стигна спокоен :) . А и като се напече ръчката лятото и се чудиш кое да пуснеш - волана ли, скоростите ли :mhihi: .
И той баща ми като взе БМВ-то(преди години, преди това имахме Пасат 5 ама го откраднаха. Беше с ръчни) вика: "Оф, не ми харесва автоматика - много мързелива кола". Изобщо не искаше да го погледне по едно време :mhihi: . Сега си взе джип, пак с ръчни и ми повтаря колко му липсва автоматика :) .
Та и следващата ми кола ще гледам да е с автоматик :) .


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 24 Юли 2009, 13:38

ми при мен чуството за риспонс от лостовете на волана е по-бързо от лоста!
кутията е СМГ и определено при шосе със завои и много задминавания предпочитам да превключвам от волана! СМГ-то си е нормална зъбчата кутия ,но с електронно управление ан съединителя! като ми се скапа помпата му си я смених с помпа за М-петица и определено включва още по-бързо!
освен удобството че не свалям ръце от волана -някакси вече свикнах и с респонса и особено на спорт-режим няма такъв кеф! след тая кутия вече не ми се кара ръчкави скорости! имам си сичко в едно!
има едно малко неудобство ,че особено на спортен включването е малко грубичко и рязко и не много комфортно за пътниците ,ма мене па ме кефи! усеща се като шут отзад!
и следващата ше я търся с автомат ,но и с пера на волана!

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook