Зима и автоматик!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Sapa написа:Пичове, всички сте прави![]()
Значи, ДСЦ включва и системата ДТЦ, проблема е че когато всичко е активирано (ДСЦ) и гумите пребоксуват, не само че се отнема газта но и се натискат спирачките (основно на задните гуми), което практически не позволява на нито една гума да превърти.
Така, ако ДСЦ е изключено (на екрана пише ДТЦ) тогава само ДТЦ е включено, което значи че системата позволява да превъртат двете задни колела заедно като с блокиран диф. Това е полезно в сняг и на светофара ако искате да резнете някой. Лошото е че ако задницата тръгне в някоя посока требе с волана да овладееш иначе може да чукнеш нещо (аз така например едно дърво цунах като се опитвах миналата зима да се кача в гаража по заснежен наклон нагоре)
Всъщност ДСЦ е DSC (Dynamic Stability Control) или както е по известно при други марки - ESP
ДТЦ е DTC (Dynamic TRACTION Control) и е нещо като електронен самоблокиращ диференциал, ама не съвсем
Напълно си прав.
Ето и от сайта на БМВ.
Dynamic Stability Control (DSC) not only optimises driving stability when starting or accelerating, it also improves traction. In addition, the system recognises unstable driving conditions such as under - or oversteering and helps to maintain a safe course for the vehicle.
Advanced sensory technology monitors the wheel rotation speed, lateral acceleration and the yaw rate (rotation around the vertical axis). This data is processed to obtain information about the automobile as it is currently moving, and is compared with data about how it should be currently moving, as supplied by the accelerator and the angle of the steering wheel.
If these two lists of data do not match and the automobiles stability is threatened, DSC is activated and influences the brake system or the engine management. This action helps prevent dangerous situations such as skidding.
Compared to Dynamic Stability Control (DSC), Dynamic Traction Control (DTC) provides rear wheel vehicles with greater propulsion. This increased strength serves different purposes depending on the type of automobile. In the 5 Series and 7 Series, for example, it is ideal for straight stretches of road, and for maximum power when driving in snow or sleet.
In the 3 Series and Z4 Roadster, DTC also plays a role when on bends - it enhances the car's propulsion and its sports-style qualities. The driver is in full control of their vehicle within a predetermined parameter: the regulatory functions are inactive. DSC optimises directional stability within certain boundaries.
?
ок , ако нищо не свети на таблото значи ли това, че ДТЦ е изключен, и когато натисна веднъж той се включва
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани