Смяна масло и филтри
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
GaD написа:Аз купувам всичко от В-макс! Много е точен! и сменям всичко на 10,000км при мой майстор всичко излиза не повече от 300-350 лв!
A как решаваш проблема с нулиране на компа за да не ти свети
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
((:BuKcu:)) написа:Който е запознат с цените да ти каже!
Със сигурност ще е по-скъпо, отколкото сам да си направиш тези работи!
Какво дават....за Камор не знам, никога не съм взползвалаот техните услуги, но за Дару мога да кажа, че всичко е на 6!
Ето моята фактура от Камор, но само за ориентация щото съм бенц:
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
X5 E70 написа:Хм, наплашихте ме с тоя филтър за картерни газове.
Моите имат ли го? Х3 (Е83) 3.0dА 218 к.с и Х5(Е70) 3.0d 235 k.с
всички го имат
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Имаш го, имаш... И е добре да се сервизира... не е чак зор да се сменя, особено ако имаш вторият вариант, дето е без вътрешно филтърче... той се води "вечен" и е добре само да се сваля и да се чисти (ако има нужда)... на мойта на 180к тоя филтър си беше екстра... само му сменихме гумените уплатнения.
Mollov написа:Имаш го, имаш... И е добре да се сервизира... не е чак зор да се сменя, особено ако имаш вторият вариант, дето е без вътрешно филтърче... той се води "вечен" и е добре само да се сваля и да се чисти (ако има нужда)... на мойта на 180к тоя филтър си беше екстра... само му сменихме гумените уплатнения.
Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?
- peterivanov
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 26.02.2009
- Кара: '07 E60 530d
Re
Може те ли да ми кажете къде се намира този филтър за картерните газове и как изжлежда, че в RealOem не можах да се ориентирам? Става въпрос за Е90 320d 2005г.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Абе добре е да се сменя през 2 смени на маслото примерно.... пък и тоя филтър е 90-130 лв примерно в зависомост от колата и двигателя, не е непосилно!
xerial написа:Абе добре е да се сменя през 2 смени на маслото примерно.... пък и тоя филтър е 90-130 лв примерно в зависомост от колата и двигателя, не е непосилно!
Именно, за 100 лв ше скапе турбината дет ремонта й е 10 пъти повече
Кажете къде се намира таз хуйня да я погледна и ако се наложи да сменя
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
X5 E70 написа:
Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Води се Breather/No.11... това ти е за Х3-ката, за другото трябва да е на подобно място..
За смяната - лесно е, общо взето трябва да свалиш предпазната кора и се вижда веднага... до въздушният филтър е (от дясно на въздушният филтър, до колекторите).
P.S.
Ето го и при Х5-цата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Отново е No.11, отново Breather...
Mollov написа:X5 E70 написа:
Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Води се Breather/No.11... това ти е за Х3-ката, за другото трябва да е на подобно място..
За смяната - лесно е, общо взето трябва да свалиш предпазната кора и се вижда веднага... до въздушният филтър е (от дясно на въздушният филтър, до колекторите).
P.S.
Ето го и при Х5-цата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Отново е No.11, отново Breather...
Вуйче благодаря ти
На Х5-цата няма кво да го гледам, тя е на 33 000 км ма на Х3-ката е задължително че е на 150 000 км
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
На мойта, M47N2, на около 185к беше само леко "запотен"... нито имаше маслени наслоявания, нито пък някви по-сериозни проблеми... забърсахме го добре, сложихме нови "гарнитури" и айде обратно... ма колата е карана в Белгия, та не се учудвам..
Mollov написа:На мойта, M47N2, на около 185к беше само леко "запотен"... нито имаше маслени наслоявания, нито пък някви по-сериозни проблеми... забърсахме го добре, сложихме нови "гарнитури" и айде обратно... ма колата е карана в Белгия, та не се учудвам..
Е аз я взех от Германия преди година на 130 000 км така че вече 20 000 се кара тука.
Ма бал съм му мамата, за 100 лв да зема си докарам беля с турбината.
Мани тва ма докат я оправя треа да возя жената на работа, маникюр, фризьор, неам толко нерви, по-добре да дам 100 лв
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани