Какво е необходимо за преместване на десен волан в нормален?
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Какво е необходимо за преместване на десен волан в нормален?
Харесъл съм си едно ренде лагуна 140 коня, но няма да е пълен кефа с тоя десен волан. Можете ли да ми кажете подробно какво трябва да се подмени за да си я направя "нормална" кола за управляване. И ако някой е наясно с цените на френските автомобили да даде ориентировъчна оценка на интервенцията, която евентуално ще трябва да предприема ако реша да се занимавам с тая щуротия. 10х предварително 

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Оооо колега трева да си голем интосияст да го направиш това .... иначе като за начало цело табло .... кормилна рейка .... към нея и пръта .... по скоростите трябва да бараш поне до колкото се сещам какво е устройството на тва ренде ...... и незнам как е фаната кормилната рейка .. и там ако имаше нещо с моста .. може и него да смениш .. ама според мен ще е безбожно скъпо ....




Ако е до 1000 бива, но въпроса е къде и да го направят кадърно, а не да тропа после все едно колата е на милион км
То ще трябва май и корите на вратите, седалките, и кой знае още какво
Затова питам някой ако е наясно конкретно с подобен случай да каже какво се прави 



Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Така де, Сони, само, че въпроса е дали като е с десен волан, от лявата страна е направено като заготовка, защото ако трябва да се разпробива (за захващането на конзолата с педалите, кормилният механизъм ... ) мисля че става доста по-сложно. Сега се замислих дали не е необходимо и снопа кабели да се прехвърля. Като цяло не е невъзможно, но трябва да си прецениш дали си заслужава.
Hastalavista написа:Така де, Сони, само, че въпроса е дали като е с десен волан, от лявата страна е направено като заготовка, защото ако трябва да се разпробива (за захващането на конзолата с педалите, кормилният механизъм ... ) мисля че става доста по-сложно. Сега се замислих дали не е необходимо и снопа кабели да се прехвърля. Като цяло не е невъзможно, но трябва да си прецениш дали си заслужава.
Абсолютно всички дупки ги има налични, нищо не се дупчи, нищо не се променя, разглеждал съм коли с десен волан, а съм виждал и такива направени с ляв. Даже на едно е36, не му бяха преместили дръжката за капака и се отваряше отдясно

- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Сонка, по твойте думи значи, изглежда че цялата операция се състой от две действия -> разглобяване и сглобяване (на друго место). Съмнявам се да е толкова, ама щом си виждал



- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Hastalavista написа:Сонка, по твойте думи значи, изглежда че цялата операция се състой от две действия -> разглобяване и сглобяване (на друго место). Съмнявам се да е толкова, ама щом си виждал![]()
общо взето да,приятел прави четрифар е -класа '99гг. и му отне 1 ден и около 1000 лв части
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани