Рекламация на кола
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Добре де, а защо съвсем хипотетично не допуснете, че въпросната дама наистина има проблеми с шофирането?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ми съвсем хипотетично не ми се връзва таа работа ,щото нема да сменят датчици и да менят софта ако са сигурни ,че момата не може да кара
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами защото проблема е "падат й оборотите И гасне"
ако беше "или", а не "И" можеше и да се хванем. ама извинявай супер да не можеш да караш няма как първо да ти паднат оборотите и после да ти загасне, даже и въобще да не можеш да боравиш със съединителя, както се опитва да претегли натам проблема въпросният господин от бова карс.
никой няма да си признае, че персонала не е квалифициран и не може да борави с техниката
ако беше "или", а не "И" можеше и да се хванем. ама извинявай супер да не можеш да караш няма как първо да ти паднат оборотите и после да ти загасне, даже и въобще да не можеш да боравиш със съединителя, както се опитва да претегли натам проблема въпросният господин от бова карс.
никой няма да си признае, че персонала не е квалифициран и не може да борави с техниката


- Bovacar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Този въпрос започва малко да става безмислен. От мухата вече правим слон, отговор бе поискан, и даден. Не мисля че има какво още да се обяснява. Въпроса е решен (по начин по който самият производител е поискал), каква е причината също е ясна, клиента изиска решение получи го, без да бъде оскърбен. Не знам какво вие бихте направили, но не мисля че щеше да е нещо различно от това което ще ви предложи БМВ, а ако не го направите както БМВ иска, просто си губите лиценза. Но мисля че това е друга тема, която никого не засяга освен нас.
Колкото до господин "Бълхария", не съм седнал да оправдам нас, дилърството, сметнах за добре да имаме някакав поглед върху информацията която се изписва по този форум, като смятаме, че тя е достатъчно ценна и важна, друг е въпроса какви са личните вярвания на всеки един от нас. Също така искаме да сме в помощ на всички онези които имат нужда от информация за техните автомобили като съумеем да дадем професионалното си мнение, колко от вас ще сметнат това за добре е съвсем друг въпрос.
Колкото до господин "Бълхария", не съм седнал да оправдам нас, дилърството, сметнах за добре да имаме някакав поглед върху информацията която се изписва по този форум, като смятаме, че тя е достатъчно ценна и важна, друг е въпроса какви са личните вярвания на всеки един от нас. Също така искаме да сме в помощ на всички онези които имат нужда от информация за техните автомобили като съумеем да дадем професионалното си мнение, колко от вас ще сметнат това за добре е съвсем друг въпрос.
Изчетох всичко писано...и се сетих колко наподобява случая на мойте гаранционни притенции...
Купувам си аз 7-цата от БМВ-Мюнхен с немска гаранция от Премиум Селекшън... и малко преди българия единият фар започна да свети надоло...и започна да мига лампичката на Авто режима...
Отидох на следващия ден в М-кар...от там ми взеха 60лв. за диагностика на колата да констатират че "завиващия механизъм на левия фар не работи"
а аз им го казвам това и че това е причината заради която е карам там. От там започнаха да ми развиват теории как нещо НАЙ-ВЕРОЯТНО се е счупило вътре и НАЙ-ВЕРОЯТНО ще трябва да се поръчва нов фар между 3-4000лв. И аз им казвам,че няма проблем и им показвам немската гаранция... и ми заявяват че трябва да си платя фара пък като получели парите щяли да ми върнат моите.
Аз бесен званя в Мюнхен и те се шашнаха като е видно че колата е взета от БМВ преди 2 дни.
И аз рещих,че така и така ще се сменя фара и да се направя на майстор и започнах да откачам буксите по него и да ги пръскам с контактен спрей... и имаще една малка букса която като и направих процедурата и фара се вдигна и всичко се оправи.
Ужас тогава станах още по бесен... направо съм възхитен от "компитентноста" на хората който работят там...заради окисляване на буксичка 4000лв...
При този случай си играеха на "Най-вероятно" а при този който ще опиша по-доло неможеха да пишат "най-вероятно".
А сега относно писменно да правят констатациите си ....там пък е още по-голям кошмар!
Като ходих преди година на море бяха рязали асвалта и аз нали съм само с 20-инчови джанти...и ми се спука едната гума...другата се появи балон...и към края на почивката се разтропа и рейката. АЗ си заведох щета при застрахователя...като чаках да ми плати рейката на стойност 5400лв. като за това ме пратиха на "оглед" в М-кар. И леле майко тогава се почна ходене по мъките...
1-ви оглед...пишат писмо че немогат да констатират дали е в следцтвие на износване или от щетата....аз го носа на застрахователя той вика че така неможе...пак ме пращат на 2-ри оглед в М-кар...хаиде пак пишат в констативното писмо че немогат да констатират дали е в следцтвие на износване или от щетата....аз пак при застрахователя... той пак мне праща в М-кар....пак същото и аз вече щокиран...пак при застрахователя...мина почти месец и накрая им викам да ми я сменят пък и в двата случая няма да я плащам аз...или ако е по щета ще я плати каското или ако е от износване ще е поеме гаранцият! Бмв като не са сигурни от кво е да пишат в писмото,че е от щетата и онези да си плащат...Но те ги е страх да изкажат мнение защото явно сами не са сигурни в себе си. Като не се потвърди от БМВ-Пловдив ме изпратиха в Камор в С-я за оглед...хайде и там същата работа...
хвърлих им колата там и им казах да се оправят... и след месец и половина ходене по мъките БМВ реши да я смени гаранционно в София... Заминах за навън малко и се връщам след седмица...колата готова и от летището отивам да я взимам ...и оп пак пречка...
искаха ми 200 евро да им оставя защото бмв осигорило рейката ОБАЧЕ труда на сервиза трябвало да се плати от гаранцията и да били сигурни
вече съсипан от Българската глупост дадох им парите взех си колата и седмица по-късно бях до С-я да си взема парите.
А за БОВА-кар мнение няма да изказвам аз защото ще пиша някой неща тук... Преди 2год ми катастрофира едната седмица в онзи край...отива там да правят застрахователите огледи...констатират тотална след 3 месеца и ми плащат колата на 60-70% обаче...пращам да вземат останките все пак... и като ми докарват тук колата и гледам няма подглавниците на предните седалки...гнездото на CD-чейнджъра, и други дребни неща. Баща ми отскочи до Бургас и обяснението което му дали е че някакви мутри били там и ги взели като видяли че е ударена...ужас. Върнаха ни гнездото и тн но подглавниците не...
само си правете коментара.

Купувам си аз 7-цата от БМВ-Мюнхен с немска гаранция от Премиум Селекшън... и малко преди българия единият фар започна да свети надоло...и започна да мига лампичката на Авто режима...
Отидох на следващия ден в М-кар...от там ми взеха 60лв. за диагностика на колата да констатират че "завиващия механизъм на левия фар не работи"


Аз бесен званя в Мюнхен и те се шашнаха като е видно че колата е взета от БМВ преди 2 дни.



При този случай си играеха на "Най-вероятно" а при този който ще опиша по-доло неможеха да пишат "най-вероятно".
А сега относно писменно да правят констатациите си ....там пък е още по-голям кошмар!

Като ходих преди година на море бяха рязали асвалта и аз нали съм само с 20-инчови джанти...и ми се спука едната гума...другата се появи балон...и към края на почивката се разтропа и рейката. АЗ си заведох щета при застрахователя...като чаках да ми плати рейката на стойност 5400лв. като за това ме пратиха на "оглед" в М-кар. И леле майко тогава се почна ходене по мъките...
1-ви оглед...пишат писмо че немогат да констатират дали е в следцтвие на износване или от щетата....аз го носа на застрахователя той вика че така неможе...пак ме пращат на 2-ри оглед в М-кар...хаиде пак пишат в констативното писмо че немогат да констатират дали е в следцтвие на износване или от щетата....аз пак при застрахователя... той пак мне праща в М-кар....пак същото и аз вече щокиран...пак при застрахователя...мина почти месец и накрая им викам да ми я сменят пък и в двата случая няма да я плащам аз...или ако е по щета ще я плати каското или ако е от износване ще е поеме гаранцият! Бмв като не са сигурни от кво е да пишат в писмото,че е от щетата и онези да си плащат...Но те ги е страх да изкажат мнение защото явно сами не са сигурни в себе си. Като не се потвърди от БМВ-Пловдив ме изпратиха в Камор в С-я за оглед...хайде и там същата работа...



А за БОВА-кар мнение няма да изказвам аз защото ще пиша някой неща тук... Преди 2год ми катастрофира едната седмица в онзи край...отива там да правят застрахователите огледи...констатират тотална след 3 месеца и ми плащат колата на 60-70% обаче...пращам да вземат останките все пак... и като ми докарват тук колата и гледам няма подглавниците на предните седалки...гнездото на CD-чейнджъра, и други дребни неща. Баща ми отскочи до Бургас и обяснението което му дали е че някакви мутри били там и ги взели като видяли че е ударена...ужас. Върнаха ни гнездото и тн но подглавниците не...

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
На всеки му е ясно ,че на оторизираните сервизи и представителства в БГ само цените са им "официални" и "оторизирани".... не може аз да си поръчвам масло БМВ от германия с кориери простотии и да идва по евтино... Да не говорим, че така наречените механици поправят едно чупят друго! Това негативно мнение на всеки един от нас е изградено вследствие на неприятните изживявания с въпросните сервизи и за това всеки търси доверен сервиз и познати , на които да довери колата си.Ако вс беше ОК с качеството на предлаганата услуга от страна сервизите Аз лично бих предпочел да дам 50% и повече за конкретна смяна или сервизиране само и само да знам че колата ми е ток и хората знаят как да си вършат работата.... лошото е че има квартални майстори които разбират повече от механиците , което е повече от жалко!
- Bovacar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Напълно съм съгласен с теб, за цено образуването на някой от предлаганите артикули в момента се разглежда от централата на БМВ, за съжаление това отнема повече време от необходимото. Но се надявам в идните месеци да бъдете приятно изненадани от новите предложения които ще ви направят оторизираните сервизи. Но не съм напълно съгласен с "лошото е че има квартални майстори които разбират повече от механиците , което е повече от жалко!". Ако се гледа възрастта на автомобила, то това наистина е така, но колкото по нов е един автомобил толкова по трудно е на тези майстори да си свършат добре работата, на което сме ние свидетели в последно време. Качеството в нашето дилърство е приоритет, като в момента усилено се работи в тази насока, чрез различни програми които се интегрират във всекидневната ни работа.
Бих желал да получа повече информация отностно така наречените повторни ремонти.
Бих желал да получа повече информация отностно така наречените повторни ремонти.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
различните програми ,за които става въпрос са да се сменят софтуерите ,за да не могат други освен оторизираните да работят по колата!!! тва е моето мнение.
карам бмв от 90та година насам и тва ми е петото. никога не съм си купувал от магазина-винаги от германия. поддържам си колите при един и същи човек от тогава и наистина откривам ,че в редките случаи ,когато се е наложило да отида в дару или камор е можело да мина много по-тънко с ремонта ,заради некомпетентност на сервиза им.
единствената успешна интервенция беше в камор със смяна на езика на колата от немски на авглийски.и пак чрез познат ,за да не ми окепазят колата. всичко останало го прави "горкият квартален майстор" ,който за тия години му се наложи да изучи термини на немски,да почне да работи с компютър на стари години ,но се справя повече от успешно.
та като слушам перипетиите на колегите с гаранционни и чисто нови коли не виждам смисъла да се хвърля на такава и да ползвам ,....евентуално и с много разправии гаранция на колата.
смехотворните оправдания и обяснения за некомпетентните ремонти стават за форум ,но не и за в живота. дори и да е оправена дадената кола ,когато тва става с огромни загуби на фирмата бмв и вместо един спрей -примерно се сменя фар за 4бона -тва после се калкулира пак на клиентите и тая загуба заради некадърният сервиз ще я платиме пак ние-клиентите!!
това отдалечава деня ,в който ще прекрача прага на дилър на бмв и ще поискам ключовете от някоя кола на витрината....!! после нека се чудят защо не вървят продажбите-не е само кризата-има и криза в управлението и персонала.
п.с.п за да не излезе ,че колата ми може да се поддържа и пред блока-бмв-е61 2005та! и всичмките ми са били на около 4г като съм ги взимал.
отделно 8 правописни грешки в един пост са множко...!!
карам бмв от 90та година насам и тва ми е петото. никога не съм си купувал от магазина-винаги от германия. поддържам си колите при един и същи човек от тогава и наистина откривам ,че в редките случаи ,когато се е наложило да отида в дару или камор е можело да мина много по-тънко с ремонта ,заради некомпетентност на сервиза им.
единствената успешна интервенция беше в камор със смяна на езика на колата от немски на авглийски.и пак чрез познат ,за да не ми окепазят колата. всичко останало го прави "горкият квартален майстор" ,който за тия години му се наложи да изучи термини на немски,да почне да работи с компютър на стари години ,но се справя повече от успешно.
та като слушам перипетиите на колегите с гаранционни и чисто нови коли не виждам смисъла да се хвърля на такава и да ползвам ,....евентуално и с много разправии гаранция на колата.
смехотворните оправдания и обяснения за некомпетентните ремонти стават за форум ,но не и за в живота. дори и да е оправена дадената кола ,когато тва става с огромни загуби на фирмата бмв и вместо един спрей -примерно се сменя фар за 4бона -тва после се калкулира пак на клиентите и тая загуба заради некадърният сервиз ще я платиме пак ние-клиентите!!
това отдалечава деня ,в който ще прекрача прага на дилър на бмв и ще поискам ключовете от някоя кола на витрината....!! после нека се чудят защо не вървят продажбите-не е само кризата-има и криза в управлението и персонала.
п.с.п за да не излезе ,че колата ми може да се поддържа и пред блока-бмв-е61 2005та! и всичмките ми са били на около 4г като съм ги взимал.
отделно 8 правописни грешки в един пост са множко...!!
Вместо да се радвате, че има дилърство което чете и пише форума и иска да ни помага, вие го нападате...
Както каза Бабуна, защо трябва ВИЕ да обвинявате някой, нека момичето влезе в диалог с хората от бовакар, доколкото знам вие не сте и адвокати?
Не искам да защитвам никой, просто искам да сложа още една гледна точка.
Между другото, моята първа кола беше БМВ с ръчка, имах някакъв малък проблем със съединителя, не помня вече какъв, но в БМВ го оправиха и ми обясниха защо се получава така и оттогва доколкото знам колата няма никакви проблеми.
Както каза Бабуна, защо трябва ВИЕ да обвинявате някой, нека момичето влезе в диалог с хората от бовакар, доколкото знам вие не сте и адвокати?
Не искам да защитвам никой, просто искам да сложа още една гледна точка.
Между другото, моята първа кола беше БМВ с ръчка, имах някакъв малък проблем със съединителя, не помня вече какъв, но в БМВ го оправиха и ми обясниха защо се получава така и оттогва доколкото знам колата няма никакви проблеми.
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Карате коли за по над 80-90 000 лв! И само се оплаквате-20 лв за онова, 25 лв за това..!
Колата ми е сервзирана само в БМВ сервиз и само там ще бъде сервизирана в бъдеще! Супер доволен съм от Мкар!

vesko06 написа:Карате коли за по над 80-90 000 лв!
И при това положение с особена сила важи ето това:
g.petrow написа:грубото отношение не подхожда на дилър на премиум марка като БМВ. Тя предполага финес, професионално и любезно отношение, отлично обслужване и т.н.
Тва все едно да ида в Шератон и да ме обслужат като в кварталната баничарница!

Вярно е, че уискито ще е от най-високо качество, но отношението на сервитьора може да пресере цялата хубава вечер!

vesko06 написа:Карате коли за по над 80-90 000 лв! И само се оплаквате-20 лв за онова, 25 лв за това..!Колата ми е сервзирана само в БМВ сервиз и само там ще бъде сервизирана в бъдеще! Супер доволен съм от Мкар!
Хайде още един се появи който е на мнение ,че като може да си позволиш скъпа кола...задължително трябва да те имат за балък и да те "изнудват" в сервизите.

Всеки себеуважаващ се човек който си изкарва парите с тдуд ще разбере за какво говоря.

както дадох примера неможе за един спрей от 4лв. да ми вземат 4000лв. Това не е сервизиране на кола....това си е направо обир.
Както даже и пуснах тема...закарах си колата за да ми сменят CD-модула...а ми изгорига и усилвателя...2 седмици неможеха да се разберат БМВ или М-кар ще го плати...

Даже си и позволиха да ми кажат съвсем нагло че ако искам да си взема колата по-бързо да взема аз да платя усилвателя който те развалиха, аз естественно отказах. Тогава ме изгледаха възмутено и аз не издържах и му казах,че за тези пари сигурно той работи там 2 месеца.
...а и хората са казали...докато има балъци работата ше върви...
Последна промяна pironkov на 29 Юли 2009, 20:07, променена общо 5 пъти
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
До сега, говоря само за Мкар, лошо отношение не съм видял! Пример- бях в София по работа, и ми се развали централното. Веднага като отидох в Мкар ми приеха колата и на другия ден беше готова! На не давам примери със смяна на масло, накладки! Все едно си купиш Ферари и да ходиш в кварталния сервиз..! Ма разни хора, разни идеали, предпочитам да дам 50-60 лв отгоре, но поне ще знам, че е както трябва
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Именно там е работата, че както се оказва това , че си дал някой лев в повече изобщо не означава, че работата е свършена както трябва!
П.С. Не ми бе отговорено на въпросите от предишния ми пост, но това не ме изненадва изобщо...
П.С. Не ми бе отговорено на въпросите от предишния ми пост, но това не ме изненадва изобщо...
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани