За всички, които подценяват 1-ва серия

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 13 Дек 2007, 15:12

Очакваите да видите с какво сравняват 135и в следващия ауто билд. :mhihi:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Дек 2007, 23:09

От всичко което прочетох по темата ,много се изкефих на това за неудобните копчета за ел.стъклата.Аз мисля същото, никаква ергономия и асоциацията с Е30-ската с манивелата за стъклото на най-смотаното място е повече от уместна ...

Човек винаги може да се оправдава с цената.Когато колата е супер и всичко е О'К се почват приказки от рода "Ма тя е много скъпа, повече от средната цена за класа си" - какво значение има това ако човек я харесва и иска точно такава острилка ? Нека има и скъпи алтернативи :D

А за това за което е родена тази машинка е просто ултимейт :twisted:
Една такава си имат БМВ Клуб Германия 2 литра 200 коня дизел с всичките му тръби,легени,шортшифтъри и смазващо бъбреците окачване по нормални пътища.Нооо хората се събират на онази легендарната писта и подават газ, много газ а за звавиването и съмнение не може да става :twisted: Тази кола минава и заминава покрай Поршетата бе :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 14 Дек 2007, 0:16

OPASNO LUD написа:Да храните платформата на ГОЛФ,че няма място и че е зле обезшумена.Аз карам кола на таз платформа и е просто смешно да се сравнява с 1ца като размери-по скоро е някъде между Е90 и е60.За багажник и товаропоносимост-БМВ няма аналог!Помпа дюзата вече не се използва,а новите агрегати не са по-шумни от тез на БМВ.За цената си платформата е прекрасна ,а и е доста качествена.Купуването на евтини БМВта е безмислен компромис-винаги ще има по-добра кола в тоя диапазон.Неслучайно често се оказва,че еднакво оборудвани модели със солидно различаваща се базова цена излизат сходни суми


Колега, никой не храни Платформата :idea: естествено е А3 да е по-безшумна от Голф и Октавия. Голф 5 обаче, определено е дооооста по-шумен от еденица дизел и това ти го казвам от опит, а не от прочетено или чуто отнякъде.

Колега наясно ли си, че Е60 е с дължина 4.90 сравнено с 4.2 за Голф 5 :idea: :mhihi: Една платформа са, а :mhihi: Джетата, която съм карал повече от 10000 км не може дори да си помисли да влезе в класа на Е90, вярвай ми.

Нищо лично против теб, но се изказваш доста неподготвен ;)
///M Club Member

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Дек 2007, 11:06

Penchev написа:А за това за което е родена тази машинка е просто ултимейт :twisted:
Една такава си имат БМВ Клуб Германия 2 литра 200 коня дизел с всичките му тръби,легени,шортшифтъри и смазващо бъбреците окачване по нормални пътища.Нооо хората се събират на онази легендарната писта и подават газ, много газ а за звавиването и съмнение не може да става :twisted: Тази кола минава и заминава покрай Поршетата бе :mhihi:


Георги Пенчев



Малко повече инфо? :)
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Дек 2007, 12:35

Н
ищо лично против теб, но се изказваш доста неподготвен Wink

Имам чувството,че бъркаш човека-бъркаш и понятията.Бмв винаги е срахотен избор-стига да не е за малко пари-с допълнителното оборудване се променя всичко.И да е90 е страхотна кола ама да е 325 и нагоре.Ама 318,320 със стандартно оборудване :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 14 Дек 2007, 13:03

А мотора не трябва ли да се избира според нуждите на собственика и откога по-мощните мотори правят по-добър един автомобил :?: За екстрите съм съгласен, то в стандартното оборудване няма нищо, но там и цената си е ниска.
П.П. евтино БМВ няма, има само скъпи и много скъпи, следователно всички са хубави и много хубави ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 14 Дек 2007, 18:05

REMUS написа:А мотора не трябва ли да се избира според нуждите на собственика и откога по-мощните мотори правят по-добър един автомобил :?: За екстрите съм съгласен, то в стандартното оборудване няма нищо, но там и цената си е ниска.
П.П. евтино БМВ няма, има само скъпи и много скъпи, следователно всички са хубави и много хубави ;)


:yes:
///M Club Member

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

Мнение от MakMakoB » 14 Дек 2007, 18:55

Колеги имам преки наблюдения върху 120d и върху octavia 2.0TDI и за мен изводите са следните:

1. Тъй като skoda-та е базирана на платформата на Golf V, това директно я поставя в класа на А3, 1 серия, Golf и т.н.

2. TDI двигателят е в пъти по-шумен, тъй като е конструиран на базата на технологията помпа-дюза, а не common rail.

3. 1 серия е на доста по-високо и ниво като изпълнение, и като поведение на пътя.

4. Като седна в octavia-та, все едно сядам върху табуретка.

5. Skoda-та е снонесен автомобил, конструиран да те закара от точка А до точка Б, на ниска цена. ;)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 15 Дек 2007, 20:16

На 120д наистина отговаря Октавия 2.0ТДИ 170коня
Двигателите са еднакво тихи,салонът е по-качествен и изработката е по-добра!Ако на рекарото му викаш табуретка :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

Мнение от MakMakoB » 16 Дек 2007, 0:41

Говоря за стандартна октавия, а не RS и стандартна 1 серия върху които АЗ имам наблюдение. А относно шума, то човек трябва да е глух да не усети, че помпа-дюза моторът е по-шумен. :idea:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 16 Дек 2007, 13:33

Сравнявай ябълки с ябълки все пак,а не коли с 70-80% разлика в цените.Версията с 170кс е пиедестала на помпа дюзата,проблемите с тракането са решени доста успешно-друг е въпроса,че двигателя става скъпичък за производство

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook