Porsche Panamera diesel - мнения?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от peshehodetz » 01 Фев 2023, 18:57

Вуйчо написа:Много искам 6 цилиндрово 3.0 дизелово G30 или G11 на задно предаване, но това вече е мисията невъзможна. Само xdrive са тези коли вече :evil: Затова гледам панамера, защото е на задно. Но в крайна сметка може и да се прежаля за xdrive (и да почна да правя предни полуоски и преден диф).


G11 6 цил. ако искаш само на задно обаче няма да е дизел, а бензин с В58 може да погледнеш някой да ти я внесе от щатите има ги колкото искаш. Само че хубавите такива преди голямата решетка, под 60к мили в състояние и с история дето като допреш ключа до слота в който и да е БМВ дилършип и излиза абсолютно всичко каквото е правено по колата в официалните сервизи, почват от $35к цена в щатите + един куп разходи по докарване.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от dhtj » 01 Фев 2023, 21:53

peshehodetz написа:G11 6 цил. ако искаш само на задно обаче няма да е дизел, а бензин с В58...


Тоя мотор вече здрав ли е или и той е скрап като н54 и н55?

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от c04 » 01 Фев 2023, 22:29

dhtj написа:
peshehodetz написа:G11 6 цил. ако искаш само на задно обаче няма да е дизел, а бензин с В58...


Тоя мотор вече здрав ли е или и той е скрап като н54 и н55?
Здрав е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 1.02.2019
Кара: на пост и молитви

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от Вуйчо » 03 Фев 2023, 22:50

В крайна сметка купих... G30 530d Xdrive. Колкото и да ми се иска панамера, поне в момента в България, нещо няма избор. Просто не ми се бият хиляди километри за да търся нещо в немско, затова гледам кола тук. Харесах една единствена във Варна, от частно лице, опитах се да водя комуникация, да разбера повече за колата... собственика буквално мрънка под носа си. Докарал си я от Германия някога, ама няма сервизна книжка/история, няма дори хвърчащ лист от някога минат технически преглед в Германия (каквито масово немски / австрийски коли имат винаги при пристигането си тук) да се види, че примерно преди 2 години е бил на еди какви си километри този автомобил; преди известно време сменявал нещо отпред отдясно, ама въздушна възглавница ли било, амортисьор ли, не помнел точно. А на въпроса "нова възглавница/амортисьор ли сте купили или е рециклирана старата част" се отговаря "мииии не помня". Май бил сменявал преди време накладкИ, ама отпред ли, отзад ли... и това не помнел :kuku: Уж бил сменил веригАТА, а аз го питам "този мотор има 4 вериги, защо говорите за веригАТА, т.е. за една", а той "оффф човек, не знам, не помня, не разбирам". Питам "има ли документ, да се докаже, че са сменени веригите (или веригата)", казва "имам фактура, ама е осчетоводена и на практика не мога да я намеря". Е, кажете ми на такъв измъчен разговор как да бия път 500км ей така само за да я гледам. Или как да му изтърся една торба пари :nono: Да разбирам и съм съгласен, гледа се конкретното състояние на колата тук и сега, ама някак си тези недомлъвки не ми се нравят. Звънях на няколко други обяви на панамери, все от автокъщи... не ми се коментира отношението. Ясно ми е, че на продавачите в автокъщи им е омръзнало да им звънят кибици и простаци и да им задават неадекватни въпроси, ама... с апатия и темерутство на елементарни и прости въпроси като "има ли сервизна книжка / история" или "от къде е внесена колата" да ти отговарят "не знам, какво значение има това", просто няма как да стане да се занимавам. Или на една, която пише "перфектно състояние, без забележки" се вижда дори от снимките как предната броня под мотора отдолу е хваната към кората под мотора с рапидки по най-пумиярския начин :banghead: , какво да говорим повече.
Отделно си го казвам откровено, достраша ме. Най-вече ме притеснява PASM системата, въобще въздушното окачване, като чета чужди форуми (може би грешно правя де), че тази система е доста податлива към бъгове и проблеми (като кажи речи всяко друго възд. окачване) и си казах "не ми се занимава". Най-вече е тегаво, че това са редки коли, не са много хората, които имат опит с тях. Което при определен проблем означава, първо ходене по други градове (което хич не ми се занимава), второ на местна почва някой да се учи на моята кола, което пак не ме устройва. Вярно, има панамери и с обикновени амортисьори и на пружини и нямам нищо против такава кола, ама има една единствена такава, която просто... не ми хареса.

И затова заложих на по-проста кола (G30), макар и на нещо, което се бях зарекал, че категорично не искам от БМВ (4х4, демек xdrive). Като състояние е добра колата. Първи впечатления за няколко стотин километра, говоря като концепция / модел как чувствам G30 спрямо други, по-стари бмв-та каквито съм имал и карал по-дълго (E39, E60, F10, F30, F01), изпитвам смесени чувства. В смисъл, нещо нормално е да има неща, които ми харесват и такива, които при предишни модели са по-добри. Пример: Харесват ми седалките (комфортен салон с напа, с обдухване и подгрев), динамиката на 30д и как е настроена чисто софтуерно да се държи скоростната кутия, дори и в нормален (комфортен) режим е динамична и веднага отзивчива (което за F10 530д не може да се каже), харесва ми, че отново подлакътника на кората на шофьорската врата отново е широк и удобен за подпиране на лакътя (какъвто беше удобен в Е60, но категорично е неудобен в F10 и най-вече F30, защото при тях е малък/тесен в края). Харесва ми, че вратите се затварят уникално лесно и леко, буквално казано тази кола няма нужда от soft close. Неща, които не ми допадат: волана регулиран дори в най-долна позиция, субективно на мен не ми е достатъчно ниско, ако можеше още 2см надолу, щеше да е супер; премахването на врътката за регулиране на топлината на въздуха от централните вуздуховоди (каквото беше при Е34, Е39, F10) и съответно нуждата да се влиза в менюта и подменюта за това елементарно нещо (върнали са се към Е60 с този ход, за мен лично е крачка назад). Материалите използвани в салона... хем нещата са по-добре, хем не. Например: дръжките на корите на вратите, не са от саморазлагащ се материал като в F10, F01, F30, E90, тук определено са използвали по-здрави синтетики :bowdown: , отделно таблото, корите на вратите (говорим за базови такива, които не са облицовани със сенсатек "кожата") са направени от по-мека и приятна на допир пяна и изглежда и на вид и на допир много приятно (това е плюс). Същевременно като минус отбелязвам, че някак си някои неща са направени евтино и слабо като сглобка, пример решетката на централният говорител на таблото отгоре (зад i-drive дисплея) тази решетка на допир... скърца леко. Това е нетипично за бмв (да скърца нещо в салона при допир). Дали само моята G30 е така :dunno: , ама дори на вид тази решетка ми се вижда евтино направена, спрямо предишните модели. Говорим за кола с аудио система 676 HiFi. Отделно, ако трябва да съпоставя конкретната 676 HiFi музика спрямо същата опция в F10, по-лоша е (разбирайте при F10 този тип музика е по-качествена, поне по моят субективен слух) :dunno: По-същият начин моето мнение, че 677 HiFi Professional (т.нар. logic7 в Е60 ПРЕДИ фейслифта) е по-качествена от опция 688 Harman/kardon в F30 :dunno: Впрочем, 677 в ПРЕДИ фейслифтова Е60 за мен е почти неповторима музика и като сила и като качество най-вече, лично мнение. Както и мнението ми, че в Е60 имаше уникално готини неща, които нито едно друго (или почти нито едно друго) бмв нямаше като комбинация, а именно - два програмируеми по личен вкус бутона на волана (примерно за рециркулацията на въздуха + още нещо) или например неповторим (разбирайте готин, екстравагантен, оригинален и каращ да се обръщаш след него) дизайн. И E39 и F10 и най-вече G30 са ми... скучни дизайни. Не казвам, че са грозни коли, но просто са... скучни, консервативни. Балансирани, приятни форми, но до тук, нищо особено. Докато Е60 е провокиращ с красиви и оригинални форми седан, дори 20 години по-късно те кара да се заглеждаш по него (лично мнение).


Но всички тези неща които изброявам (едно да се харесва, а друго не) са нормални. Няма перфектна кола. Всяка има своят чар, всяка една кола, дори и на пръв поглед безлична дачия или S класа има своите положително и отрицателни особености. Пък и всичко е много субективно. Затова човек трябва да има не една, а няколко коли. За различен повод, за различно настроение, различна кола :)
Едно обаче обединява всички бмв-та които съм карал и ги открояват от другите коли - сядайки зад волана на бмв, все едно е правено за теб. От гледна точна на позиция на седене спрямо волан, педали, на какво разстояние (разбирайте малко) се намират инструментите на централнана конзола на таблото от теб и най-вече като седнеш в тази седалка, хем можеш да се отпуснеш, да си подпреш лактите (отляво на кората на вратата, а отдясно на подлакътника между седалките) и същевременно си хванал волана близко до теб и можеш да го контролираш, да го държиш стабилно. Това се нарича ергономия, чисто и просто удобство. При други коли не мога да го изпитам това (хем да съм се отпуснал, да съм не седнал, а едва ли не легнал в седалката настроена най-ниско и най-назад) и в същото време волана да е супер удобен и близо до мен и таблото буквално на една ръка разстояние, да не се налага да си отлепяш гърба от облегалката на седалката, за да си промениш температурата на парното (примерно). Поне при мен е така :dunno:

PS: извинявам се за дългият и отегчителен пост.
Последна промяна Вуйчо на 04 Фев 2023, 7:36, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от peshehodetz » 03 Фев 2023, 22:59

Вуйчо написа:В крайна сметка купих... G30 530d Xdrive. Колкото и да ми се иска панамера, поне в момента в България, нещо няма избор. Просто не ми се бият хиляди километри за да търся нещо в немско, затова гледам кола тук. Харесах една единствена във Варна, от частно лице, опитах се да водя комуникация, да разбера повече за колата... собственика буквално мрънка под носа си. Докарал си я от Германия някога, ама няма сервизна книжка/история, няма дори хвърчащ лист от някога минат технически преглед в Германия (каквито масово немски / австрийски коли имат винаги при пристигането си тук) да се види, че примерно преди 2 години е бил на еди какви си километри този автомобил; преди известно време сменявал нещо отпред отдясно, ама въздушна възглавница ли било, амортисьор ли, не помнел точно. А на въпроса "нова възглавница/амортисьор ли сте купили или е рециклирана старата част" се отговаря "мииии не помня". Май бил сменявал преди време накладкИ, ама отпред ли, отзад ли... и това не помнел :kuku: Уж бил сменил веригАТА, а аз го питам "този мотор има 4 вериги, защо говорите за веригАТА, т.е. за една", а той "оффф човек, не знам, не помня, не разбирам". Питам "има ли документ, да се докаже, че са сменени веригите (или веригата)", казва "имам фактура, ама е осчетоводена и на практика не мога да я намеря". Е, кажете ми на такъв измъчен разговор как да бия път 500км ей така само за да я гледам. Или как да му изтърся една торба пари :nono: Да разбирам и съм съгласен, гледа се конкретното състояние на колата тук и сега, ама някак си тези недомлъвки не ми се нравят. Звънях на няколко други обяви на панамери, все от автокъщи... не ми се коментира отношението. Ясно ми е, че на продавачите в автокъщи им е омръзнало да им звънят кибици и простаци и да им задават неадекватни въпроси, ама... с апатия и темерутство на елементарни и прости въпроси като "има ли сервизна книжка / история" или "от къде е внесена колата" да ти отговарят "не знам, какво значение има това", просто няма как да стане да се занимавам. Или на една, която пише "перфектно състояние, без забележки" се вижда дори от снимките как предната броня под мотора отдолу е хваната към кората под мотора с рапидки по най-пумиярския начин :banghead: , какво да говорим повече.
Отделно си го казвам откровено, достраша ме. Най-вече ме притеснява PASM системата, въобще въздушното окачване, като чета чужди форуми (може би грешно правя де), че тази система е доста податлива към бъгове и проблеми (като кажи речи всяко друго възд. окачване) и си казах "не ми се занимава". Най-вече е тегаво, че това са редки коли, не са много хората, които имат опит с тях. Което при определен проблем означава, първо ходене по други градове (което хич не ми се занимава), второ на местна почва някой да се учи на моята кола, което пак не ме устройва. Вярно, има панамери и с обикновени амортисьори и на пружини и нямам нищо против такава кола, ама има една единствена такава, която просто... не ми хареса.

И затова заложих на по-проста кола (G30), макар и на нещо, което се бях зарекал, че категорично не искам от БМВ (4х4, демек xdrive). Като състояние е добра колата. Първи впечатления за няколко стотин километра, говоря като концепция / модел как чувствам G30 спрямо други, по-стари бмв-та каквито съм имал и карал по-дълго (E39, E60, F10, F30, F01), изпитвам смесени чувства. В смисъл, нещо нормално е да има неща, които ми харесват и такива, които при предишни модели са по-добри. Пример: Харесват ми седалките (комфортен салон с напа, с обдухване и подгрев), динамиката на 30д и как е настроена чисто софтуерно да се държи скоростната кутия, дори и в нормален (комфортен) режим е динамична и веднага отзивчива (което за F10 530д не може да се каже), харесва ми, че отново подлакътника на кората на шофьорската врата отново е широк и удобен за подпиране на лакътя (какъвто беше удобен в Е60, но категорично е неудобен в F10 и най-вече F30, защото при тях е малък/тесен в края). Харесва ми, че вратите се затварят уникално лесно и леко, буквално казано тази кола няма нужда от soft close. Неща, които не ми допадат: волана регулиран дори в най-долна позиция, субективно на мен не ми е достатъчно ниско, ако можеше още 2см надолу, щеше да е супер; премахването на врътката за регулиране на топлината на въздуха от централните вуздуховоди (каквото беше при Е34, Е39, F10) и съответно нуждата да се влиза в менюта и подменюта за това елементарно нещо (върнали са се към Е60 с този ход, за мен лично е крачка назад). Материалите използвани в салона... хем нещата са по-добре, хем не. Например: дръжките на корите на вратите, не са от саморазлагащ се материал като в F10, F01, F30, E90, тук определено са използвали по-здрави синтетики :bowdown: , отделно таблото, корите на вратите (говорим за базови такива, които не са облицовани със сенсатек "кожата") са направени от по-мека и приятна на допир пяна и изглежда и на вид и на допир много приятно (това е плюс). Същевременно като минус отбелязвам, че някак си някои неща са направени евтино и слабо като сглобка, пример решетката на централният говорител на таблото отгоре (зад i-drive дисплея) тази решетка на допир... скърца леко. Това е нетипично за бмв (да скърца нещо в салона при допир). Дали само моята G30 е така :dunno: , ама дори на вид тази решетка ми се вижда евтино направена, спрямо предишните модели. Говорим за кола с аудио система 676 HiFi. Отделно, ако трябва да съпоставя конкретната 676 HiFi музика спрямо същата опция в F10, по-лоша е (разбирайте при F10 този тип музика е по-качествена, поне по моят субективен слух) :dunno: По-същият начин моето мнение, че 677 HiFi Professional (т.нар. logic7 в Е60 ПРЕДИ фейслифта) е по-качествена от опция 688 Harman/kardon :dunno: Впрочем, 677 в ПРЕДИ фейслифтова Е60 за мен е почти неповторима музика и като сила и като качество най-вече, лично мнение. Както и мнението ми, че в Е60 имаше уникално готини неща, които нито едно друго (или почти нито едно друго) бмв нямаше като комбинация, а именно - два програмируеми по личен вкус бутона на волана (примерно за рециркулацията на въздуха + още нещо) или например неповторим (разбирайте готин, екстравагантен, оригинален и каращ да се обръщаш след него) дизайн. И E39 и F10 и най-вече G30 са ми... скучни дизайни. Не казвам, че са грозни коли, но просто са... скучни, консервативни. Балансирани, приятни форми, но до тук, нищо особено. Докато Е60 е провокиращ с красиви и оригинални форми седан, дори 20 години по-късно те кара да се заглеждаш по него (лично мнение).


Но всички тези неща които изброявам (едно да се харесва, а друго не) са нормални. Няма перфектна кола. Всяка има своят чар, всяка една кола, дори и на пръв поглед безлична дачия или S класа има своите положително и отрицателни особености. Пък и всичко е много субективно. Затова човек трябва да има не една, а няколко коли. За различен повод, за различно настроение, различна кола :)
Едно обаче обединява всички бмв-та които съм карал и ги открояват от другите коли - сядайки зад волана на бмв, все едно е правено за теб. От гледна точна на позиция на седене спрямо волан, педали, на какво разстояние (разбирайте малко) се намират инструментите на централнана конзола на таблото от теб и най-вече като седнеш в тази седалка, хем можеш да се отпуснеш, да си подпреш лактите (отляво на кората на вратата, а отдясно на подлакътника между седалките) и същевременно си хванал волана близко до теб и можеш да го контролираш, да го държиш стабилно. Това се нарича ергономия, чисто и просто удобство. При други коли не мога да го изпитам това (хем да съм се отпуснал, да съм не седнал, а едва ли не легнал в седалката настроена най-ниско и най-назад) и в същото време волана да е супер удобен и близо до мен и таблото буквално на една ръка разстояние, да не се налага да си отлепяш гърба от облегалката на седалката, за да си промениш температурата на парното (примерно). Поне при мен е така :dunno:

PS: извинявам се за дългият и отегчителен пост.


Честито, със здраве да си я караш !!! :bchug: :bchug: :bchug:
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от SpeedyMan » 03 Фев 2023, 23:51

Вуйчо написа:В крайна сметка купих... G30 530d Xdrive.

Честито! След време ще я оцениш подобаващо.
За двигател и скорости какво ще кажеш?
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от barty » 04 Фев 2023, 8:57

Честито! Със здраве да си я караш, само гуми и масло да сменяш.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от Exclusive89 » 04 Фев 2023, 11:43

Вуйчо написа:В крайна сметка купих... G30 530d Xdrive.

Честито, и много безаварийни км! :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от pampo » 04 Фев 2023, 12:10

Честито!
Тоя дълъг пост-ревю не би било лошо да го оставиш и в секцията Г30, че тука ще замине с тая тема за панамерата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от NiksGS » 05 Фев 2023, 13:54

Честито, със здраве да си я ползваш! Много да те слуша и хиляди безаварийни км! Това ще е следващото, което ще си купя, ама тоя век не виждам как ще стане. Докато събера парите, те ще ги забранят със закон (ДВГ) :mrgreen:
Ultimate Riding Machine

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 30.11.2007
Кара: F90
Мечтае да кара: 507

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от Spunky » 05 Фев 2023, 17:46

Честито!

Вуйчо написа:премахването на врътката за регулиране на топлината на въздуха от централните вуздуховоди (каквото беше при Е34, Е39, F10) и съответно нуждата да се влиза в менюта и подменюта за това елементарно нещо (върнали са се към Е60 с този ход, за мен лично е крачка назад)


Това и мен ме дразни много, поне все още можеш да сложиш шорткът на някой от макро бутоните, че и те изчезват

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от alx » 05 Фев 2023, 18:55

Честито. Но мисля, че подходи грешно и грешното решение ти се самоналожи.
Човек трябва да опитва нови неща и да си задоволява мераците а не да се задоволява с нещо дето дълбоко в себе си знае, че ще го сравнява с това което всъщност е искал…
Поршето трябваше да го търсиш в Германия и със кеф да си го докараш- хем щеше да е читаво, хем щеше да можеш да го продадеш на добри пари като приключиш с него.
Хубавите редки коли се търсят толкова далече от дома колкото е необходимо да намериш такава каквото ти е на сърце. Аз не помня да съм си купувал кола на старо от на по- малко от 1200км от дома. Самото докарване е приключение и първия ти допир с новата придобивка по подходящ начин.

Разбира се всеки си има истина, но аз ги виждам нещата така.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от slatanic » 05 Фев 2023, 19:45

Абсолютно.Е аз исках Вмакс ама купих....каквото купих... и сега пак искам...Вмакс....ама ще карам хондата докато добавя каквото трябва за същият... :ok: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 1.02.2019
Кара: на пост и молитви

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от Вуйчо » 06 Фев 2023, 23:03

alx написа:Честито. Но мисля, че подходи грешно и грешното решение ти се самоналожи.
Човек трябва да опитва нови неща и да си задоволява мераците а не да се задоволява с нещо дето дълбоко в себе си знае, че ще го сравнява с това което всъщност е искал…
Поршето трябваше да го търсиш в Германия и със кеф да си го докараш- хем щеше да е читаво, хем щеше да можеш да го продадеш на добри пари като приключиш с него.
Хубавите редки коли се търсят толкова далече от дома колкото е необходимо да намериш такава каквото ти е на сърце. Аз не помня да съм си купувал кола на старо от на по- малко от 1200км от дома. Самото докарване е приключение и първия ти допир с новата придобивка по подходящ начин.

Разбира се всеки си има истина, но аз ги виждам нещата така.


Офф мълчи, че от 4 дни вместо да се кефя на това какво е g30 (обективно е една прекрасна кола), аз само казвам, че не е двойно по-добра (но иначе е двойно, че и повече по-скъпа) от f10 (а в много отношения даже f10 ми липсва и харесва повече), отделно като видя някоя друга панамера на улицата и изтръпвам и си казвам "дееба, трябваше панамера да взема, за какво се самооограничих пак до бмв, при това пак сребристо...".
Нищо де, то не е минало и за панамера. Не пречи и 2-те накуп както се казва :ok: . Отдавна съм престанал да се вричам за само една кола (по този повод, преди година и половина ги бях събрал двайсет и няколко коли :banghead: ).
Истината е, че тук между избора g30 vs panamera бе като разума срещу сърцето. В случая g30 се явява разумния избор (което е тотален парадокс). Колите, колкото и да са ми страст, старая се по-рационално да ги избирам. Иначе ако трябваше да се отдавам само на страстта... не е панамера, не е и порше, блазни ме нещо коренно различно. Наречете ме луд, но имам една мечта от вече четвърт век и преди няколко месеца ходих да гледам една, получих оферта и по принцип мога да си я позволя. Ама не се връзва, лудост е да го карам за ежедневна кола това и да го държа на улицата (а точно това бих правил с една кола, да я карам и употребявам, точно за каквото е направена). Става дума за 29 годишен NSX. Ама така и не посмявам да си изпълня тази детска мечта. Затова реших нещо по-рационално и практично, затова се замислих за панамера (нали, 10-ина годишна панамера е по-разумен избор от двойно по-скъпа почти 30 годишна хонда), та накрая се спрях на 5 годишно g30 като най-разумно решение :dunno: Ако бях продължил с разумността, накрая щях да стигна до чисто нова дачия. На практика излиза, че съм страхливец и ме е страх да си изпълня истинските мечти и се автосугестирам :dunno:

PS: само не съм сигурен с вторичния пазар (за препродажда), не мисля, че лесно се продава панамера дизел тук в България. Виж g30 и въобще бмв се търсят (за около 2 седмици изчезнаха между 5 и 10 коли от обяви), ама панамерата е кола за по-специфична целева група. Но да, всичко зависи от цената.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Porsche Panamera diesel - мнения?

Мнение от BorislavB » 06 Фев 2023, 23:52

Айде бе ще покараш малко пък после може да минеш на по-нова Панамера кой знае. :driving: Да пуснеш някоя снимка тука или в раздела на G30 да направи форумО една оценка дето се вика. :lalala:

П.С. Никога не е късно за панаме... ааа Дачия... :mhihi:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook