Ден за възпоменание на жертвите на катастрофи
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Ден за възпоменание на жертвите на катастрофи
От 2005 година всяка трета неделя от месец ноември е определена като Световен ден за възпоменание на жертвите на пътно-транспортните произшествия.
Това е определено с Резолюция на Генералната асамблея на ООН.
По данни на Световната здравна организация един милион и двеста хиляди души годишно стават жертва на транспортни злополуки. Над половин милион са ранените.
В храмовете на страната ще бъдат отслужени панихиди в памет на загиналите при катастрофи и ще бъдат прочетени имената на загубилите живота си на пътищата.
Мир на душите на починталите.
Това е определено с Резолюция на Генералната асамблея на ООН.
По данни на Световната здравна организация един милион и двеста хиляди души годишно стават жертва на транспортни злополуки. Над половин милион са ранените.
В храмовете на страната ще бъдат отслужени панихиди в памет на загиналите при катастрофи и ще бъдат прочетени имената на загубилите живота си на пътищата.
Мир на душите на починталите.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
От началото на месеца 45 души са загинали и 421 са ранени при 366 катастрофи.
От началото на годината досега при 7132 катастрофи по пътищата на страната смъртта си са намерили 916 души, а ранените са 8 723....
ето това е КРЕТЕНИЗЪМ.
От началото на годината досега при 7132 катастрофи по пътищата на страната смъртта си са намерили 916 души, а ранените са 8 723....
ето това е КРЕТЕНИЗЪМ.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ми горе долу ми е ясно защо е така....първо -дисциплината на водачите и второ-трафика който става невероятно голям..всяко семейство има 2-3 даже и повече коли--ми всички цени скочиха а колите поевтиняха и затова има големи пазари на автомобилите
мисля че тоа внос на коли требва да се поограничи малко 





- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
и не само това ами и законите трябва да работят. Тази вечер даваха по БТВ как са подправени протоколи от една катастрофа ....докато такива неща се случват и някви хора се разминават безнаказано няма да намалеят катастровите и не само това ами и всичка дето караме що годе нормално ще сме застрашени от това някой кретен да ни затрие
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
пътищата...
не да се ограничава вноса,тва не е комунизъм!
не да се ограничава вноса,тва не е комунизъм!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
е да ама вече става ужас от внос на автомобили--достатъчно имаме вечеpavlin_e30 написа:пътищата...
не да се ограничава вноса,тва не е комунизъм!





Ограничаването на вноса не е решение, въпреки че изглежда като такова. Като оставим настрана че вече сме в ЕС и това няма как да стане, да погледнем от друга страна.
Основната причина при катастрофите със фатален край е високата скорост. Многото внесени автомобили са причина тези катастрофи да са повече на брой, но човек може да се утрепе както с 20 годишен москал, така и с 6-месечна дачия, купена от магазина. Зад надаването на "вой" от страна на държавата да се ограничи вноса, стои лобито на вносителите на нови автомобили. Решението на проблема с високата скорост е просто - видеокамери с радари на колкото се може повече места и високи глоби. Когато собственикът на 15 годишен автомобил за един месец плати две-три глоби на стойност колкото е автомобила му, определено ще се замисли при натискането на газта до дупка. Косвено за по-големият брой катастрофи спомага и масовата корупция - всеки гледа да мине тънко, което е добро дошло за шофьора и за катаджията. Което пак ни връща на видеокамерите като единствено решение за момента.
Основната причина при катастрофите със фатален край е високата скорост. Многото внесени автомобили са причина тези катастрофи да са повече на брой, но човек може да се утрепе както с 20 годишен москал, така и с 6-месечна дачия, купена от магазина. Зад надаването на "вой" от страна на държавата да се ограничи вноса, стои лобито на вносителите на нови автомобили. Решението на проблема с високата скорост е просто - видеокамери с радари на колкото се може повече места и високи глоби. Когато собственикът на 15 годишен автомобил за един месец плати две-три глоби на стойност колкото е автомобила му, определено ще се замисли при натискането на газта до дупка. Косвено за по-големият брой катастрофи спомага и масовата корупция - всеки гледа да мине тънко, което е добро дошло за шофьора и за катаджията. Което пак ни връща на видеокамерите като единствено решение за момента.
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
eddiebg написа:Ограничаването на вноса не е решение, въпреки че изглежда като такова. Като оставим настрана че вече сме в ЕС и това няма как да стане, да погледнем от друга страна.
Основната причина при катастрофите със фатален край е високата скорост. Многото внесени автомобили са причина тези катастрофи да са повече на брой, но човек може да се утрепе както с 20 годишен москал, така и с 6-месечна дачия, купена от магазина. Зад надаването на "вой" от страна на държавата да се ограничи вноса, стои лобито на вносителите на нови автомобили. Решението на проблема с високата скорост е просто - видеокамери с радари на колкото се може повече места и високи глоби. Когато собственикът на 15 годишен автомобил за един месец плати две-три глоби на стойност колкото е автомобила му, определено ще се замисли при натискането на газта до дупка. Косвено за по-големият брой катастрофи спомага и масовата корупция - всеки гледа да мине тънко, което е добро дошло за шофьора и за катаджията. Което пак ни връща на видеокамерите като единствено решение за момента.
АРЕ СТИГА ВЕЧЕ С ТАЯ СКОРОСТ!
Пак ше се повторя скоростта е фактор за ПТП, причината е задкормилното устройство. Култура на шофиране се гради не с високи глоби и мутренско-шуробаджанашки истории. Ограничаването на вноса на автомобили (стари) е не само неприемлив вариант но и според мен ще усили гореспоменатия от мен ефект поради силното разделение в класите.
П.С. По повод на КАТ вчера сигурно 10 пъти се засичам с една и съща полицейска кола на която единият и фар не работеше. ЕЕЕЕ К"ВО ДА СПАЗВАМЕ НИЕ, КАТО САМИТЕ ТЕ НЯМАТ УВАЖЕНИЕ КЪМ ЗАКОНА!... КОИТО ЗАЩИТАВАТ ТОЛКОВА СТРИКТНО УЖ!
По какъв начин държавата стимулира купуването на нови автомобили?
Да не задълбавам още темата че СОЦ. Правителството провежда десни реформи а опозицията е прегърнала напоследък левите ?!!!!! Т'ва е ненормална държава!
turboto написа:АРЕ СТИГА ВЕЧЕ С ТАЯ СКОРОСТ!
Пак ше се повторя скоростта е фактор за ПТП, причината е задкормилното устройство. Култура на шофиране се гради не с високи глоби и мутренско-шуробаджанашки истории. Ограничаването на вноса на автомобили (стари) е не само неприемлив вариант но и според мен ще усили гореспоменатия от мен ефект поради силното разделение в класите.
Написъл съм ясно че става дума за катастрофите с фатален край. При тях основната причина за смъртта е високата скорост. Културата на шофиране не знам как се гради, но след като липсва изцяло - единственият начин са рестриктивни мерки, а не потупване по рамото. За справка - катастрофата на Ставийки, който минути по-рано е бил спрян от полицай и посъветван да кара внимателно.
Не съм писал никъде да се ограничава вноса на стари автомобили, а точно обратното - че не това е решението.
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
eddiebg написа:turboto написа:АРЕ СТИГА ВЕЧЕ С ТАЯ СКОРОСТ!
Пак ше се повторя скоростта е фактор за ПТП, причината е задкормилното устройство. Култура на шофиране се гради не с високи глоби и мутренско-шуробаджанашки истории. Ограничаването на вноса на автомобили (стари) е не само неприемлив вариант но и според мен ще усили гореспоменатия от мен ефект поради силното разделение в класите.
Написъл съм ясно че става дума за катастрофите с фатален край. При тях основната причина за смъртта е високата скорост. Културата на шофиране не знам как се гради, но след като липсва изцяло - единственият начин са рестриктивни мерки, а не потупване по рамото. За справка - катастрофата на Ставийки, който минути по-рано е бил спрян от полицай и посъветван да кара внимателно.
Не съм писал никъде да се ограничава вноса на стари автомобили, а точно обратното - че не това е решението.
Още шеднъж прочети поста ми



Не се заяждам (че 1-во за това се 'Фащат)
1. Ставийски кара пил - липса на каквато и да било култура (на шофиране, за справка ако Ти изпадне възможност мръдни до Англия, там е най-силно изразена този вид култура)
2. Причината за скоростта е повдигнатия адреналин и неадекватните му реакции следствие на алкохола
3. Прочети горните 2 точки.

Това което се опитвам да ти кажа е че не скоростта Те убива. А факта че си го направил съзнателно(ако го правиш несъзнателно то си за психотест и освиделстване) без да помислиш за последствията = липса на култура при шофиране
Не съм и помислял че се заяждаш, просто държах да бъда правилно разбран.
То е ясно че съзнателно човек кара бързо. При катастрофа обаче, колкото е по-висока скоростта му, толкова е по-висока и вероятността за фатален изход. Точно заради това трябва да се накахат колкото може повече камери с радари, защото не може да се разчита единствено на културата на водачите.
То е ясно че съзнателно човек кара бързо. При катастрофа обаче, колкото е по-висока скоростта му, толкова е по-висока и вероятността за фатален изход. Точно заради това трябва да се накахат колкото може повече камери с радари, защото не може да се разчита единствено на културата на водачите.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I

А всъщност няма цена
"Преди година и осем месеца отиде на работа. Беше понеделник, 24 януари, а тя беше на 24 години. Не се прибра." Красимира и Михаил Миланови са от Перник. Губят дъщеря си Ивайла в автомобилна катастрофа. Следствието намира за виновен шофьора на служебния автомобил, който вози момичето, защото е изпреварвал непозволено и навлизайки в отсрещното платно, се е ударил в камион. Държавата завежда дело срещу него, а родителите на момичето - граждански иск на стойност 100 000 лв. Държавата осъжда шофьора на 4 години условно. Красимира и Михаил обаче оттеглят иска си (след като ги убеждават, че делото би отнело години) и се споразумяват със застрахователната компания за по 13 000 лв. на човек - общо 26 000 лв. И то след борба на адвоката със застрахователите, които първоначално определяли компенсации от по 6000 лв. на родител.
Действително - по-високите обезщетения за живот няма само да означават повече справедливост. Ако съдът започне да постановява виновната страна да заплати на близките дори само 500 000 лева, това вероятно ще накара повече хора да се замислят. Дали да изпреварват без видимост. Дали да пребият някого в дискотеката. Дали да правят ремонти "на тъмно", от които сградите рухват...
- Benedetto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 7.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 compact
bmwfena написа:автомобилите![]()
![]()
мисля че тоа внос на коли требва да се поограничи малко
Не е до вноса. Лошото техническо състояние на повечето коли е единия проблем. "Точните" катаджии, при които се разминаваш с почерпка са другия.

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
не ми се вярва много...sonny написа:Ав Швеция се притеснили, че за миналата година имат 6 умрели в катастрофи. То в БГ скоро на чс ще са по 6


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани