Паркоместата като ПР акция на столична община
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Паркоместата като ПР акция на столична община
(Отворено писмо до Бойко Борисов )
ПР - от английски Публик рилешънс - е все по-популярна дума в България. Столичната община, в лицето на кмета, използва също подобни похвати. Проблемът с паркирането в София е налице отдавна и се усложнява постоянно от нарастващия брой автомобили. Ясно е, че трябва да се вземат мерки. Да разгледаме семантиката на следното примерно съобщение в медиите: „Столичната община осигури още 800 паркоместа в района на .... За следващата година са предвидени нови 1200 паркоместа, да бъдат осигурени в центъра на столицата...“
Думите „Столичната община„ в началото са за да се внуши, че водещата роля е на общината. Думата „осигури“ е внушение, че столичната община обгрижва столичани. Следва описание колко места и къде са подсигурени. До тук като семантика на посланието е страхотно - всеки прочел горното въздъхва: „Да, проблем имаме, но се взимат мерки. Недостатъчни, но все пак се работи по въпроса.“
Да разгледаме фактологията на посланието в конкретен случай с кв. Лозенец. Общината била осигурила още 250 паркоместа. Как? За разлика от обичайната гениалност на простите решения, това не е решение, а прах в очите. Общината обявява бул. Джеймс Баучер за синя зона с минимални средства - с малко боя и десетина знака разделя асфалта по булеварда на 250 пресни паркоместа. Скобарите и паяците влизат и почват да вдигат и закопчават. За два дни хората научават, и търсят места за паркиране в съседните малки улички, от което положението там става нетърпимо. Проблемът с паркирането се усложнява, вместо да се облекчава.
Наистина нагледен пример, как усложняването на проблема излиза в медиите като старание на общината да разрешава проблема. Поздравления за избрания от Вас ПР!!!
Защото създаването на проблема в Лозенец е 100% ПР акция тъй като в района на Джеймс Баучер няма никакви държавни или общински институции, които да налагат намеса. Има офиси на частни фирми и живущи с преобладаващ процент първите. Проблемът с паркирането беше минимален, докато след намесата на общината стана грандиозен.
Синята зона не позволява престой над 2 часа, значи ли това че ще намалим работното си време до 2 часа и ще плащаме ¼ от данъците и осигуровките?
Чия е необходимостта от разширяването на синята зона на Джеймс Баучер?
Синята зона определена от месец Юли 2006 г., върху северната страна на бул. „Джеймс Баучер“ в отсечката от бул. „Черни връх“ до ул. „Богатица“, не се използва на повече от 50%. Каква е необходимостта тогава, южната страна на същата отсечка да бъде обявена също за синя зона?
Съзнавате ли, че прогонвайки паркиращите там автомобили, Вие прогонвате служители на фирми които работят там? Заедно със служителите, прогонвате и самите фирми.
Чии интереси преследвате г-н кмет? Определено това не са интересите на бизнеса. Същият този бизнес, който дава работа на гражданите на столицата, и плаща добри данъци като резултат от работата си.
Ако Вашата цел е да изгоните фирмите от София, то стратегията Ви е абсолютно правилна. И съвсем простичка – със съдаването на проблем с паркирането там където не е имало, където служителите на фирмите не могат вече да паркират автомобилите си докато са на работа. Брутална гавра е цената на “служебен абонамент” - два пъти заплатата на един учител. В същото време, учителите биват упреквани – да не искат по-високи заплати, защото това ще навреди на икономиката на държавата.
На коя държава г-н кмет и кандидат кмет? Във всеки случай не и тази, на която плащаме данъци.
С действията си, Вие насочвате бизнеса да търси алтернативни места за развиване на офиси. Не една и две фирми проучват възможностите за преместване на седалищата си в Пазарджик, Плевен, Враца и др. градове, които предлагат много по-изгодни условия от наистина СКЪПАТА ни столица, и то въпреки неразвитата инфраструктура в тези градове.
Ако продължавате да не се интересувате от интересите на хората, изграждането на още няколко бизнес парка не само че няма да подобри условията, а ще ги влоши още повече.
От Вашата реакция по този въпрос, зависи дали ще видите работещите и живущите на Джеймс Баучер в края на октомври пред избирателните секции.
Горното е оформено като отворено писмо до кмета, омбудсмана и медиите.
Автори :
Vasilen, Ati, Griffin
Ако искате да подкрепите това писмо напишете в коментара своето име!
ПР - от английски Публик рилешънс - е все по-популярна дума в България. Столичната община, в лицето на кмета, използва също подобни похвати. Проблемът с паркирането в София е налице отдавна и се усложнява постоянно от нарастващия брой автомобили. Ясно е, че трябва да се вземат мерки. Да разгледаме семантиката на следното примерно съобщение в медиите: „Столичната община осигури още 800 паркоместа в района на .... За следващата година са предвидени нови 1200 паркоместа, да бъдат осигурени в центъра на столицата...“
Думите „Столичната община„ в началото са за да се внуши, че водещата роля е на общината. Думата „осигури“ е внушение, че столичната община обгрижва столичани. Следва описание колко места и къде са подсигурени. До тук като семантика на посланието е страхотно - всеки прочел горното въздъхва: „Да, проблем имаме, но се взимат мерки. Недостатъчни, но все пак се работи по въпроса.“
Да разгледаме фактологията на посланието в конкретен случай с кв. Лозенец. Общината била осигурила още 250 паркоместа. Как? За разлика от обичайната гениалност на простите решения, това не е решение, а прах в очите. Общината обявява бул. Джеймс Баучер за синя зона с минимални средства - с малко боя и десетина знака разделя асфалта по булеварда на 250 пресни паркоместа. Скобарите и паяците влизат и почват да вдигат и закопчават. За два дни хората научават, и търсят места за паркиране в съседните малки улички, от което положението там става нетърпимо. Проблемът с паркирането се усложнява, вместо да се облекчава.
Наистина нагледен пример, как усложняването на проблема излиза в медиите като старание на общината да разрешава проблема. Поздравления за избрания от Вас ПР!!!
Защото създаването на проблема в Лозенец е 100% ПР акция тъй като в района на Джеймс Баучер няма никакви държавни или общински институции, които да налагат намеса. Има офиси на частни фирми и живущи с преобладаващ процент първите. Проблемът с паркирането беше минимален, докато след намесата на общината стана грандиозен.
Синята зона не позволява престой над 2 часа, значи ли това че ще намалим работното си време до 2 часа и ще плащаме ¼ от данъците и осигуровките?
Чия е необходимостта от разширяването на синята зона на Джеймс Баучер?
Синята зона определена от месец Юли 2006 г., върху северната страна на бул. „Джеймс Баучер“ в отсечката от бул. „Черни връх“ до ул. „Богатица“, не се използва на повече от 50%. Каква е необходимостта тогава, южната страна на същата отсечка да бъде обявена също за синя зона?
Съзнавате ли, че прогонвайки паркиращите там автомобили, Вие прогонвате служители на фирми които работят там? Заедно със служителите, прогонвате и самите фирми.
Чии интереси преследвате г-н кмет? Определено това не са интересите на бизнеса. Същият този бизнес, който дава работа на гражданите на столицата, и плаща добри данъци като резултат от работата си.
Ако Вашата цел е да изгоните фирмите от София, то стратегията Ви е абсолютно правилна. И съвсем простичка – със съдаването на проблем с паркирането там където не е имало, където служителите на фирмите не могат вече да паркират автомобилите си докато са на работа. Брутална гавра е цената на “служебен абонамент” - два пъти заплатата на един учител. В същото време, учителите биват упреквани – да не искат по-високи заплати, защото това ще навреди на икономиката на държавата.
На коя държава г-н кмет и кандидат кмет? Във всеки случай не и тази, на която плащаме данъци.
С действията си, Вие насочвате бизнеса да търси алтернативни места за развиване на офиси. Не една и две фирми проучват възможностите за преместване на седалищата си в Пазарджик, Плевен, Враца и др. градове, които предлагат много по-изгодни условия от наистина СКЪПАТА ни столица, и то въпреки неразвитата инфраструктура в тези градове.
Ако продължавате да не се интересувате от интересите на хората, изграждането на още няколко бизнес парка не само че няма да подобри условията, а ще ги влоши още повече.
От Вашата реакция по този въпрос, зависи дали ще видите работещите и живущите на Джеймс Баучер в края на октомври пред избирателните секции.
Горното е оформено като отворено писмо до кмета, омбудсмана и медиите.
Автори :
Vasilen, Ati, Griffin
Ако искате да подкрепите това писмо напишете в коментара своето име!
May the BMW force be with you!
подкрепям напълно инициативата
пример:отивам в най клуб тая вечер и се напивам,оставям колата на "паркинга" СИНЯ ЗОНА и как ще мога аз да и я взема след 2 часа трезвен
Иван Христов

пример:отивам в най клуб тая вечер и се напивам,оставям колата на "паркинга" СИНЯ ЗОНА и как ще мога аз да и я взема след 2 часа трезвен



Иван Христов
Последна промяна exotique на 05 Окт 2007, 0:58, променена общо 1 път
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Ех колко мъка има на този свят господи.
Напълно подкрепям инициативата.
Ако мога да добавя да не слагат инвалидни места пред домовете на заслужили другари които са здрави и прави и незнайно защо собствените им автомобили имат инвалиден стикер. Другият парадокс със същите места е че ако на тях спре друг автомобил с инвалиден стикер бива извозван принудително.
Ако трябва ще дам местоположението на две такива места и потърпевшият водач на извозения автомобил.
Павел Соколов
Напълно подкрепям инициативата.
Ако мога да добавя да не слагат инвалидни места пред домовете на заслужили другари които са здрави и прави и незнайно защо собствените им автомобили имат инвалиден стикер. Другият парадокс със същите места е че ако на тях спре друг автомобил с инвалиден стикер бива извозван принудително.
Ако трябва ще дам местоположението на две такива места и потърпевшият водач на извозения автомобил.
Павел Соколов
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Напълно подкрепям и ще добавя:
1. Къде да живеем хората които сме в центъра?
2. Нямаме ли право да паркираме при домовете си, ако имаме
нещастието да живеем в центъра?
3. Защо направиха синя зона паркинга на орлов мост при ст.Васил Левски? И това ли е ПР? Кой има интереси от това?
Димо Петков
1. Къде да живеем хората които сме в центъра?
2. Нямаме ли право да паркираме при домовете си, ако имаме
нещастието да живеем в центъра?
3. Защо направиха синя зона паркинга на орлов мост при ст.Васил Левски? И това ли е ПР? Кой има интереси от това?
Димо Петков

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Другия голям абсурд е ул.Цар Симеон. Понеже това си е "автомобилната" улица и вски, който търси части спира за около 10-15мин, защо да не я направят цялата синя зона?!?!? Там никой не паркира, просто хората спират за кратко време докато си вземат нужната част и с това не създават никакви задръствания или да блокират движението за дълго време, ама защо пък да не си платят за това.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами аз пък не съм съгласен с това писмо. Ще карам поред:
1. масово се карат трошки по центъра, и спират една през друга, и когато имаш да свършиш нещо важно за 1-2 часа, обикаляш като луд къде изобщо да спреш. Синята зона си е перфектно място
2. за живущите със сигурност има карти разрешаващи паркиране в определен квартал или район. Незнам как е тука, но в едната Будапеща дори в по-далечните квартали е разчертано ВСИЧКО синя зона, в която ако живееш там можеш да седиш колкото си искаш. Ако няма такова тука, претендирайте за това, а не за самата синя зона. Като може всеки да спира и не можеш да си спреш пред входа а на 500 метра по-готино ли ти е!?
3. служебен абонамент - ми да си го плати който му е зор. 400 лв на месец ако е проблем за една фирма наемаща офиси в центъра - значи изобщо няма нужда от паркоместа.
и според мен 'файдата' от цялото това нещо е - ако слизаш до центъра с КОЛА, то нека да е защото ти е спешно. Ако работиш там не ходи с кола, или се съберете 3-4- колеги в 1 а не 4 човека с 4 коли.
оплаквате се от задръстване и движение, но искате другите да слязат от колите а не вие... няма как да се разшири центъра повече, колкото и да ни се иска.
А и като работите за фирма която не иска да си вземе служебен абонамент или да има подземен паркинг за вас, ви е виновна държавата или институциите... айде няма да продължавам темата.
п.с. гледам има някои които не са в час изобщо: синята зона важи само в РАБОТНО време. също така може да се плаща с смс, което става и от разстояние.
1. масово се карат трошки по центъра, и спират една през друга, и когато имаш да свършиш нещо важно за 1-2 часа, обикаляш като луд къде изобщо да спреш. Синята зона си е перфектно място
2. за живущите със сигурност има карти разрешаващи паркиране в определен квартал или район. Незнам как е тука, но в едната Будапеща дори в по-далечните квартали е разчертано ВСИЧКО синя зона, в която ако живееш там можеш да седиш колкото си искаш. Ако няма такова тука, претендирайте за това, а не за самата синя зона. Като може всеки да спира и не можеш да си спреш пред входа а на 500 метра по-готино ли ти е!?
3. служебен абонамент - ми да си го плати който му е зор. 400 лв на месец ако е проблем за една фирма наемаща офиси в центъра - значи изобщо няма нужда от паркоместа.
и според мен 'файдата' от цялото това нещо е - ако слизаш до центъра с КОЛА, то нека да е защото ти е спешно. Ако работиш там не ходи с кола, или се съберете 3-4- колеги в 1 а не 4 човека с 4 коли.
оплаквате се от задръстване и движение, но искате другите да слязат от колите а не вие... няма как да се разшири центъра повече, колкото и да ни се иска.
А и като работите за фирма която не иска да си вземе служебен абонамент или да има подземен паркинг за вас, ви е виновна държавата или институциите... айде няма да продължавам темата.
п.с. гледам има някои които не са в час изобщо: синята зона важи само в РАБОТНО време. също така може да се плаща с смс, което става и от разстояние.
t0sh написа:ами аз пък не съм съгласен с това писмо. Ще карам поред:

2. за живущите със сигурност има карти разрешаващи паркиране в определен квартал или район. Незнам как е тука, но в едната Будапеща дори в по-далечните квартали е разчертано ВСИЧКО синя зона, в която ако живееш там можеш да седиш колкото си искаш. Ако няма такова тука, претендирайте за това, а не за самата синя зона. Като може всеки да спира и не можеш да си спреш пред входа а на 500 метра по-готино ли ти е!?
като не знаеш как е в центъра на софия,по добре си стой в квартала и слизай до центъра с метрото или жълтата лимузина-само да вметна,че в центъра на париж,живущите си имат определени паркоместа,но тук се съмнявам някой да ти уважи правото и да не спира на твоето законно място пред вас(примерно на Шишман).Истината е че синята зона излезе вече далече извън центъра-кв.Лозанец,жк.Яворов и т.н.И,да,имаш право да паркираш в синята зона пред дома и,само като сложиш копие от талона на предното стъкло-на твое име и на посоченият адрес-как да си спирам лизинговата кола(която е собсвеност на продавача)

3. служебен абонамент - ми да си го плати който му е зор. 400 лв на месец ако е проблем за една фирма наемаща офиси в центъра - значи изобщо няма нужда от паркоместа.
Интересно ми е с къф кеф ще плащаш на 20 работника по 400 лв на месец паркоместа

п.с. гледам има някои които не са в час изобщо: синята зона важи само в РАБОТНО време. също така може да се плаща с смс, което става и от разстояние
явно ти не си в час.Ако в петък сутринта си оставя колата към 5 часа,и дойда да си я взема към 17


оплаквате се от задръстване и движение, но искате другите да слязат от колите а не вие... няма как да се разшири центъра повече, колкото и да ни се иска.

и според мен 'файдата' от цялото това нещо е - ако слизаш до центъра с КОЛА, то нека да е защото ти е спешно. Ако работиш там не ходи с кола, или се съберете 3-4- колеги в 1 а не 4 човека с 4 коли


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
които живеят в центъра да си искат правата, а не да обвиняват синя зона. нали се сещаш че дотам свеждаш всичко. отделно не отговори като няма синя зона и ти кибичат на мястото в радиус от 4 преки и не може да спреш, готино ли ти е?
обаче ето какво е внесено - незнам дали е прието - което вече е леко доста тъпо според мен:
http://dnes.dir.bg/2007/09/24/news2140129.html
ако съм си купил апартамент в центъра, това значи че ми налагат 350 лева на година само за да паркирам. Е за това вече се борете.
което автоматик значи че едва ли масово хората повече ще стъпят на синя зона. ебати безсмислицата, тея не са нормални. ако целта им е тотално опразване на центъра - добре се справят, ама тези искат да печелят, което не виждам как точно ще стане при тези условия.
а фирмите да мислят навреме къде имат офиси и зпазени паркоместа. ако имат 20 служителя, да вземат 5 паркоместа и да направят акция 'докарай колегата'. или да си пуснат собствени маршрутки.
обаче ето какво е внесено - незнам дали е прието - което вече е леко доста тъпо според мен:
http://dnes.dir.bg/2007/09/24/news2140129.html
ако съм си купил апартамент в центъра, това значи че ми налагат 350 лева на година само за да паркирам. Е за това вече се борете.
което автоматик значи че едва ли масово хората повече ще стъпят на синя зона. ебати безсмислицата, тея не са нормални. ако целта им е тотално опразване на центъра - добре се справят, ама тези искат да печелят, което не виждам как точно ще стане при тези условия.
а фирмите да мислят навреме къде имат офиси и зпазени паркоместа. ако имат 20 служителя, да вземат 5 паркоместа и да направят акция 'докарай колегата'. или да си пуснат собствени маршрутки.
...никой не спомена построяването на платени паркинги-сгради,вместо поредната стъклария в центъра
Като 'европейска' столица само Сф като че ли няма,два на ключови места в центъра мисля ще реши проблема в голяма степен,не синя зона,не червена!В случая вече може да бъде измислена опция за живеещи в центъра,не живеещи,минаващи,мързелуващи,спящи и каквито съществуват още!Това е всичко,което искам да кажа!
ПС Няма да е зле (според мен!) да се добави в писмото нещо такова

ПС Няма да е зле (според мен!) да се добави в писмото нещо такова

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
всъщност като се замисля, понеже няма как да спрат от движение трошките без гуми и спирачки дето могат да те оставят на място - щото минават с бакшиш при проверка - да натресат такса не синя зона, ами за влизане в центъра ще е най-добре. нека плеснат 500+ кинта на година за влизане изобщо там, и за живеещите няква отстъпка и дали ще има задръстване от некадърни шофери с коли за по 1000 лв. И да ме тровят някви 30 годишни дизели, или да минавам на по 1см с огледалата щото тарикатите си намерили не-синя зона и задръстили малките улички.
горе-долу еквивалент на горното ще е тази синя зона дето обсъждат и вероятно ще се приеме, само че трябва целия център без значение от улици/булеварди/улички да е синя зона. искаме да живееме като бели хора ама не ни изнасят правилата за бели хора - това е проблема. И да ръгнат и платени паркинги и кой където иска. За справки столици тип Лондон - не само за паркиране, а и за еко такси примерно.
горе-долу еквивалент на горното ще е тази синя зона дето обсъждат и вероятно ще се приеме, само че трябва целия център без значение от улици/булеварди/улички да е синя зона. искаме да живееме като бели хора ама не ни изнасят правилата за бели хора - това е проблема. И да ръгнат и платени паркинги и кой където иска. За справки столици тип Лондон - не само за паркиране, а и за еко такси примерно.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
t0sh написа:
2. за живущите със сигурност има карти разрешаващи паркиране в определен квартал или район. Незнам как е тука, но в едната Будапеща дори в по-далечните квартали е разчертано ВСИЧКО синя зона, в която ако живееш там можеш да седиш колкото си искаш. Ако няма такова тука, претендирайте за това, а не за самата синя зона. Като може всеки да спира и не можеш да си спреш пред входа а на 500 метра по-готино ли ти е!?
Батенце познаваме се и с цялото ми уважение смея да твърдя, че тука се обърка жестоко.
Живеем в пропаднала България, а не в Будапеща, няма такива карти ала бала и т.н.
За мен и за съседите ми всеки ден е битка да се намери място за паркиране пред или в радиус от 500м около блока ни и съм против когато стандартните места ги направят синя зона, а аз немога да си сложа талона на стълкото понеже адресната ми регистрация е на 2 преки от където живея.
Така че добре дошъл в АДА наречен център на София, където НЯМАМЕ ПРАВО ДА СПИРАМЕ ПРЕД СОБСТВЕНИТЕ СИ ДОМОВЕ!
С това ли не си съгласен?

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
В центъра е същата глупост. Зад цум не стига, че 4-5 паяка по цял ден обикалят и вдигат за глупости до 8 часа, ами и направиха 1/3 от местата синя зона. Сега изведнъж решиха, че улица по улица ще почват да вдиат колите от ляво на еднопосочните (както е по закон).
Платен паркинг май има за 300лв на месец, обаче той дали е от общината?!??!?!?! Не - това са частници!
Аз ходя по тоя случай с колело на работа, за да спестя 2х50мин от деня си, но не би ли трябвало същата тази община ако не иска да ходя с кола на работа да ми осигури друг начин - автобус, трамвай и т.н., в който да може да се патува нормално, а не да се извиняваш през минута, две на някой, че ти се е качил на крака???
Платен паркинг май има за 300лв на месец, обаче той дали е от общината?!??!?!?! Не - това са частници!
Аз ходя по тоя случай с колело на работа, за да спестя 2х50мин от деня си, но не би ли трябвало същата тази община ако не иска да ходя с кола на работа да ми осигури друг начин - автобус, трамвай и т.н., в който да може да се патува нормално, а не да се извиняваш през минута, две на някой, че ти се е качил на крака???

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
отнякъде се почва. А синята зона едва ли е виновна за калпавия транспорт, или адресните регистрации - не мислите ли. Това са други неща които не са наред и които трябва да се оправят. А и Димо не мисля че разрешението ти за паркиране в синя зона ще е на улица и номер, предполагам ще е ако не за цял квартал то за даден район.
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
То паркинги има в центъра. Тоя под булбанк и спирката на метрото е огромен. Обаче с тънката разлика, че е 400 лева на месец (миналата година като проверявах, сега сигурно инфлацията го е ударила нагоре). Другите големи паркинги са под НДК и в Зоната ама пък не мога всеки път кото реша да ползвам кола да минавам пеша през целия център.
Аз като живея в центъра съм по-навит да плащам служебен абонамент 300 кинта и да имам запазено място. Ама първо нямам фирма, второ той е само от 8:30 до 18:30, което значи автоматично, че вечер всички мутри и тарикати от предградията като идват на дискотека задръстват тотално положението - няма синя зона, няма тротоари, няма улици - спира където му падни и тва е.
А пък д ане говорим, че за да има смисъл от правилата те трябва да се спазват от всички. Не може за разни богоизбрани и насрани тъпанари да е разрешено да минават и спират навсякъде пък за останалите да има сини зони, паяци и ушати отворковци.
Ама батко ти бойко му е през оная работа. Нали и той треа да изкарва кинти.
Аз като живея в центъра съм по-навит да плащам служебен абонамент 300 кинта и да имам запазено място. Ама първо нямам фирма, второ той е само от 8:30 до 18:30, което значи автоматично, че вечер всички мутри и тарикати от предградията като идват на дискотека задръстват тотално положението - няма синя зона, няма тротоари, няма улици - спира където му падни и тва е.
А пък д ане говорим, че за да има смисъл от правилата те трябва да се спазват от всички. Не може за разни богоизбрани и насрани тъпанари да е разрешено да минават и спират навсякъде пък за останалите да има сини зони, паяци и ушати отворковци.
Ама батко ти бойко му е през оная работа. Нали и той треа да изкарва кинти.
t0sh написа:.....
Извинявай, ама ти кви простотии изписа, не е истина. За теб е трошка, кола струваща 1000лв, а за човек с кола за 100000лв, твоята кола дето струвма 5000лв не е трошка, а си е жив кенеф. Нямаш право да разграничаваш колите по парите. Щом си живее в центъра човека, трябва да сима място, отредено от общината като безплатно. Защото преди 40г. дядо ми си купил апартамент на Солунска примерно, живял в него, нямал кола, ама се родил тате, та си купил кола, спирал си, ама съм се родил аз, и са си имаме две коли, да ама преди 40г., никой незнаел, че ще има синя зона и си казал, един ден децата кат имат коли ще има де да паркират, идва ми общината и ми казва, са ще плащаш, щото живееш тука. Бе да ви ********* нестига, че плащам данък на колата, нестига, че плащам данък на имота, па са и за паркинг ще плащам, кви ас тия глупости? Общината първо да осигури безплатни паркоместа на живущите, след това да осигури абонаментни места за фирмите ( но на достъпни цени), и най-накрая да слага синя, зелена, лилава и мастилено сурусинкева зона за приходящите. Другото което е, че на входовете на града, трябва да се направят паркинги и приходящите да нямат право да влизат с колата си в града, освен при определни изключения, като пропоуски за фирми, доставчици и солена такса. Щото Иванчо примелно иска да си влезе в града с колата, ок, плащаш 100лв на ден + цветната зона и влизаш, ако ли не, колата на паркинга с нормална такса (все пак ще седи цял ден, може и два). С транспорт, с такси и т.н. влизаш в града.
Подкрепям писмото.
Станислав Георгиев
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ildivvy