за джип...........
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
за джип...........
понеже е зима и има повечко сняг да ви попитам-- в кои джипки се заглеждате--имате ли свои и какви -- как се справят --оправдаха ли очакванията ви. аз почвам първи --нямам --но бих искал гранд чероки 2.7 сди или 4.0и
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Аз имам Е36 316 М40...
Майтапа на страна,ама тоя дзвер така и не можах да го набутам в снега,че да се наложи да ме бутат а толкова усилия положих...



Майтапа на страна,ама тоя дзвер така и не можах да го набутам в снега,че да се наложи да ме бутат а толкова усилия положих...
Попринцип най-ефективния "джип" е този който е с цели мостове, а лошото е, че всичко предлагано на пазара е ташак, просто е с много меки окачвания, слаби опори и щанги. и когато е с независимо окачване е по-лабилен и по-не способен за това за което се очаква. Влез в офф-роуд форума, има доста изписано, не се притеснявай, там най-тачат уазките и самурайте, но те са малко друг тип хора, те карат с офф-0роуд гуми и то само по пресечени терени. Но трябва да има теми и за обикновенните жипки. Аз лично искам и мисля таз година вече да осъществя таз мечта за едно жъллто самурайче къса база с мек таван. С много лека преработка на окачването става не победим 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Карам Гранд Чероки 4.7 V8 2007 и да ти кажа честно доста върви / а па как харчииии /, вкарах го офроуд и нямам оплаквания но нямам база за сравнение! Не е лош но все пак погледни и офроуд форума! Има доста неща изписани
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Според мен темата е за не чак толкова сериозно 4х4 машини, а просто за "алтернативки" през зимата. Моят зимен вариант е Г на мерцедес, новият Туарег, както и новият Вранглер. Дифендър много ми харесва, но вътре си е останал пръчка.

err0r написа:Според мен темата е за не чак толкова сериозно 4х4 машини, а просто за "алтернативки" през зимата. Моят зимен вариант е Г на мерцедес, новият Туарег, както и новият Вранглер. Дифендър много ми харесва, но вътре си е останал пръчка.
Туарега когато се вдигне докрай, има точно толкова клиренс, колкото и леки модифициран голф2 синхро. Г на Мерцедес е класиката в жанра, новият Вранглер е доста красив, ама късата база, а Дифендера не го казвай на никой


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Без ценови диапазон можем да изпишем 100 страници и пак няма да сме обхванали всичко...
Като се започне от малките джипчета - там Х3 и Freelander-а са номер 1,следвани от X-Trail и Rav4...
Минаваме през средния клас - там влизат Discovery-то което е най-доброто сравнено с Pajero,Pathfinder и Land Cruiser...Тук всички са доста приятни,но аз твърдо заставам зад англичанина като тук Грешката ще каже че и Наварата е супер...
В премиум класа Range Rover-a и G-klasse са на върха...Следвани от Range Rover Sport,Х5 и ML,както и Cayene...Q7 и Touareg-а според мен гонят бая ама не им достига...И Сонка,не си прав за Туарега...вдигнат мога да ходя прав под него...
От тези за OffRoad Land Rover минават покрай всички и продължават(въздушно окачване,блокажи,адаптивна система за офроуд)...Туарега се справя приятно,техниката е добра,с блокажи и въздушно окачване...G е класика...с механични блокажи и твърди мостове...Красота...Както каза Хамънд "the coolest car in the world"...
Това за мен са първенците...Харесват ми от хардлайнерите Defender и Wrangler...
Американците също много добре се представят...Ама изостават...
От старите джипки има много добри...Старото Диско,за Черокито и Гранд Черокито съм чувал добри приказки...Паджеро,Патрол и Ланд Крузър-а са класика в жанра...
Като се започне от малките джипчета - там Х3 и Freelander-а са номер 1,следвани от X-Trail и Rav4...
Минаваме през средния клас - там влизат Discovery-то което е най-доброто сравнено с Pajero,Pathfinder и Land Cruiser...Тук всички са доста приятни,но аз твърдо заставам зад англичанина като тук Грешката ще каже че и Наварата е супер...
В премиум класа Range Rover-a и G-klasse са на върха...Следвани от Range Rover Sport,Х5 и ML,както и Cayene...Q7 и Touareg-а според мен гонят бая ама не им достига...И Сонка,не си прав за Туарега...вдигнат мога да ходя прав под него...
От тези за OffRoad Land Rover минават покрай всички и продължават(въздушно окачване,блокажи,адаптивна система за офроуд)...Туарега се справя приятно,техниката е добра,с блокажи и въздушно окачване...G е класика...с механични блокажи и твърди мостове...Красота...Както каза Хамънд "the coolest car in the world"...
Това за мен са първенците...Харесват ми от хардлайнерите Defender и Wrangler...
Американците също много добре се представят...Ама изостават...
От старите джипки има много добри...Старото Диско,за Черокито и Гранд Черокито съм чувал добри приказки...Паджеро,Патрол и Ланд Крузър-а са класика в жанра...
Последна промяна DrivinGGoD на 16 Яну 2008, 18:31, променена общо 3 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Navi_Bmw написа:Zapa написа:VW Golf кънтри джип ли се води
Боклук се води!![]()
ше те изкажа във голф форума


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Като заговорихме за джипки :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=76222
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=76222
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Сашо, Рав4 и Х3 са точно толкова джипове колкото А3 куатро и трета серия с икс драйв.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Nasti написа:Сашо, Рав4 и Х3 са точно толкова джипове колкото А3 куатро и трета серия с икс драйв.
Говорим за зимни алтернативи а не за яки джипки...А какво по добро за зимата от отличните системи за 4х4...При Тойотата имаме бликиране на централния диф а при BMW и Audi изключително ефективни системи за разпределение на въртящия момент (съответно X-Drive и Quattro)...Така че за семеен автомобил за излети сред природата и качване по планините при лоши метеорологични условия и неравни пътища и двете са идеални...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Сашо изказа мнението за окачването (напомпването) на новия Туарег. Съжалявам, че когато го бяхме взели за тест не се засякохме, щеше да се изкефи много. Окачването му е наистина впечатляващо.
За Вранглера искам да кажа няколко думи. Пак със същия образ (космат) бяхме на тест с въпросното американче, къса база. Ами аз исках да направя няколко снимки на зверчето, докато е "разчепено" и едната му гума виси във въздуха... е... познайте какво стана - не успях да направя такава снимка, защото каквото и да правехме Jeep-ът бе стъпил винаги с 4-те си колела.
Насти, темата е за всички 4х4, "паркетници", както и за коравите машини. Всяка една от тях има своята идентичност, но тя не винаги е достатъчно добре подчертана или синхронизирана (най-често защото системите са взаимствани - Peugeot 4007, Citroen C-Crosser и Mitsubishi Outlander например). Outlander изглежда внушително, но... системата за предаване на задните колела е... възмутително куца. А комбинацията голямо купе, 2.0 дизелов агрегат, пуснат заден мост и ръчни скорости е ужасна. Усещали сте миризмата на запален съединител... виждали сте, предполагам, как пуши запален съединител... а виждали ли сте как пушека от съединителя влиза в купето през духалките на парното??? И това при маневриране под наклон... без никакви сериозни затруднения заради настилката.
Забравихме 4х4 пикапите. Не знам защо, но Nissan Navara за мен е може би най-добрият пикап. Това не означава, че е супер проходим и ултра луксозен, но комбинацията агрегат (2.5 дизел), автоматик, комфорт в купето, управление (дори когато не е натоварен отзад) и не на последно място външния вид, с или без хардтоп се е получила отлично.
На второ място в моята класация седи новият Ford Ranger, който е... идентично копие на Mazda BT50. Това са едни от малкото нови 4х4, при които селектора за мостовете, блокажите и бързи-бавни скорости са с ръчки. Ford-а в частност е уникално корав. Ranger с железни джнанти и кал до тавана е страшна гледка.
Очаквам още мнения по тази интересна тема.
За Вранглера искам да кажа няколко думи. Пак със същия образ (космат) бяхме на тест с въпросното американче, къса база. Ами аз исках да направя няколко снимки на зверчето, докато е "разчепено" и едната му гума виси във въздуха... е... познайте какво стана - не успях да направя такава снимка, защото каквото и да правехме Jeep-ът бе стъпил винаги с 4-те си колела.
Насти, темата е за всички 4х4, "паркетници", както и за коравите машини. Всяка една от тях има своята идентичност, но тя не винаги е достатъчно добре подчертана или синхронизирана (най-често защото системите са взаимствани - Peugeot 4007, Citroen C-Crosser и Mitsubishi Outlander например). Outlander изглежда внушително, но... системата за предаване на задните колела е... възмутително куца. А комбинацията голямо купе, 2.0 дизелов агрегат, пуснат заден мост и ръчни скорости е ужасна. Усещали сте миризмата на запален съединител... виждали сте, предполагам, как пуши запален съединител... а виждали ли сте как пушека от съединителя влиза в купето през духалките на парното??? И това при маневриране под наклон... без никакви сериозни затруднения заради настилката.
Забравихме 4х4 пикапите. Не знам защо, но Nissan Navara за мен е може би най-добрият пикап. Това не означава, че е супер проходим и ултра луксозен, но комбинацията агрегат (2.5 дизел), автоматик, комфорт в купето, управление (дори когато не е натоварен отзад) и не на последно място външния вид, с или без хардтоп се е получила отлично.
На второ място в моята класация седи новият Ford Ranger, който е... идентично копие на Mazda BT50. Това са едни от малкото нови 4х4, при които селектора за мостовете, блокажите и бързи-бавни скорости са с ръчки. Ford-а в частност е уникално корав. Ranger с железни джнанти и кал до тавана е страшна гледка.
Очаквам още мнения по тази интересна тема.


35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick