Рекламация на кола
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: интересно
Bovacar написа:Проблема на дадения човек, е факта че той не може да кара автомобил с ръчна скоростна кутия. Поради тази причина автомобила губи мощност и гасне. Вече друг е въпроса защо е направил такъв избор.
това може ли да го видим като писменно становище, подписано и подпечатано?


- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Ай, ай - каква стана тя 

CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Re: интересно
Bovacar написа:Проблема на дадения човек, е факта че той не може да кара автомобил с ръчна скоростна кутия. Поради тази причина автомобила губи мощност и гасне. Вече друг е въпроса защо е направил такъв избор.
много удобно го описахте уважаеми.."той е некадърен да кара, ние не сме виновни"
а факта че МОЖЕ БИ има някакъв проблем софтуерен и колата държи ниски обороти и евентуално гасне? този проблем не за пръв път го чувам и е мъчил бая собственици на бензин и дизел...така че вместо да си губите времето направете всичко възможно да откриете проблема а не да пишете по нета. също така, щом не се подписвате със собственото си име, ясно ми е с какъв "професионалист" си имаме работа..добрият професионалист не е само този който ремонтира/прави нещо а и този който ще има смелостта да каже "господине, не можем да се оправим с този проблем нека ви насочим към друг оторизиран сервиз".
- Bovacar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Даденият автомобил, е тестван от 5 човека, 2та приемчици на Бова Кар и 2ма механици, доказани със своята компететност и професионализъм и също така 1 немски инжинер. В края на крайщата въпроса беше решен, за което вие давате напълно некомпететното си мнение, цитирам, " "господине, не можем да се оправим с този проблем нека ви насочим към друг оторизиран сервиз"." Все пак, не считах за нужно да обяснявам в подробности проблема, но не очаквах, че ще получа такъв тип критики особено от хора които могат много да говорят.
Въпроса беше констатиран, решен, и накрая клиента научи това което му е нужно. Не случайно, политиката на БМВ е ако, дадено дилърство не съумее да се справи с даден проблем, то самият производител лично да помогне с всички налични средства и информация.
Уважаеми GRNKA, факт е, че вие си нямата и най-малката представа от това как се работи с такъв тип фирма, поради тази причина и пишете такива безмислици като,цитирам, "подписвате със собственото си име, ясно ми е с какъв "професионалист" си имаме работа". Ако сте адвокат да правите такъв тип становища, нямам против, но не вярвам и да сте такъв, защото отдавна щяхте да загубите работата си.
И все пак, имали смисъл да се подписвам със собственото си име, след като вече съм го направил!? Името е Бова Кар, което безспорно означава, че представител от това дилърство отговаря на дадения въпрос, и аз като негов представител, съм поел цялата отговорност с отговарянето на въпроса!
Също така, ще се опитам да бъда колкото се може по пълноценен в отговарянето на какъвто и да е тип въпроси свързани с дилърството и с работата му.
Въпроса беше констатиран, решен, и накрая клиента научи това което му е нужно. Не случайно, политиката на БМВ е ако, дадено дилърство не съумее да се справи с даден проблем, то самият производител лично да помогне с всички налични средства и информация.
Уважаеми GRNKA, факт е, че вие си нямата и най-малката представа от това как се работи с такъв тип фирма, поради тази причина и пишете такива безмислици като,цитирам, "подписвате със собственото си име, ясно ми е с какъв "професионалист" си имаме работа". Ако сте адвокат да правите такъв тип становища, нямам против, но не вярвам и да сте такъв, защото отдавна щяхте да загубите работата си.
И все пак, имали смисъл да се подписвам със собственото си име, след като вече съм го направил!? Името е Бова Кар, което безспорно означава, че представител от това дилърство отговаря на дадения въпрос, и аз като негов представител, съм поел цялата отговорност с отговарянето на въпроса!
Също така, ще се опитам да бъда колкото се може по пълноценен в отговарянето на какъвто и да е тип въпроси свързани с дилърството и с работата му.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
изписа 2 страници думи, ама нищо не каза.
разясни на нас простосмъртните с черно под ноктите какъв е бил проблема?
разясни на нас простосмъртните с черно под ноктите какъв е бил проблема?

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
ОК. И какъв беше проблема щом сте го диагностицирали и отсранили вече?
И още два въпроса на които държа да получа отговор!
1/ Защо всичко това е отнело толкова много време и човешки ресурс, нали става въпрос за все доказани професионалисти?
2/ Как се компенсира загубеното време и нерви на клиента и доверие не на последно място???
Тук става въпрос за премиум марка нека не го забравяме. В неуДачия може и да се случва всичко, но при БМВ не е допустимо, нали така?
С уважение Стефан Василев, София
И още два въпроса на които държа да получа отговор!
1/ Защо всичко това е отнело толкова много време и човешки ресурс, нали става въпрос за все доказани професионалисти?
2/ Как се компенсира загубеното време и нерви на клиента и доверие не на последно място???
Тук става въпрос за премиум марка нека не го забравяме. В неуДачия може и да се случва всичко, но при БМВ не е допустимо, нали така?
С уважение Стефан Василев, София
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ми и на мене ми стана любопитно какъв е бил проблема!
и нормално ли се приема кола на няколко хиляди километра да даде яд!?!?
и нормално ли е такива скъпи автомобили да дават такива проблеми!?
и същите проблеми излизат ли в други страни-например в германия от новите ви коли!?
и как компенсирате ядовете по такива проблеми,защото само оправянето не е решение! тва не е миксер да не си правя торти една седмица или повече...
човека ли е не е можел верно да включва-което ,надявам се ще чуем и от него или наистина колата е имала проблем.
бовакар,не скачай толкова на хората ,които са писали-всички евентуално тука сме бъдещи клиенти ако не на вас като дилър на бмв по принцип и искаме да знаем такива проблеми дали и как се решават!
ясно е и мисля ,че няма защо да го говорим ,че яко колите нямат ядове -няма да се пише ,но като заимат излиза тема и четеме и коментираме!
аз искам да знам какъв е бил случая и от ваша гледна точка-не само на потребителя...!!!
и нормално ли се приема кола на няколко хиляди километра да даде яд!?!?
и нормално ли е такива скъпи автомобили да дават такива проблеми!?
и същите проблеми излизат ли в други страни-например в германия от новите ви коли!?
и как компенсирате ядовете по такива проблеми,защото само оправянето не е решение! тва не е миксер да не си правя торти една седмица или повече...
човека ли е не е можел верно да включва-което ,надявам се ще чуем и от него или наистина колата е имала проблем.
бовакар,не скачай толкова на хората ,които са писали-всички евентуално тука сме бъдещи клиенти ако не на вас като дилър на бмв по принцип и искаме да знаем такива проблеми дали и как се решават!
ясно е и мисля ,че няма защо да го говорим ,че яко колите нямат ядове -няма да се пише ,но като заимат излиза тема и четеме и коментираме!
аз искам да знам какъв е бил случая и от ваша гледна точка-не само на потребителя...!!!
- Bovacar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Това е констатацията, и как проблема е решен. Оплакването, ако не се лъжа беше "колата губи мощност и изгасва".
След тестване с ДИС нямаше грешки в моторната електроника. Сменени са: сензорите на разпределителните валове и двата електромагнитни клапана на ваноси. На клиента мнението и беше, че колата се е подобрила но има нещо за дооправяне, след което я програмирахме и увеличихме оборотите на празен ход. След това клиента е нямал повече оплаквания.
Не искам да обиждам никого, и не ме разбирайте погрешно, просто не е правилно да се правят такива изказвания, съжалявам ако съм обидил някого. И колите създават проблеми, това е факт, няма перфектен произведен автомобил, ако има такъв много фирми просто ще спрат да произвеждат автомобили. Най-трудно е началното нагаждане на шофьор/автомобил, особен е проблема когато това е представител от нежния пол.
След тестване с ДИС нямаше грешки в моторната електроника. Сменени са: сензорите на разпределителните валове и двата електромагнитни клапана на ваноси. На клиента мнението и беше, че колата се е подобрила но има нещо за дооправяне, след което я програмирахме и увеличихме оборотите на празен ход. След това клиента е нямал повече оплаквания.
Не искам да обиждам никого, и не ме разбирайте погрешно, просто не е правилно да се правят такива изказвания, съжалявам ако съм обидил някого. И колите създават проблеми, това е факт, няма перфектен произведен автомобил, ако има такъв много фирми просто ще спрат да произвеждат автомобили. Най-трудно е началното нагаждане на шофьор/автомобил, особен е проблема когато това е представител от нежния пол.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
според мен е супер НЕпрофесионално да "препрограмирате" да държи по-високи обороти
а ако е била наред едва ли някой ще бара оборотите на гаранционна кола
според мен не сте решили проблема, а сте замазали положението!

а ако е била наред едва ли някой ще бара оборотите на гаранционна кола

според мен не сте решили проблема, а сте замазали положението!

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ако на мене ми дигнат оборотите ,за да не ми гасне колата -не бих го приел като решение на проблема! ще харчи повече от нормалното!толкова ли няма кой да я провери тая кола дали може да върви и да се включват скоростите нормално без да гасне!?!?
всяко устройство може да даде дефект!! обаче устройство за 20хил лева е някакси по-приемливо да сдаде скоро ,отколкото устройство за 50хил.
отделно оплакванията нещо зачестяват много ,а тва е само тука във форума-колко има други не се знае!
тая прословута 7ца на колежката сдаде на 500км! смешно е! и имиджа ес гради на премиум марките с моментално оправян ена проблема! не с висене ,чакане и мотаене! тва е моето мнение!
само да допълня ,че поради тази и други подобни причини не съм си купил кола от магазина тука ,а ги влачя от германия на по 1-2г и от 90та година съм имал съвсем незначителни ядове с марката! ако си купя кола от тука и стане такъв яд с нея просто нямада го приема нормално!
някакси не се връзва с марката зад това,което представлявате.
смяната на датчици на валовете също говори красноречиво ,че проблема се търси на принципа-"проба-грешка"!
всяко устройство може да даде дефект!! обаче устройство за 20хил лева е някакси по-приемливо да сдаде скоро ,отколкото устройство за 50хил.
отделно оплакванията нещо зачестяват много ,а тва е само тука във форума-колко има други не се знае!
тая прословута 7ца на колежката сдаде на 500км! смешно е! и имиджа ес гради на премиум марките с моментално оправян ена проблема! не с висене ,чакане и мотаене! тва е моето мнение!
само да допълня ,че поради тази и други подобни причини не съм си купил кола от магазина тука ,а ги влачя от германия на по 1-2г и от 90та година съм имал съвсем незначителни ядове с марката! ако си купя кола от тука и стане такъв яд с нея просто нямада го приема нормално!
някакси не се връзва с марката зад това,което представлявате.
смяната на датчици на валовете също говори красноречиво ,че проблема се търси на принципа-"проба-грешка"!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Хм ... няколко неща:
1. Как така стана - в един момент клиентката не можела да кара, а в следващия сте сменили няколко неща и изведнъж оплакванията спряли. Предполагаме, че се е научила да кара най-накрая, нали
А вие сте направили ремонтите, за да възвърнете душевния и мир:)
2. С намеците за нежния пол ще си вкарате автогол
3. Не си изпускайте нервите по интернет форумите, грубото отношение не подхожда на дилър на премиум марка като БМВ. Тя предполага финес, професионално и любезно отношение, отлично обслужване и т.н. В крайна сметка всички вие получавате заплати заради нас, клиентите (настоящи и бъдещи такива) , не ни гонете насила.
1. Как така стана - в един момент клиентката не можела да кара, а в следващия сте сменили няколко неща и изведнъж оплакванията спряли. Предполагаме, че се е научила да кара най-накрая, нали

2. С намеците за нежния пол ще си вкарате автогол

3. Не си изпускайте нервите по интернет форумите, грубото отношение не подхожда на дилър на премиум марка като БМВ. Тя предполага финес, професионално и любезно отношение, отлично обслужване и т.н. В крайна сметка всички вие получавате заплати заради нас, клиентите (настоящи и бъдещи такива) , не ни гонете насила.
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани