E90 320i - Моля за мнения!!!!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Koliu написа:quickshare написа:Koliu написа:quickshare написа:absix написа:quickshare написа:Както казха колегите само дизел освен ако не е ///М!!!
............................
Прочети ми написаното помисли и пак пиши.........Да не ми кажеш че и-то гори колкото д-то,или пък че при високи скорости бензина е по-безшумен(то най-вече се чува вятъра).За чип имах предвид че дизела може да стане с повече коне от стандартно 335и.Признавам си че не съм ги тествал тези 2 автомобила,но сравнявам от опит с подобни.Някъде да съм казал че съм разбирач?!?!Айде стига да спорим.Към темата->
Колега,
идеята ми е, че 335i и 335d не са практични, тихи, комфортни, икономични и никой не ги купува заради това, коя е по-добра в тези дисциплини - точно затова, i е по-добро от d в този случай, тъй като е по-силно в дисциплините, които са важни за подобен тип автомобил. Затова и продажбите на 335i са в пъти повече от 335d.
В тази връзка - продажбите на 320d са в пъти повече от 320i, което говори много.
Все пка най-важна е цената - ако има изгодна 320i Е90 - да я купува - при всички положения няма да се разочарова от двигателя...
Това е важното човека да си избере кола.Иначе вси прав такива самолети не се купуват заради икономичноста или другите критерии....просто в първия си пост на тази тема писах че изразявам лично мнение ....мир
quickshare написа:Koliu написа:quickshare написа:Koliu написа:quickshare написа:absix написа:quickshare написа:Както казха колегите само дизел освен ако не е ///М!!!
............................
Прочети ми написаното помисли и пак пиши.........Да не ми кажеш че и-то гори колкото д-то,или пък че при високи скорости бензина е по-безшумен(то най-вече се чува вятъра).За чип имах предвид че дизела може да стане с повече коне от стандартно 335и.Признавам си че не съм ги тествал тези 2 автомобила,но сравнявам от опит с подобни.Някъде да съм казал че съм разбирач?!?!Айде стига да спорим.Към темата->
Колега,
идеята ми е, че 335i и 335d не са практични, тихи, комфортни, икономични и никой не ги купува заради това, коя е по-добра в тези дисциплини - точно затова, i е по-добро от d в този случай, тъй като е по-силно в дисциплините, които са важни за подобен тип автомобил. Затова и продажбите на 335i са в пъти повече от 335d.
В тази връзка - продажбите на 320d са в пъти повече от 320i, което говори много.
Все пка най-важна е цената - ако има изгодна 320i Е90 - да я купува - при всички положения няма да се разочарова от двигателя...
Това е важното човека да си избере кола.Иначе вси прав такива самолети не се купуват заради икономичноста или другите критерии....просто в първия си пост на тази тема писах че изразявам лично мнение ....мир
Наздраве, колега! Ако бяхме на маса щахме да изпием 4-5 питиета докато се уточним кой какво има предвид...
Само имам една забележка/предложение към модераторите - защо няма икона с чаши с уиски, а само с бира - мисля, че това си е чиста дискриминация.
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
само софтуера
единствената досада е софтуера ще трябва по-често да го сменяш и повече проблеми има по софтуера което е лесно оправимо иначе забележки към този двигател нямам
BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10483
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Аз ще разгледам темата от друг ъгъл. До голяма степен избора между аналогични двигатели дизел и бензин зависи дали са нови, ако не са - каква им е историята, дали са от БМВ дилър и т.н. За нова кола, която да карам докато има гаранция, бих взел дизела след малко колебание, тъй като разликата в разхода я оставяш при интервалите на обслужване, макар и условно казано. Остава усещането от въртящия момент, доста субективно и въпрос на стил на каране. Ако ще е автомат, отново дизела.
Сега по темата - новите дизелови двигатели са доста сложно устроени, за да дават висока мощност, екологични норми и нисък разход. След изтичането на гаранцията (100к км), особено ако не е ясна историята на колата, рисковете от скъпоструващи ремонти се увеличават. И не говорим само за турбо и дюза. Почва се едно зацапване на колектори, ЕГР клапани, регулатори на турбо, филтър за твърди частици, по-скъпи филтри и масла, по-честа смяна на такива и т.н. Все неща, които при бензина просто липсват или са по-евтини. В случая бих казал, че добрият избор е бензиновият мотор, чийто разход в това поколение е доста по-приемлив от 12-13-литровия в Е46 и Е36... Освен ако не се въртят по 30-40 и повече к км годишно, но там пак е на късмет с амортизацията на дизела.
Сега по темата - новите дизелови двигатели са доста сложно устроени, за да дават висока мощност, екологични норми и нисък разход. След изтичането на гаранцията (100к км), особено ако не е ясна историята на колата, рисковете от скъпоструващи ремонти се увеличават. И не говорим само за турбо и дюза. Почва се едно зацапване на колектори, ЕГР клапани, регулатори на турбо, филтър за твърди частици, по-скъпи филтри и масла, по-честа смяна на такива и т.н. Все неща, които при бензина просто липсват или са по-евтини. В случая бих казал, че добрият избор е бензиновият мотор, чийто разход в това поколение е доста по-приемлив от 12-13-литровия в Е46 и Е36... Освен ако не се въртят по 30-40 и повече к км годишно, но там пак е на късмет с амортизацията на дизела.
Never mistake motion for action...
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани