За всички, които подценяват 1-ва серия
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
От всичко което прочетох по темата ,много се изкефих на това за неудобните копчета за ел.стъклата.Аз мисля същото, никаква ергономия и асоциацията с Е30-ската с манивелата за стъклото на най-смотаното място е повече от уместна ...
Човек винаги може да се оправдава с цената.Когато колата е супер и всичко е О'К се почват приказки от рода "Ма тя е много скъпа, повече от средната цена за класа си" - какво значение има това ако човек я харесва и иска точно такава острилка ? Нека има и скъпи алтернативи
А за това за което е родена тази машинка е просто ултимейт
Една такава си имат БМВ Клуб Германия 2 литра 200 коня дизел с всичките му тръби,легени,шортшифтъри и смазващо бъбреците окачване по нормални пътища.Нооо хората се събират на онази легендарната писта и подават газ, много газ а за звавиването и съмнение не може да става
Тази кола минава и заминава покрай Поршетата бе
Георги Пенчев
Човек винаги може да се оправдава с цената.Когато колата е супер и всичко е О'К се почват приказки от рода "Ма тя е много скъпа, повече от средната цена за класа си" - какво значение има това ако човек я харесва и иска точно такава острилка ? Нека има и скъпи алтернативи

А за това за което е родена тази машинка е просто ултимейт

Една такава си имат БМВ Клуб Германия 2 литра 200 коня дизел с всичките му тръби,легени,шортшифтъри и смазващо бъбреците окачване по нормални пътища.Нооо хората се събират на онази легендарната писта и подават газ, много газ а за звавиването и съмнение не може да става


Георги Пенчев
ре
OPASNO LUD написа:Да храните платформата на ГОЛФ,че няма място и че е зле обезшумена.Аз карам кола на таз платформа и е просто смешно да се сравнява с 1ца като размери-по скоро е някъде между Е90 и е60.За багажник и товаропоносимост-БМВ няма аналог!Помпа дюзата вече не се използва,а новите агрегати не са по-шумни от тез на БМВ.За цената си платформата е прекрасна ,а и е доста качествена.Купуването на евтини БМВта е безмислен компромис-винаги ще има по-добра кола в тоя диапазон.Неслучайно често се оказва,че еднакво оборудвани модели със солидно различаваща се базова цена излизат сходни суми
Колега, никой не храни Платформата

Колега наясно ли си, че Е60 е с дължина 4.90 сравнено с 4.2 за Голф 5



Нищо лично против теб, но се изказваш доста неподготвен

///M Club Member
Penchev написа:А за това за което е родена тази машинка е просто ултимейт![]()
Една такава си имат БМВ Клуб Германия 2 литра 200 коня дизел с всичките му тръби,легени,шортшифтъри и смазващо бъбреците окачване по нормални пътища.Нооо хората се събират на онази легендарната писта и подават газ, много газ а за звавиването и съмнение не може да ставаТази кола минава и заминава покрай Поршетата бе
![]()
Георги Пенчев
Малко повече инфо?

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Н
Имам чувството,че бъркаш човека-бъркаш и понятията.Бмв винаги е срахотен избор-стига да не е за малко пари-с допълнителното оборудване се променя всичко.И да е90 е страхотна кола ама да е 325 и нагоре.Ама 318,320 със стандартно оборудване
ищо лично против теб, но се изказваш доста неподготвен Wink
Имам чувството,че бъркаш човека-бъркаш и понятията.Бмв винаги е срахотен избор-стига да не е за малко пари-с допълнителното оборудване се променя всичко.И да е90 е страхотна кола ама да е 325 и нагоре.Ама 318,320 със стандартно оборудване

А мотора не трябва ли да се избира според нуждите на собственика и откога по-мощните мотори правят по-добър един автомобил
За екстрите съм съгласен, то в стандартното оборудване няма нищо, но там и цената си е ниска.
П.П. евтино БМВ няма, има само скъпи и много скъпи, следователно всички са хубави и много хубави

П.П. евтино БМВ няма, има само скъпи и много скъпи, следователно всички са хубави и много хубави


ре
REMUS написа:А мотора не трябва ли да се избира според нуждите на собственика и откога по-мощните мотори правят по-добър един автомобилЗа екстрите съм съгласен, то в стандартното оборудване няма нищо, но там и цената си е ниска.
П.П. евтино БМВ няма, има само скъпи и много скъпи, следователно всички са хубави и много хубави

///M Club Member
- MakMakoB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 12.09.2006
- Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
- Кара: 325ci много синя
Колеги имам преки наблюдения върху 120d и върху octavia 2.0TDI и за мен изводите са следните:
1. Тъй като skoda-та е базирана на платформата на Golf V, това директно я поставя в класа на А3, 1 серия, Golf и т.н.
2. TDI двигателят е в пъти по-шумен, тъй като е конструиран на базата на технологията помпа-дюза, а не common rail.
3. 1 серия е на доста по-високо и ниво като изпълнение, и като поведение на пътя.
4. Като седна в octavia-та, все едно сядам върху табуретка.
5. Skoda-та е снонесен автомобил, конструиран да те закара от точка А до точка Б, на ниска цена.
1. Тъй като skoda-та е базирана на платформата на Golf V, това директно я поставя в класа на А3, 1 серия, Golf и т.н.
2. TDI двигателят е в пъти по-шумен, тъй като е конструиран на базата на технологията помпа-дюза, а не common rail.
3. 1 серия е на доста по-високо и ниво като изпълнение, и като поведение на пътя.
4. Като седна в octavia-та, все едно сядам върху табуретка.
5. Skoda-та е снонесен автомобил, конструиран да те закара от точка А до точка Б, на ниска цена.

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
На 120д наистина отговаря Октавия 2.0ТДИ 170коня
Двигателите са еднакво тихи,салонът е по-качествен и изработката е по-добра!Ако на рекарото му викаш табуретка
Двигателите са еднакво тихи,салонът е по-качествен и изработката е по-добра!Ако на рекарото му викаш табуретка

- MakMakoB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 12.09.2006
- Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
- Кара: 325ci много синя
Говоря за стандартна октавия, а не RS и стандартна 1 серия върху които АЗ имам наблюдение. А относно шума, то човек трябва да е глух да не усети, че помпа-дюза моторът е по-шумен. 

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Сравнявай ябълки с ябълки все пак,а не коли с 70-80% разлика в цените.Версията с 170кс е пиедестала на помпа дюзата,проблемите с тракането са решени доста успешно-друг е въпроса,че двигателя става скъпичък за производство
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани