Никасилов проблем

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Никасилов проблем

Мнение от blqsu4ko » 16 Яну 2008, 1:24

Амм реших да пусна темата тук за да не се карат ии все пак се надявам да получа отговор :roll:
В темата във форума на ауди в която ставаше въпрос за избор между А4 или 520 прочетох за някакъв никасилов проблем при м52.Става въпрос за това ,че блока е алуминиев и без ризи и има защитно покритие - никасил ,което корозирало от сярата в горивото и двигателя се спъвал и почвал да харчи много...
Ако може някой да обясни всичко за никасиловия проблем ,защото наистина никога не съм чувал нищо такова и ми е интересно...
Благодаря на отзовалите се ;)
Live it like you Love it

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 16 Яну 2008, 1:27

Такъв проблем в БГ не би трябвало да има !!
а иначе е писано доста ползваи търсачката за ориентир :)


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 16 Яну 2008, 1:31

ааа писано...там се споменава само 1 юзър,който веднъж се опитал да зачекне темата... :mhihi: :mhihi:
Толкова смешки в една тема не бях чел заклевам се... :help:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Мнение от blqsu4ko » 16 Яну 2008, 1:33

Никъде не видях да е писано излизат точно две теми където точно по един път е написано никасил :mhihi: и нищо друго...А защо в България не би трябвало да го има?Обясни щом знаеш нямам си никаква идея а ми е много инетесно... :roll:
Live it like you Love it

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 16 Яну 2008, 1:44

Та никасиловия проблем идва от нивото на сяра в бензина
това обаче се отнасяло за USA или поне така съм информиран
Та самата сяра при горенето разяжда никасила и от там двигателя става дроп, сами се досещате до къде води
А за БГ до колкото знам сяра в бензина няма но мисля че имаше нещо сярно в газта..... абе тука не съм мноого сигурен и ако някои знае повече може да пише
Аз съм сигурен че съм чел подробна тема за никасила в форума но точно къде беше не се сещам :)

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: BMW Football Team
Пол: Мъж
Кара: Trabant 601'S
Детайли за колата: машина човечееее

Мнение от sinqta_strela » 16 Яну 2008, 2:49

Аз знам че като се сложи газ на какъвто и да е матор, то той се скапва не щото некой е казал, че като си на газ си тъпак и не ти върви колата, ами точно заради сярата която се появява при работата на двигателя с газ.
Нищо чудно, ако в УСА или където и да било другаде, в бензизът се съдържа сяра или тя по някакъв начин попада в двигателя при горене да възниква този 'никасилов проблем' ;)
долен хранител
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 16 Яну 2008, 16:34

във Великобритания също е доста серно горивото
в останалата част на Европа няма грижи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 16 Яну 2008, 19:00

аз специално съм питал на Шел и ми казаха, че 100 октановото гориво е с най-ниско съдържание на сяра. за другите не знам...стига бре в бг е супер ниско качеството на горивата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 16 Яну 2008, 22:16

Толкова са зле, че даже и за сяра нямат пари :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 2.08.2005
Местоположение: sofia

Мнение от mk4 » 17 Яну 2008, 13:31

Стрелата май го обяснил що годе добре ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 17 Яну 2008, 13:50

Темата направо не е за "Извън темата"

Пак цитат от мото-форум:

AZZKIKR написа:
"Кратка лекция за никасила (току виж съм влязъл в мъдростта)Smile
Никасила е патентовано покритие, което се нанася чрез електричество съставено от никелов-силициев-карбид. Разработено в Германия през далечната 1967, първоначално се разработва за да могат тогавашните бутала в самолетните двигатели да могат да работят директно в алуминиевият си цилиндър. За разлика от други методи, никасила позволява да се повиши размера на буталата като се запазят ниските толеранси на прилепване между бутало и цилиндър а също така и да се използва алуминий за блока на двигателя (алуминият има значително по-добро топлоотвеждане от стоманените ризи в цилиндъра). Заради последната особеност това покритие се използва за двигатели с голямо КПД.
Много производители използват никасилово покритие, като за пръв път то е използвано от Porsche в състезателното 917 през 1970-та година. Това покритие позволява на Porsche да изработват дълги години своите въздушно-охладени модели, които да седят на първото място в почти всяка класация. Те все още слагат това покритие в моделите 911 и RS.
Никасилът е бил много популярен през 90-те години на 20-ти век. Големи производители на коли - като BMW, също слагат никасил, но в последната марка спират да го използват тъй като сярата, която присъства като елемент в по-нискокачествените горива разрушава покритието с времето. В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.
Днес никасила се изполва в мотоциклетите от висок клас, както и в състезания като F1 и ChampCar."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от ACCELERATOR » 17 Яну 2008, 14:11

"Kрая на 90-те" - точно такива коли караме в момента в България :roll:
Въпроса е на кои двигатели, освен М60 има такова покритие?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 17 Яну 2008, 14:21

М52
в края на производството го заменят с алузил
до сега не съм чул за изпаткал М52 в БГ заради сяра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от ACCELERATOR » 17 Яну 2008, 14:48

Hristo написа:М52
в края на производството го заменят с алузил
до сега не съм чул за изпаткал М52 в БГ заради сяра

Щом са го заменили, значи има защо ;)
Не знам бензините как са, защото съм на нафта, но специално за нафтата знам, че българската съдържа много сяра. Логично е и в бензините да има - след като всичко се прави в Нефтохим, и както нафтата, така и бензина са фракции на нефта.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Яну 2008, 15:31

Кофти работа е това прогреса, а? Аз съм сигурен, че има хора в този форум, които знаят това и онова за старите и новите мотори на БМВ, но си мълчат скромно ;) Не знам дали е това бил проблема, но аз виждах във Видин едно Е39 523 пак с М52 дето хвърляше отзад син пушек и гореше масло, много грозна гледка :confused: Какво му се е случило на мотора не се знае.

п.с. Знам си аз, че трябва да се минава от Е30 директно на Е46 с М54, ама пусти пари 8) :mhihi:
BMW only!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook