Рекламация на кола

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 29 Юли 2009, 21:11

MaXimal написа:Вместо да се радвате, че има дилърство което чете и пише форума и иска да ни помага, вие го нападате...


Както каза Бабуна, защо трябва ВИЕ да обвинявате някой, нека момичето влезе в диалог с хората от бовакар, доколкото знам вие не сте и адвокати?



Не искам да защитвам никой, просто искам да сложа още една гледна точка.



Между другото, моята първа кола беше БМВ с ръчка, имах някакъв малък проблем със съединителя, не помня вече какъв, но в БМВ го оправиха и ми обясниха защо се получава така и оттогва доколкото знам колата няма никакви проблеми.



Никой никого не напада просто решението на проблема, че "представителя на женският пол не борави добре със съединителя" е малко смешно незнам вие как мислите ама това е ....незнам :help:


А това че са си направили труда да погледнат какво се говори за сервизите и по специално за конкретният случай е похвално до толкова до колкото управленският екип е наистина загрижен за клиентите си и потенциалните такива.Всеки друг мотив е погрешен и вреди на съответните хора.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Мнение от Bovacar » 30 Юли 2009, 0:17

Нека бъде казано така, модел като X3, на пазара от 7 години, един от най-здравите автомобили на пазара има проблем. Нормално е да се случи, малко или много и БМВ не са перфектни производители в което се е убедил всеки един от нас. Клиента няма никаква вина, но може би: нова кола, нов начин/стил на каране, никакъв опит с марката ... случват се грешки, (може да има и още хиляди причини)! Имаше оплакване, констатиран беше въпроса, промените бяха направени,и в крайна сметка въпроса отдавна вече е минало, и ние сме се поучили от опита ни! Може би, си свършихме работата, дали за добро или лошо, справихме се.... колкото и да сме "некомпететни" ... моля ви... опитваме се. Тази и е причината и днес да сме тук, да чуем вашето мнение, да се поучим от вашите проблеми, да направим всичко възможно да се поучим от вашият опит, и да помогнем с нашите съвети и мнение, ако са нужни.

P.S. Много съжалявам за пропуснатите правописни грешки. Не искам да се оправдавам, но за всяко нещо си има обяснение :).

Нямам физическата възможност да посещавам всяка една от отделните теми на форума, за това може би ще трябва да се направи една тема на която да имаме възможност да отговаряме, но за тази цел ще ми трябва помощ от вас, защото не съм достатъчно компетентен в тази сфера. Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Към NeoPrint

Мнение от Bovacar » 30 Юли 2009, 0:38

1/ Защо всичко това е отнело толкова много време и човешки ресурс, нали става въпрос за все доказани професионалисти?
2/ Как се компенсира загубеното време и нерви на клиента и доверие не на последно място???

Съжалявам, бях пропуснал тези два въпроса!
Отне доста време, поради това, че се забави каквото и да е решение/отговор от централата на БМВ по сервизните въпроси (за съжаление това се случва доста често, като се има предвид колко въпроси на ден получават). След като беше даден отговор, немски инжинер ни посети и също тества автомобила, той ни посъветва какво да направим.
Отностно вторият въпрос, като се даде на клиента заместващ автомобил за времето докато въпроса е решен, надявам се доверието да бъде спечелено чрез опита който този клиент ще има в бъдеще с нас. Имахме успех вече в две различни ситуации, с даденият клиент.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 30 Юли 2009, 5:28

:yes: Благодаря за отговорите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2009, 7:25

добре де аз не мога да си отговоря на един друг въпрос..
защо след като проблема е бил в шофьора според вас, колата е седяла толкова време в сервиза, сменяли сте разни части, идвали да от Германия, дали сте оборотен автомобил?
нямало е проблем, но вие сте го отстранили, така ли да го разбирам? :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Мнение от Bovacar » 30 Юли 2009, 7:34

Труден въпрос, но колата е в гаранция. Както няколко пъти казах не изключвам възможността и да е имало проблем в автомобила, просто този беше първия в нашата лична история на дилърството. Но в крайна сметка нагодихме колата според изискванията на клиента. Така се получи един синхрон между кола/шофьор (ако мога така да се изкажа)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 805
Регистриран на: 13.06.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от pironkov » 30 Юли 2009, 7:42

BOVACAR...приятелю много добре се изказваш тук, НО от опита който имам се доказва точно обратното...неможе когато ми се наложи да сменям CD-модулът да им занеса един от катастрофирал автомобил и да ми кажат,че трябва да се препрограмира целият автомобил за да го приеме и че това е рисков процес и БМВ ме съветва да си поръчам НОВ който се прави специално за моят автомобил и се свързва и тръгвам. Прецених риска и си поръчах нов като дойде за 3 дни....отидох като плана ми беще че за 2ч. най-много ще си тръгна от сервиза. Да ама не...с мой приятел изкарахме пълен работен ден като през 15 мин. идваще видимо притеснен някой да ми казва,че до 30 мин. колата ми ще е готова...и накрая от 9ч. сутринта вече къмм 18ч. на лъжи ми казват че колата е готова! Влизам аз вътре...пускам музиката и чувам ужасно пищене само на високите колони в колата и никакъв бас. И когато казвам на твой колега че това не е музиката на моята кола той отговори "...ами как да не е...нали работи..." направо полудях. Зададох му въпроса дали е чувал как звучи ПРО ЛОДЖИК 7 ....и ако не е да влезнем в някоя 7-ца да чуе. Влизам аз в настройките и виждам че немога да местя нито една от опциите на усилвателя...вече като видяха че номера не мина разбрах че са ми изгорили усилвателя! Как може да знаят че са ми развалили колата да дойдат и да ми кажат че е "готова"?!? Ако това е професионализъм...аз съм американският президент. От там започна една сага кой да го плати този усилвател...като дори ми беше заявено,че ако искам колата да си я взема по-бързо да си го платя АЗ...като 2 седмици неможеха да се разберат кой да го плати М-кар или БМВ. Оказа се че са ме излъгали че идва програмиран...те са го програмирали тук. Защо като можеха да програмират този който им занесох аз ме оръсиха с 1600лв? Дори ми съдействаще колегата от форума "X5 E70" да ми дадат поне някаква оборотна кола да си върша работата. Дори щеше да идва от С-я за подкрепление Но се оказа че оборотните автомобили в Пловдив са свършили...представям си колко клиенти като мен има значи. Както и да е колата стана след 3 седмици ходене по мъките за една услуга която трябваше да е незначителна. Накрая вместо да ме компенсират с нещо си платих и цялата стойност на ремонта. :mhihi:
Като поисках и смяна на езика на гласовите команди от немски на английски отговорът беше "по добре не го прави да не стане същата ситуация" ...тогава се врътнах защото невярвах че ТЕ не са сигурни в действията си и ме съветват да не го правя... И сега немога да ползвам тази екстра защото "не са сигурни,че ще се справят" в оторизиран представител на БМВ ;)


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 30 Юли 2009, 8:15

аз съм доволен все пак ,че човека от бовакар пише и отговаря! тва ,че са некомпетентни доста от хората в оторизираните сервизи ни е ясно на всички нас,но явно тва е положението. все пак е обърнато внимание и тези наши писаници се надявам да не останат в нищото ,а да стигнат до някой с глава на раменете и да вземе мерки да не е така. ако стане-толкова по-добре за нас и тях ,ако не стане-ше си караме по старому!

колега пиронков,аз препрограмирах от немски на англайски в камор -вярно отне ми цял ден ,щото се сменял целият софт, но стана и вече работи повече от година. опитай там ,мога и да те насоча към приемчик ,който ме пое и свърши работата. ако искаш-пиши на лс!

п.с. само ,че е отстранен проблема е добре на колежката. бовакар,нека не задълбаваме с тва кой може да кара,как и защо и че трябва да се свикне на дадена марка или даден автомобил. всички сме шофери тука и знаем ,че не е толкова пък сложно .
пак бих посъветвал колежката -ако оборотите са и дигнати изкуствено ,за да не гасне колата и ако забележи ,че харчи доста повече от нормалното или сравнено с други такива автомобили -да си търси правата в сервиза и да и отстранят истинският проблем по правилният начин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Мнение от Bovacar » 30 Юли 2009, 12:56

Господа, късно снощи имах възможността да намеря теми отностно оторизираните дилърства в Б-я, проблема е че в момента си нямам и най-малката представа как да ги намеря. Може ли малко съдействие, благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 30 Юли 2009, 13:23

Ако не друго, то поне можете да оцените факта, че представител ото оторизиран сервиз на БМВ е седнал да пише тука и да ви дава обяснения за това и онова. Не знам представител от друг сервиз да го е правил :roll: Така че поне да запазиме добрият тон.
Такива проблеми не се срещат само в БМВ сервизите, на всякъде е така. Хора, които си нямат никаква идея от конструкция/поддръжка на автомобил разчитат на оторизираните сервиз да се оправят с колите им. Вярно че не е нормално чисто нова кола да ти се разпада на първите километри, но едно представителство има вината, когато при получаване на автомобила не е огледал явно автомобила и за това се получават такива фалове.
В представителството на една друга марка от високият клас, при пристигането на новия автомобил му бяха направили 20км тестове да проверят дали колата ще даде грешки. При БМВ не знам дали е практика...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2009, 13:33

ние тези 20 км за тестове ги знаем :mhihi:
тест макс скорост, тест дрифт, тест донът ;)
за сандвичи през обедната почивка
за тест автомобил ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 30 Юли 2009, 13:46

Ок, BOVACAR, a kakво правим с кола на която ремонтирате всеки месец едни и същи проблеми, кара още 10 дни и пак същия проблем?
И така 1 година
Правите я докат е в гаранция, кат изтече пак същото ма вече не BMW Group Bulgaria ви плаща а клиента, така ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 30 Юли 2009, 13:50

Stanchev написа:ние тези 20 км за тестове ги знаем :mhihi:
тест макс скорост, тест дрифт, тест донът ;)
за сандвичи през обедната почивка
за тест автомобил ;)

Не знам какви тестове са правени, но става дума за автомобил поръчан от клиент, било практика при тях. :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 30 Юли 2009, 13:51

X5 E70 написа:Ок, BOVACAR, a kakво правим с кола на която ремонтирате всеки месец едни и същи проблеми, кара още 10 дни и пак същия проблем?
И така 1 година
Правите я докат е в гаранция, кат изтече пак същото ма вече не BMW Group Bulgaria ви плаща а клиента, така ли е?

Още ли не са оправили проблемите по твоята кола :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 30 Юли 2009, 14:03

((:BuKcu:)) написа:
X5 E70 написа:Ок, BOVACAR, a kakво правим с кола на която ремонтирате всеки месец едни и същи проблеми, кара още 10 дни и пак същия проблем?
И така 1 година
Правите я докат е в гаранция, кат изтече пак същото ма вече не BMW Group Bulgaria ви плаща а клиента, така ли е?

Още ли не са оправили проблемите по твоята кола :shock: :shock:


Не

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook