Никасилов проблем
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Никасилов проблем
Амм реших да пусна темата тук за да не се карат ии все пак се надявам да получа отговор
В темата във форума на ауди в която ставаше въпрос за избор между А4 или 520 прочетох за някакъв никасилов проблем при м52.Става въпрос за това ,че блока е алуминиев и без ризи и има защитно покритие - никасил ,което корозирало от сярата в горивото и двигателя се спъвал и почвал да харчи много...
Ако може някой да обясни всичко за никасиловия проблем ,защото наистина никога не съм чувал нищо такова и ми е интересно...
Благодаря на отзовалите се

В темата във форума на ауди в която ставаше въпрос за избор между А4 или 520 прочетох за някакъв никасилов проблем при м52.Става въпрос за това ,че блока е алуминиев и без ризи и има защитно покритие - никасил ,което корозирало от сярата в горивото и двигателя се спъвал и почвал да харчи много...
Ако може някой да обясни всичко за никасиловия проблем ,защото наистина никога не съм чувал нищо такова и ми е интересно...
Благодаря на отзовалите се

Live it like you Love it
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
ааа писано...там се споменава само 1 юзър,който веднъж се опитал да зачекне темата...
Толкова смешки в една тема не бях чел заклевам се...


Толкова смешки в една тема не бях чел заклевам се...

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Та никасиловия проблем идва от нивото на сяра в бензина
това обаче се отнасяло за USA или поне така съм информиран
Та самата сяра при горенето разяжда никасила и от там двигателя става дроп, сами се досещате до къде води
А за БГ до колкото знам сяра в бензина няма но мисля че имаше нещо сярно в газта..... абе тука не съм мноого сигурен и ако някои знае повече може да пише
Аз съм сигурен че съм чел подробна тема за никасила в форума но точно къде беше не се сещам
това обаче се отнасяло за USA или поне така съм информиран
Та самата сяра при горенето разяжда никасила и от там двигателя става дроп, сами се досещате до къде води
А за БГ до колкото знам сяра в бензина няма но мисля че имаше нещо сярно в газта..... абе тука не съм мноого сигурен и ако някои знае повече може да пише
Аз съм сигурен че съм чел подробна тема за никасила в форума но точно къде беше не се сещам

- sinqta_strela
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: BMW Football Team
- Пол: Мъж
- Кара: Trabant 601'S
- Детайли за колата: машина човечееее
Аз знам че като се сложи газ на какъвто и да е матор, то той се скапва не щото некой е казал, че като си на газ си тъпак и не ти върви колата, ами точно заради сярата която се появява при работата на двигателя с газ.
Нищо чудно, ако в УСА или където и да било другаде, в бензизът се съдържа сяра или тя по някакъв начин попада в двигателя при горене да възниква този 'никасилов проблем'
Нищо чудно, ако в УСА или където и да било другаде, в бензизът се съдържа сяра или тя по някакъв начин попада в двигателя при горене да възниква този 'никасилов проблем'

долен хранител


- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
аз специално съм питал на Шел и ми казаха, че 100 октановото гориво е с най-ниско съдържание на сяра. за другите не знам...стига бре в бг е супер ниско качеството на горивата
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Темата направо не е за "Извън темата"
Пак цитат от мото-форум:
AZZKIKR написа:
"Кратка лекция за никасила (току виж съм влязъл в мъдростта)Smile
Никасила е патентовано покритие, което се нанася чрез електричество съставено от никелов-силициев-карбид. Разработено в Германия през далечната 1967, първоначално се разработва за да могат тогавашните бутала в самолетните двигатели да могат да работят директно в алуминиевият си цилиндър. За разлика от други методи, никасила позволява да се повиши размера на буталата като се запазят ниските толеранси на прилепване между бутало и цилиндър а също така и да се използва алуминий за блока на двигателя (алуминият има значително по-добро топлоотвеждане от стоманените ризи в цилиндъра). Заради последната особеност това покритие се използва за двигатели с голямо КПД.
Много производители използват никасилово покритие, като за пръв път то е използвано от Porsche в състезателното 917 през 1970-та година. Това покритие позволява на Porsche да изработват дълги години своите въздушно-охладени модели, които да седят на първото място в почти всяка класация. Те все още слагат това покритие в моделите 911 и RS.
Никасилът е бил много популярен през 90-те години на 20-ти век. Големи производители на коли - като BMW, също слагат никасил, но в последната марка спират да го използват тъй като сярата, която присъства като елемент в по-нискокачествените горива разрушава покритието с времето. В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.
Днес никасила се изполва в мотоциклетите от висок клас, както и в състезания като F1 и ChampCar."
Пак цитат от мото-форум:
AZZKIKR написа:
"Кратка лекция за никасила (току виж съм влязъл в мъдростта)Smile
Никасила е патентовано покритие, което се нанася чрез електричество съставено от никелов-силициев-карбид. Разработено в Германия през далечната 1967, първоначално се разработва за да могат тогавашните бутала в самолетните двигатели да могат да работят директно в алуминиевият си цилиндър. За разлика от други методи, никасила позволява да се повиши размера на буталата като се запазят ниските толеранси на прилепване между бутало и цилиндър а също така и да се използва алуминий за блока на двигателя (алуминият има значително по-добро топлоотвеждане от стоманените ризи в цилиндъра). Заради последната особеност това покритие се използва за двигатели с голямо КПД.
Много производители използват никасилово покритие, като за пръв път то е използвано от Porsche в състезателното 917 през 1970-та година. Това покритие позволява на Porsche да изработват дълги години своите въздушно-охладени модели, които да седят на първото място в почти всяка класация. Те все още слагат това покритие в моделите 911 и RS.
Никасилът е бил много популярен през 90-те години на 20-ти век. Големи производители на коли - като BMW, също слагат никасил, но в последната марка спират да го използват тъй като сярата, която присъства като елемент в по-нискокачествените горива разрушава покритието с времето. В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.
Днес никасила се изполва в мотоциклетите от висок клас, както и в състезания като F1 и ChampCar."
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
"Kрая на 90-те" - точно такива коли караме в момента в България
Въпроса е на кои двигатели, освен М60 има такова покритие?

Въпроса е на кои двигатели, освен М60 има такова покритие?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
М52
в края на производството го заменят с алузил
до сега не съм чул за изпаткал М52 в БГ заради сяра
в края на производството го заменят с алузил
до сега не съм чул за изпаткал М52 в БГ заради сяра
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Hristo написа:М52
в края на производството го заменят с алузил
до сега не съм чул за изпаткал М52 в БГ заради сяра
Щом са го заменили, значи има защо

Не знам бензините как са, защото съм на нафта, но специално за нафтата знам, че българската съдържа много сяра. Логично е и в бензините да има - след като всичко се прави в Нефтохим, и както нафтата, така и бензина са фракции на нефта.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Кофти работа е това прогреса, а? Аз съм сигурен, че има хора в този форум, които знаят това и онова за старите и новите мотори на БМВ, но си мълчат скромно
Не знам дали е това бил проблема, но аз виждах във Видин едно Е39 523 пак с М52 дето хвърляше отзад син пушек и гореше масло, много грозна гледка
Какво му се е случило на мотора не се знае.
п.с. Знам си аз, че трябва да се минава от Е30 директно на Е46 с М54, ама пусти пари



п.с. Знам си аз, че трябва да се минава от Е30 директно на Е46 с М54, ама пусти пари


BMW only!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани