някой карал ли е Сааб 9-3
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
някой карал ли е Сааб 9-3
Гледаме тука едно Сааб-4е 9-3, '99, 2.0 с турбо което е бая запазено, ама на много километри - на почти 200к ще чукне скоро.
Не че ме притесняват километрите, ама се пак си е доста карана кола. Някой карал ли е такава и има ли впечатления? По принцип съм чувал че са здрави коли, ама с това се изчерпва цялото ми познание. Даже в такъв точно не съм се качвал и изобщо не знам как вози. Таблото ми се вижда бая дървено ама ко да се прави.
Не че ме притесняват километрите, ама се пак си е доста карана кола. Някой карал ли е такава и има ли впечатления? По принцип съм чувал че са здрави коли, ама с това се изчерпва цялото ми познание. Даже в такъв точно не съм се качвал и изобщо не знам как вози. Таблото ми се вижда бая дървено ама ко да се прави.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Царица е. Не е сравнима с бмв. Трябва да я сложиш до тройката, а не е равностойно.
Кола, която си струва отвсякъде. Кола за ценители. Пословична здравина.
Но трудна за поддръжка с оригинални части и сервизи. Дилър в Бг въобще имат от 1-2 години и нямат никакъв опит, особено с по - старите коли.
Малко ми е демоде фасонът й.
Лично мнение.
Кола, която си струва отвсякъде. Кола за ценители. Пословична здравина.
Но трудна за поддръжка с оригинални части и сервизи. Дилър в Бг въобще имат от 1-2 години и нямат никакъв опит, особено с по - старите коли.
Малко ми е демоде фасонът й.
Лично мнение.
ре
© написа:как върви тази кола? с кое бмв е сравнима?
да знам с какво да го пробвам един, който идва всяка година и на задното стъкло е сложил е*ти подигравката
Карал съм най-новия 9-3! Saab по принцип е Премиум-а на GM, но еквивалента му в BMW - 3-та серия е на светлинни години. Безспорно има идеи в Сааб-а, но толкова пласмаса в такъв клас кола не съм виждал. Всичко е почти като в новата Вектра

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Re: ре
SkyWalker написа:© написа:как върви тази кола? с кое бмв е сравнима?
да знам с какво да го пробвам един, който идва всяка година и на задното стъкло е сложил е*ти подигравката
Карал съм най-новия 9-3! Saab по принцип е Премиум-а на GM, но еквивалента му в BMW - 3-та серия е на светлинни години. Безспорно има идеи в Сааб-а, но толкова пласмаса в такъв клас кола не съм виждал. Всичко е почти като в новата Вектра
Говориш за интериора вероятно.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Кажете и за безопасността и за призива на Сааб от онези години -"Остани жив" с дадена снимка на челен сблъсък между два Сааб-а
В коя друга кола ще намерите контактният ключ отдясно до ръчната спирачка
В коя друга кола неможете да извадите контактният ключ ако не е включена задната предавка.В коя кола като натиснете таблото с колене и се огъва после се връща на мястото си както е било
Басси рекламата дето напраих

В коя друга кола ще намерите контактният ключ отдясно до ръчната спирачка

В коя друга кола неможете да извадите контактният ключ ако не е включена задната предавка.В коя кола като натиснете таблото с колене и се огъва после се връща на мястото си както е било

Басси рекламата дето напраих

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Stanchev написа:не, за окачването ставаше въпрос
Ааааа. Ми то тогаз лесно се ремонтира. Първо с поялник. После на банциг.
За окачването не знам.
Ама като ви е много пластмасата ей гоВна повече дървено:
Тук и Тук.
Дърва бол, пара само да има!
(Имам чувството, че от сички тук само аз не карам ракета


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
2.0т е 2 модела ,около 180 коня и 225 коня ,карал съм по малкия ,понавървява ,да не кажа че в сравнение с 320ката ми ми се стори като самолет а тя беше доста читава и запазена машина .. явно турбото дава доста въртящ момент .. а 225 коньовия ще е нечовек предполагам..салона е грозничък и с евтинярски пласмаси (поне на вид) ,но външно е стилна и екзотична машина
Alexi написа:2.0т е 2 модела ,около 180 коня и 225 коня ,карал съм по малкия ,понавървява ,да не кажа че в сравнение с 320ката ми ми се стори като самолет а тя беше доста читава и запазена машина .. явно турбото дава доста въртящ момент .. а 225 коньовия ще е нечовек предполагам..салона е грозничък и с евтинярски пласмаси (поне на вид) ,но външно е стилна и екзотична машина
Става въпрос точно за "малкия" двигател с 185 коня. То доколкото знам (цитирам по спомени) 225 не е ли 2.3 литровия двигател, който между другото дава 6.4 0-100? Ама и 185 коня ще ги преживея, все пак това са 83 коня повече от Е36-цата

Тия дни ще ида да го пробвам как върви - с един приятел ще ходим и мислим да направим един светофар и ако го дръпна я зимаме

- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
http://saab-club.com/forum/viewforum.php?f=39
има нещичко понаписано
и кво ли пък прави там!?
аз го смятам за неудобно особено ако носиш ключовете си на една връзка
което е една доста любопитна глупост !
независимо дали паркираш напред или назад ТРЯБВА да включиш
задна за да излезеш заедно с ключа си !?
имам скромен стаж с 9-3 чиста 2ка
в общи линии на МЕН не ми харесва
отвън изглежда доста голяма а вътре си е откровено тясна ,но затова
пък е ужасно дълга
тва от една страна хубаво ,ама от друга се чуствам като на сърф
таблото е откровено гадно смисъл бакелитено някво с едни трошливи копчета
има някъв недостиг на подредба от към тва къде е волана(и колко е голям) спрямо лоста и педалите .... (може и аз да съм се сраснал с кошниците)
возията е по-добра от е30
ама е по зле от е34
за вървене не мога много да кажа - върви си ...някак си ...не много
обаче за спиране също нищо не мога да кажа -ебаси как спира тая кола
невероятно е как си със 160 виждаш отдалече светофара и си казваш
са дали ше спра .....ковеш спирачката .....чуваш колана -"ЩТРАК"....
виждаш очилата на пасажера на пода .... и малко след тва виждаш че си там дето си помислил дали ше спреш ....
но е факт ,че ако трябва да сменяш нещо по нея е по-добре нея да я смениш
тва се сещам сега ,ако има нещо конкретно питай ...

има нещичко понаписано
Nightmare написа:В коя друга кола ще намерите контактният ключ отдясно до ръчната спирачка
и кво ли пък прави там!?
аз го смятам за неудобно особено ако носиш ключовете си на една връзка
Nightmare написа:
В коя друга кола неможете да извадите контактният ключ ако не е включена задната предавка.
което е една доста любопитна глупост !
независимо дали паркираш напред или назад ТРЯБВА да включиш
задна за да излезеш заедно с ключа си !?
имам скромен стаж с 9-3 чиста 2ка
в общи линии на МЕН не ми харесва
отвън изглежда доста голяма а вътре си е откровено тясна ,но затова
пък е ужасно дълга
тва от една страна хубаво ,ама от друга се чуствам като на сърф
таблото е откровено гадно смисъл бакелитено някво с едни трошливи копчета
има някъв недостиг на подредба от към тва къде е волана(и колко е голям) спрямо лоста и педалите .... (може и аз да съм се сраснал с кошниците)
возията е по-добра от е30

за вървене не мога много да кажа - върви си ...някак си ...не много
обаче за спиране също нищо не мога да кажа -ебаси как спира тая кола
невероятно е как си със 160 виждаш отдалече светофара и си казваш
са дали ше спра .....ковеш спирачката .....чуваш колана -"ЩТРАК"....
виждаш очилата на пасажера на пода .... и малко след тва виждаш че си там дето си помислил дали ше спреш ....
но е факт ,че ако трябва да сменяш нещо по нея е по-добре нея да я смениш
тва се сещам сега ,ако има нещо конкретно питай ...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани