само в ауспоха нямам масло ! ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.11.2006
Местоположение: Плевен

само в ауспоха нямам масло ! ?

Мнение от abcd » 28 Яну 2007, 4:39

колеги кофти ли е да имаш масло в колекторните траби,през вакум регулатор,надоло по металната трьба която влиза в предния радиатор и от другата му страна в дебелия гумен марку4 които отива в турбото,или какво щте ре4е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 28 Яну 2007, 10:43

За ново турбо си

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Яну 2007, 11:30

Turboman написа:За ново турбо си
:yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 28 Яну 2007, 11:41

Е това не подлежи ли на ремонт,щото едно ново турбо май е бая парици?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 28 Яну 2007, 11:43

Божа работа е ремеонта

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 28 Яну 2007, 15:17

Може да не е само за турбо,а и за основен,ама почни от турбото пък ще си проличи ;)
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Яну 2007, 15:21

Capo di tutti написа:Може да не е само за турбо,а и за основен,ама почни от турбото пък ще си проличи ;)

Е ти па как разбра че трябва да прави основен ремонт?

Колега в кулера има ли масло?
Колко разход на масло ти дава?
Свали тръбите и виж колко е луфта на перките.
Не трябва да има луфт!
Ако решиш да правиш ремонт приготви около 400-500лв.
Нова турбина 900-1100лв.
Иди на бояна срещу ОМВ има турбо сервиз там ще ти кажат какъв е варианта при тебе.
Изображение

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 28 Яну 2007, 15:33

vld написа:
Capo di tutti написа:Може да не е само за турбо,а и за основен,ама почни от турбото пък ще си проличи ;)

Е ти па как разбра че трябва да прави основен ремонт?

Колега в кулера има ли масло?
Колко разход на масло ти дава?
Свали тръбите и виж колко е луфта на перките.
Не трябва да има луфт!
Ако решиш да правиш ремонт приготви около 400-500лв.
Нова турбина 900-1100лв.
Иди на бояна срещу ОМВ има турбо сервиз там ще ти кажат какъв е варианта при тебе.

Казах че може да не е само турбо :!: :!: Чети преди да пишеш :evil:
Ами знам понеже имах същия проблем :idea: направих турбото и продължи с маслото навсякъде,малко сегментите не бяха издържали :!:
И как изчисли че ремонта е 400-500 лв :?: толкова е ремонтния комплект,ако има изкривена ос кво правиме :shock:
Последно колко е турбото за 2,5 тдс :?: :?:
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Яну 2007, 15:39

Capo di tutti написа:
vld написа:
Capo di tutti написа:Може да не е само за турбо,а и за основен,ама почни от турбото пък ще си проличи ;)

Е ти па как разбра че трябва да прави основен ремонт?

Колега в кулера има ли масло?
Колко разход на масло ти дава?
Свали тръбите и виж колко е луфта на перките.
Не трябва да има луфт!
Ако решиш да правиш ремонт приготви около 400-500лв.
Нова турбина 900-1100лв.
Иди на бояна срещу ОМВ има турбо сервиз там ще ти кажат какъв е варианта при тебе.

Казах че може да не е само турбо :!: :!: Чети преди да пишеш :evil:
Ами знам понеже имах същия проблем :idea: направих турбото и продължи с маслото навсякъде,малко сегментите не бяха издържали :!:
И как изчисли че ремонта е 400-500 лв :?: толкова е ремонтния комплект,ако има изкривена ос кво правиме :shock:
И как разбра ква турбина трябва,че чак и цената му каза на момчето :?: :?:


Капо ди тути,
Еми сигурно съм спирал в сервиза да питам а ти как мислиш от де знам.
Ако има крива ос ще си купи нова турбина ;)
А в кулера и маркучи и тръби след турбината и преди ивсмукателния колектор може да има единствено когато е прееба на турбината има голям лувфт.
Ако има счупен сегмент ще чади на мазга ма много яко и ще дава разгод 2литра масло на 1000км. ако не и повече.
Така че прочети първи ти какво е написал после давай компетентно мнение ч е за основен ремонт.
Този мотор не чупи сегменти туко така...

За това за да е сигурен да измери компресия и то ще си покаже дали има счупен сегмент.Ако няма разлика в компресията на цилиндрите ,всичко е в турбото ;)
Изображение

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 28 Яну 2007, 15:43

vld написа:
Capo di tutti написа:
vld написа:
Capo di tutti написа:Може да не е само за турбо,а и за основен,ама почни от турбото пък ще си проличи ;)

Е ти па как разбра че трябва да прави основен ремонт?

Колега в кулера има ли масло?
Колко разход на масло ти дава?
Свали тръбите и виж колко е луфта на перките.
Не трябва да има луфт!
Ако решиш да правиш ремонт приготви около 400-500лв.
Нова турбина 900-1100лв.
Иди на бояна срещу ОМВ има турбо сервиз там ще ти кажат какъв е варианта при тебе.

Казах че може да не е само турбо :!: :!: Чети преди да пишеш :evil:
Ами знам понеже имах същия проблем :idea: направих турбото и продължи с маслото навсякъде,малко сегментите не бяха издържали :!:
И как изчисли че ремонта е 400-500 лв :?: толкова е ремонтния комплект,ако има изкривена ос кво правиме :shock:
И как разбра ква турбина трябва,че чак и цената му каза на момчето :?: :?:


Капо ди тути,
Еми сигурно съм спирал в сервиза да питам а ти как мислиш от де знам.
Ако има крива ос ще си купи нова турбина ;)
А в кулера и маркучи и тръби след турбината и преди ивсмукателния колектор може да има единствено когато е прееба на турбината има голям лувфт.
Ако има счупен сегмент ще чади на мазга ма много яко и ще дава разгод 2литра масло на 1000км. ако не и повече.
Така че прочети първи ти какво е написал после давай компетентно мнение ч е за основен ремонт.
Този мотор не чупи сегменти туко така...

За това за да е сигурен да измери компресия и то ще си покаже дали има счупен сегмент.Ако няма разлика в компресията на цилиндрите ,всичко е в турбото ;)

оффф,писна ми от специалисти!!!
Извинете,че писах по темата!Има хора които само с питане научават всичко
PEACE
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Яну 2007, 16:09

колега аз имах същия проблем. свалих турбото и се оказа че е перфектно, е има вариянт да са ме излъгали колкото да ми вземат парите :D , сваляха го в МЕИ-Варна. после ми споменаха за някакви маслени сегменти после за някакъв отдушник на картера...
еми сагата свърши като продадох колата :D
странното в случая е че си вървеше като скъсана, така я карах 2 години и нищо. масло си харчеше нормално, възд. филтър не го цапаше, а аз я карах като за последно. имаше чип тунинг, отворена генерация ф70, и спортен филтър.
моя съвет е да не я пипаш, просто като я продаваш измий двг-то хубаво...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 28 Яну 2007, 16:48

kronos написа:колега аз имах същия проблем. свалих турбото и се оказа че е перфектно, е има вариянт да са ме излъгали колкото да ми вземат парите :D , сваляха го в МЕИ-Варна. после ми споменаха за някакви маслени сегменти после за някакъв отдушник на картера...
еми сагата свърши като продадох колата :D
странното в случая е че си вървеше като скъсана, така я карах 2 години и нищо. масло си харчеше нормално, възд. филтър не го цапаше, а аз я карах като за последно. имаше чип тунинг, отворена генерация ф70, и спортен филтър.
моя съвет е да не я пипаш, просто като я продаваш измий двг-то хубаво...



:shock:

как може да спиш спокойно...
4 8 15 16 23 42

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 28 Яну 2007, 18:41

независимо дали ти тече масло във студената (това което ти описваш)или горещата страна (колекторите/ауспуха/пуши) на турбото - случи ли се- време е да се смени цялото или сменят всичките лагери/втулки и тн..
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.11.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от abcd » 29 Яну 2007, 12:40

колата я имам от 2месеца,някога е пукала глава,проблема маи е оправен,за 3хил.км.ве4е,не ми бута масло.4истих охладителната система много,пална беше с масло,но ощте се доиз4иства не е това което беше.А в колекторните трьби и 2 дебели марку4а влизашти отдолу,лява и дясна страна на предния радиатор и кьм турбото,открих преди 3 дни.да не е масло от преди,когато е горнала гарнитурка или глава.а може ли да влиза масло от турбото в охл.система.какви са ви мненията,освен 4е трябва да я разврьзвам.много бяга,разход мешано 7.5,така 4е ми се задьржа.БЛАГОДАРЯ !

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ildivvy, TNT

Последни теми
Facebook