Tunning
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
""Ся'' аз знам и не споря ,а констатирам факти.И ''ся'' да ти обясня,че тая горивна помпа се върти от разпределителен вал-тоест колко по-бързо се върти двигателя толкова повече бенз и се износва не буталото на помпата ,а отвеждащите силата от вала към помпата елементи дето струват 45 лева.И ''ся'' ми кажи тая К03ка на колко си я надул за да гръмне клапана 1+?.И после клиента бил предупреден-просто картата ти доколкото гледах резултатите от диното увеличава мощността в ниски обороти над капацитета на бензиновата помпа.
Щях да те оставя да дишаш спокойно,ама се правиш на батка
Щях да те оставя да дишаш спокойно,ама се правиш на батка
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
OPASNO LUD написа:""Ся'' аз знам и не споря ,а констатирам факти.И ''ся'' да ти обясня,че тая горивна помпа се върти от разпределителен вал-тоест колко по-бързо се върти двигателя толкова повече бенз и се износва не буталото на помпата ,а отвеждащите силата от вала към помпата елементи дето струват 45 лева.И ''ся'' ми кажи тая К03ка на колко си я надул за да гръмне клапана 1+?.И после клиента бил предупреден-просто картата ти доколкото гледах резултатите от диното увеличава мощността в ниски обороти над капацитета на бензиновата помпа.
Щях да те оставя да дишаш спокойно,ама се правиш на батка
1во.изобщо не се правя на батка ,понеже не си правя софтуера аз.
2ро.Прочети малко за проблемите на чипосани ТФСИ 200коня-всички имат тоз проблем без изключение(не говорим за 240к.с обаче).
Тези работи не съм си ги измислил аз:
http://www.dubbersinc.com/forum/volkswa ... -tfsi.html
не ми търси сега да ти показвам,ама ти сигурно много добре знаеш ако си се интересувал .Е и ако е някой който е правил такава кола и преди и да знае кое и куца,иначе лаладжий има колкото искаш,ама ако опре да се прави и почва да се чеше там дет не го сърби..Я разгледай и тук малко.
http://www.google.bg/search?hl=bg&q=2.0 ... 0%BD%D0%B5
не се заяждам да знаеш

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
О, интересувал съм се аз,повечко даже.Сега знам,че помпата ще се предаде-на около 260-270коня на диното на Златков(зависи коя от 2та типа е) със стандартните инжектори.Ама не да имаш 162квта на 3500 оборота и да се чудиш защо не достига бензин.Относно клапана,ми той си държи 1 бар без ядове,даже 1,1.
И аз не искам да се заяждам,двигателя си е сложен за правене,даже моето мнение е и че колегата ти V-max няма да се справи много по-добре,но по добре се замисли за послеписа Ти.ти хубаво ги правиш,ама по важно е май, как
Извинявам се на модератора за многото спам,преставам
И аз не искам да се заяждам,двигателя си е сложен за правене,даже моето мнение е и че колегата ти V-max няма да се справи много по-добре,но по добре се замисли за послеписа Ти.ти хубаво ги правиш,ама по важно е май, как
Извинявам се на модератора за многото спам,преставам

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
OPASNO LUD написа:О, интересувал съм се аз,повечко даже.Сега знам,че помпата ще се предаде-на около 260-270коня на диното на Златков(зависи коя от 2та типа е) със стандартните инжектори.Ама не да имаш 162квта на 3500 оборота и да се чудиш защо не достига бензин.Относно клапана,ми той си държи 1 бар без ядове,даже 1,1.
И аз не искам да се заяждам,двигателя си е сложен за правене,даже моето мнение е и че колегата ти V-max няма да се справи много по-добре,но по добре се замисли за послеписа Ти.ти хубаво ги правиш,ама по важно е май, как
Извинявам се на модератора за многото спам,преставам
познаваме ли се , че знаеш толкова много




- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Колеги предлагам да се спазва добрия тон !!!
Колегата Опасно Луд е стар фен и е доста запознат с чип-тунинга, все
пак той беше първия притежател на 535д от форума, сега е с друга
марка но това не означава, че не е фен на Бимите.
Колегата Опасно Луд е стар фен и е доста запознат с чип-тунинга, все
пак той беше първия притежател на 535д от форума, сега е с друга
марка но това не означава, че не е фен на Бимите.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Като побликувах темата си мислех, че ще се пише за конкретен автомобил. Това което виждам в последните 5-6 коментара са лични напатки и някви спорове. Отговор на моят вапрос сам получил както и като цяло ми се разясниха някой неща. Предлагам модераторите да я затворят темата защото вече в нея се пише само off-topic.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ние сме на изчакване , има няколко направени коли , но сега трябва да минат 10ина хиляди да се види за евентуални проблеми , най-вече с ДПФа ... Все пак говориме за почти нови коли и по-добре да няма проблеми с гаранциите
Като гледам големите фирми се спират на 25кс подобрение , но всеки си има скрити жокери 


- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
V-max написа:... да няма проблеми с гаранциите ...
Колега малко офф-топик (за което се извинявам), но пипаш ли софтуера
винаги има проблем с гаранциите, защото остава следа, ако се работи с
допълнителен (външен) модул който променя данните "от" и "към"
ЕКУ-то то това е друга работа.
На мое запитване относно въпроса с гаранцията след инсталиране на
Cold Air Intake модул (демек спортен филтър) на М-ката ми казаха, че
най вероятно ще имам проблем с гаранцията.
... така че гаранцията е сложно нещо и не може да се отговаря еднозначно ...
rosen.kolarov написа:...винаги има проблем с гаранциите, защото остава следа, ако се работи с
допълнителен (външен) модул който променя данните "от" и "към"
ЕКУ-то то това е друга работа.
И аз се извинявам за офф-а, ама не с всички е така



Големите играчи вкарват маса пари в изработката на чипове, така че да са напълно невидими при сервизно обслужване, инспекция и т.н. Ако не го видят физически или го няма в момента, изобщо няма и да разберат, че е имало нещо там. Това не е от вчера, а може би от повече от година.
Излишно е да споменавам, че тия хора "пият от извора" и знаят какво, колко и как да "поддават", та ЕКУ-то да не святка в червено...
И за да не се чудите, не... не съм слагал, чел съм

Жалкото е, че тия чипове са само за N54 и на колегата няма да му върши работа....
[/quote]И аз се извинявам за офф-а, ама не с всички е така
Големите играчи вкарват маса пари в изработката на чипове, така че да са напълно невидими при сервизно обслужване, инспекция и т.н. Ако не го видят физически или го няма в момента, изобщо няма и да разберат, че е имало нещо там. Това не е от вчера, а може би от повече от година.
Излишно е да споменавам, че тия хора "пият от извора" и знаят какво, колко и как да "поддават", та ЕКУ-то да не святка в червено...
И за да не се чудите, не... не съм слагал, чел съм
Жалкото е, че тия чипове са само за N54 и на колегата няма да му върши работа....[/quote]
Прав си тук.всички гаранционни БМВ-та трябва на всяко влизане в сервиза без значение за какво е трябва да се закача и се следи "кънтъра"дали е флашвано без да е записано в сервизната история на колата-в бг май никой не го прави де.Ако е правено през ОБД или БДМ(едц17 нямат активен бдм порт вече-това са последните дизели и мед17 са бензините)Те се правят с флашер директно на пиновете на ЕКУ-то.Имам едно М3 с ДКГ кутия което направихме през пиновете-не го хванаха ,но издърпаха всички М3ки за ъпдейт на кутията и "убиха"чипа.Сега клиента изчаква за следващи ъпдейти ако има да не разхвърляме само колата.Те стават и през обд иначе-но това само ако не е в гаранция-тогава никой не може да те задължи за каквото и да било...
"The (BMW) - Empire strikes back!
Since the beginning of this month BMW checked on every service if the car is tuned.
If so, then a update gets done.
Now if the vehicle is tuned again, then snaps the trap. The old BMW-key does not fit, and the vehicle stoppers."



Големите играчи вкарват маса пари в изработката на чипове, така че да са напълно невидими при сервизно обслужване, инспекция и т.н. Ако не го видят физически или го няма в момента, изобщо няма и да разберат, че е имало нещо там. Това не е от вчера, а може би от повече от година.
Излишно е да споменавам, че тия хора "пият от извора" и знаят какво, колко и как да "поддават", та ЕКУ-то да не святка в червено...
И за да не се чудите, не... не съм слагал, чел съм

Жалкото е, че тия чипове са само за N54 и на колегата няма да му върши работа....[/quote]
Прав си тук.всички гаранционни БМВ-та трябва на всяко влизане в сервиза без значение за какво е трябва да се закача и се следи "кънтъра"дали е флашвано без да е записано в сервизната история на колата-в бг май никой не го прави де.Ако е правено през ОБД или БДМ(едц17 нямат активен бдм порт вече-това са последните дизели и мед17 са бензините)Те се правят с флашер директно на пиновете на ЕКУ-то.Имам едно М3 с ДКГ кутия което направихме през пиновете-не го хванаха ,но издърпаха всички М3ки за ъпдейт на кутията и "убиха"чипа.Сега клиента изчаква за следващи ъпдейти ако има да не разхвърляме само колата.Те стават и през обд иначе-но това само ако не е в гаранция-тогава никой не може да те задължи за каквото и да било...
"The (BMW) - Empire strikes back!
Since the beginning of this month BMW checked on every service if the car is tuned.
If so, then a update gets done.
Now if the vehicle is tuned again, then snaps the trap. The old BMW-key does not fit, and the vehicle stoppers."

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани